Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אינפוזיה לפגו 206 xs


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. ברצוני לעשות לרכב שלי ניקוי מנוע פנימי. השתמשתי ליפני חודש בk44 דרך המיכל דלק.

הבנתי שיש אינפוזיה. השאלה עד כמה זה טוב. מדובר ברכב פגו 206 xs שנת 01 שעברה 190 ק"מ. אז רציתי לנקות קצת.

 

האם יש בזה צורך?

אשמח לתשובות. תודה.

my car - colt 1.6 150 HP

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום לכולם. ברצוני לעשות לרכב שלי ניקוי מנוע פנימי. השתמשתי ליפני חודש בk44 דרך המיכל דלק.

הבנתי שיש אינפוזיה. השאלה עד כמה זה טוב. מדובר ברכב פגו 206 xs שנת 01 שעברה 190 ק"מ. אז רציתי לנקות קצת.

 

האם יש בזה צורך?

אשמח לתשובות. תודה.

 

לגבי שאלתך האם זה טוב, ראה כאן שרשור של המון חברי פורום שניסו ניקוי דומה (לא עם 44K אלא עם חומר אחר) וחזרו עם מסקנות:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=444252

 

האם יש בזה צורך? כמו שכתב מאור, אם אין בעיה ברכב אז אין בזה צורך. אם יש בעיה של צריכת דלק גבוהה, זיהום אוויר או הצטברות פיח יכול להיות שטיפול כזה יעזור.

×
×
  • תוכן חדש...