Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רופני אל תעשה בלאגן! שלא תהפוך את זה לגיבוב! :wink:

שלום Kenworth!

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

גיבוב יש רק אחד ! (אבל Kenworth לא מעודכן, שנגובב אותו ?)

[אגב, רק חסר שגביזון יחזור ואז אך אחד לא יהיה חסר]

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
גיבוב יש רק אחד ! (אבל Kenworth לא מעודכן, שנגובב אותו ?)

[אגב, רק חסר שגביזון יחזור ואז אך אחד לא יהי חסר]

 

אני מחכה לשאול את גביזון מה עם השואב אבק הנייד שהוא קיבל כנדוניה. שואב במחיר של תכשיט. :-P

ולגבי להוסיף אותו לגיבוב,אתה יכול מעניין זה בטוח יהיה. גילוי נאות,אני לא משתף פעולה בגיבוב כל כך..

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
אצלי קרה שהמשלוח התעקב אבל בגלל טעות של דואר ישראל, קיבלתי משלוח לפני שבוע אחרי שבועיים.

 

גם אני צריך לקבל משלוח מחר בעוד יומיים.

 

עכשיו ברצינות, אני הזמנתי ספויילר ב 160 דולר מ aliexpress ועבר בידיוק חודש מהיום, הזמנתי ב 14 לדצמבר היום ה 14 לינואר, מישהו יודע עד כמה ימים באתר הזה אני יכול להסלים את ההזמנה, או במילים אחרות לדרוש את כספי מהאתר? (לפי חוקי האתר כמובן)

פורסם
גם אני צריך לקבל משלוח מחר בעוד יומיים.

 

מה לא ברור במה שכתוב?

 

לפני שבוע הגיע משלוח, אחרי שבועיים שהיה בדרך. כלומר עשה את דרכו לארץ שבועיים.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

אחרי ששמעתי סיפורים על CYC לא לקחתי סיכון, ביחד עם חבר הזמנו מ AUTOGEEK שנמצאים בארה"ב ויש להם מבחר מוצרים הרבה הרבה יותר גדול מאשר ב-CYC.. היה במקרה גם באותו הרגע קופון של משלוח חינם בארה"ב + 20 אחוז הנחנה על קנייה מעל 100 דולר, אז ניצלנו את הרגע, שלחנו את כל המוצרים בחינם לכתובת שלנו ב BUY2USA (אתר מעולה עם שירות מהיר ומעולה) ואז BUY2USA שלחנו לנו הכל תומרת 25 דולר לבית, סה"כ הכל הגיע תוך שבועיים בערך.

פורסם

ואז BUY2USA שלחנו לנו הכל תומרת 25 דולר לבית, סה"כ הכל הגיע תוך שבועיים בערך

 

rupni כנראה שאתה צריך משקפיים. בדרך כלל דרך AUTOGEEK ישירות לא כדאי לעשות את המשלוח כי זה מאוד יקר לא תרצה לשמוע כמה , מחיר אסטרונומי , פעם הזמנתי ....

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם

זה בסדר, אני רואה די טוב תודה על הדאגה.

ראיתי את החלק הזה בגלל זה שאלתי, האם ההמשלוח יוצא יותר משתלם ככה (לישראל כמובן) וכמה יותר משתלם.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

אני מצטער , לא התכוונתי להעליב חס וחלילה , אני בזמנו שילמתי בסביבות 70$ באמת יקר .

ושוב RUPNI אני אמרתי את זה בצחוק ולא התכוונתי להעליב , אני מצטער:wink:

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם
כמה היה עולה משלוח מארה"ב לישראל דרך אוטוגיק ?

 

מחיר הזוי למדי.. לא זוכר בדיוק אבל זה היה סביב ה-85-95 דולר על חבילת מוצרים אשר שוקלת 4 קילו.

בכל מקרה אני מאוד מרוצה מהשילוב של AUTOGEEK ו BUY2USA אבל.. וזה אבל גדול,

תחכה לחגים בארה"ב! (אני הזמנתי בדצמבר, כריסמס..) תמיד יש קופונים של הנחות ומשלוחים חינם

ואז זה יוצא לך ממש משתלם להזמין!

פורסם
זה בסדר לא נעלבתי.

70$ ? :shock:

 

סליחה טעיתי , עכשיו בדקתי בחשבון הפייפאל כמה שילמתי בזמנו כשהזמנתי מהם שילמתי 80$ בדיוק . ( מטומטם , נכון ? ) לפעמים נסחפים עם הדיטיילומניה .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

×
×
  • תוכן חדש...