Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה אם הפלוס והמינוס מחוברים הפוך לרמקולים?

האם הם נשרפים מיד או שלוקח להם זמן? ולמה עוד זה גורם?

אודה לכל העונים.

אבי:wink:

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הם לא ישרפו !

 

פשוט אתה תישמע פחות באס ( כי הם ידפקו הפוך )

 

אבל כמובן מומלץ לחבר לפי הספר ( פלוס לפלוס )

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

שאלה נוספת אם הם אכן מחוברים הפוך בערך חודש זה יכול להיות גרם לנזק?

ושכחתי להוסיף שלפעמים אבל ממש לפעמים יש ריח של שרוף וזה לא תלוי בגובה המוזיקה הריח יכול להופיע גם כאשר אני שומע נמוך.

אשמח לשמוע תגובות

תודה אבי.

פורסם

למשל אצלי שהתקנתי ת6X9 אז בהתחלה התקנתי בסדר ושמעו טוב ואז היתנתקולי החוטים(לא ממש חיזקתי אותם) והרכבתי אותם כנראה הפוך(יש להדגיש שגם בפעם הראשונה לא ידעתי איזה זה הפלוס או המינוס) ואז פתאום שמעתי סאונד אחר לגמרה בלי באסים מגעיל כזה אז שאלתי פה בפורום ואמר לי שזה הפזות ושצריך רק להחליף בין הפלוס למינוס אבל רק ברמקול אחד וזה באמת עזר וחזרתי לשמוע באיכות טובה ויפה.

פורסם

אתה רומז שממברנה שדופקת הפוך,

תשמע כמו ממברנה שדופקת קדימה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מה שאמרת מאוד מעניין.

 

יש לי 4 סאבים, ארבעתם בתוך תיבות אטומות.

 

אתה לרגע אחד טוען, שאם אני הופך לארבעתם את הפאזות, הם ישמעו זהה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

דובר על רמקולים כאשר הם במצב STAND ALONE ז"א כאשר רק הם מנגנים ברכב לא תשמע שום הבדל מכיוון שמדובר ב-AC.

 

כאשר יש ברכב יותר משני רמקולים אז יכול להיות ביטול פאזה ביניהם והמשמעות שעוצמת הבאסים תפחת,כנ"ל לגבי היפוך של אחד כלפי השני(בשני רמקולים).

 

כאשר מדובר בסאבים שעובדים ביחד עם מערכת ברכב המצב הוא שונה וזה תלוי במיקום הסאבים (כוון ומיקום כללי ברכב) והפאזה שלו ביחס לשאר הרמקולים ברכב.

 

הנושא הוא דיי מורכב אבל בשורה תחתונה לצורך החיבור הראשוני חשוב שכל הרמקולים יהיו מחוברים נכון אחד ביחס לשני.

 

עופר רוטמן

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

הסגנון של השאלות שלך מעצבן.

 

לא, אני לא לרגע אחד טוען, אני לנצח טוען. מה שחשוב הוא שהרמקולים יהיו בפאזה נכונה אחד ביחס לשני. לכן גם אם תהפוך את הפאזה של כולם, הם ישמעו זהה. ברגע שאחד מהם יהיה בפאזה הפוכה, אז יחלו הבעיות.

פורסם

מצטער אם השאלות בנוסח מעצבן, אנסה לשנות זאת להבא,

כשמרכיבים את הסאב, הפוך לתיבה,

זאת אומרת, שהמגנט לא יושב בתוך התיבה, והוא בעצם כלפיי חוץ ..

 

למה הופכים לו את הפאזה?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בעזרת הפיכת פאזות בין אלמנטים שמנגנים תדרים שונים (לדוגמא- הוופרים בפאזה הפוכה מהטוויטרים), תוכל ליצור הדגשה או החלשה של אלמנטים מסויימים לפי מה שהבנתי מאחד המפגשים בפתח תקווה.

 

אבל בסופו של דבר אין תשובה נכונה או לא נכונה בנושא - חוץ מהתאבכות הורסת / בונה (אם רמקול אחד בפאזה הפוכה מהשני, והם מנגנים את אותם תדרים - הם יבטלו אחד את השני). למדתי שגם משחק עם הפאזות בין אלמנטים הוא חלק בלתי נפרד מתכנון במה אמיתית.


×
×
  • תוכן חדש...