Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים לכולם,

ברשותי פיגו 206 1.6 2006(גיר AL4 כמובן).

מאתמול בעבר שמתי לב לשתי תופעות ( אני מניח שקשורות אחת לשנייה.מדאיגות?) המתרחשות אצלי ברכב:

1. כשהרכב בעמידה(וגם בנסיעה איטית), הסל"ד "קופץ" סביב 800-900 וישנו גם רעש ברקע של המנוע(כביכול רעש של לחיצות על דוושת הגז ועזיבת הדוושה).

2. בעת האצת הרכב, הרכב מתאמץ להאיץ וגם במהלך ההאצה עצמה נשמע רעש של כביכול לחיצה על דוושת הגז ועזיבה שלה,

והרכב מתקשה כאמור להאיץ.

 

מה זה יכול להיות? עד כמה מדאיג המצב(גיר הולך למות?).

 

תודה.

פורסם
צהריים טובים לכולם,

ברשותי פיגו 206 1.6 2006(גיר AL4 כמובן).

מאתמול בעבר שמתי לב לשתי תופעות ( אני מניח שקשורות אחת לשנייה.מדאיגות?) המתרחשות אצלי ברכב:

1. כשהרכב בעמידה(וגם בנסיעה איטית), הסל"ד "קופץ" סביב 800-900 וישנו גם רעש ברקע של המנוע(כביכול רעש של לחיצות על דוושת הגז ועזיבת הדוושה).

2. בעת האצת הרכב, הרכב מתאמץ להאיץ וגם במהלך ההאצה עצמה נשמע רעש של כביכול לחיצה על דוושת הגז ועזיבה שלה,

והרכב מתקשה כאמור להאיץ.

 

מה זה יכול להיות? עד כמה מדאיג המצב(גיר הולך למות?).

 

תודה.

 

הסר דאגה מליבך, זה לא נשמע כמו בעיה בגיר.

טורים לא יציבים בסרק יכולים לנבוע מבית מצערת מלוכלך או לא תקין, או ממנוע צעדים תקול. תשובה מדויקת אפשר

לקבל אחרי בדיקה עם סורק תקלות.

פורסם

ניקוי מצערת+לימוד מחדש של ערכי המחשב הזרקה באמצעות סורק יעודי של פג'ו אמורים לפתור את הבעיה.

 

אפשרות נוספת, כמו שציינו מעליי, באמצעות סורק תקלות לראות את הנתונים של החיישן MAP.

אם הנתונים לא נכונים, יכולה להיגרם הבעיה הזאת, ובדרך כלל יש צורך בהחלפת תקע לחיישן ולעיתים גם את החיישן עצמו.

×
×
  • תוכן חדש...