Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבים מודל 84, מי נכנס לסטטוס?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בארץ היו 2 למיטב ידיעתי. מודל 1979 שהייתה שנים רבות בידי בחור בשם טל, והשנייה מודל 1975 (מהסדרה הראשונה של הייצור ש"הלך" כולו לארה"ב) בצבע צהוב, ואח"כ צהוב שחור.

 

הצהוב שחור הייתה שלי מס' שנים. המנוע המקורי אינו אמין (מנוע 4 צילינדר שפותח יחדיו עם סאאב), גם מערכת החשמל, שאר המכלולים היו באיכות סבירה לתקופתם.

 

נסעתי על הרכב הנ"ל הרבה אלפי ק"מ, לקח שנים להביא אותה למצב טוב. איך שסיימתי עם יישורי הקו ונהניתי ממנה (נסעתי בה לכל אורכה ורוחבה של הארץ), נאלצתי לרכוש את ה-205 GTI (שהייתה מיד ראשונה ועם נסועה של 50K) לה חיכיתי מס' שנים.

 

ה-205 הייתה זוועה מוטורית לא פחות מה-TR.....

 

מי שרכש ממני את ה-TR לפני כעשור מחזיק בה עד עתה. בכל מקרה ה-TR נסעה מצויין כשהייתה תקינה. ולמה לרכוש כזה רכב?? זו שאלה שלא שואלים בפורום הנוכחי, ובצדק!!

 

אז אתה זה שעשה עליה את עבודת הפיברגלאס?

הרכב כעת עומד עם בעיה חשמלית מזה כשנה. הבעלים בחו"ל והבן שלו אמר שהוא שוקל למכור אותו.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ממש לא מסכים שמערכת החשמל הייתה "באיכות סבירה לתקופתה".

 

הרכב סבל מקצרים חשמליים על בסיס קבוע, ברכב העיתונאים החדש לחלוטין, העיתונאים נתקעו בצד הדרך כי המנוע רתח עקב...בעיה חשמלית.

 

אין בעיה מבחינתי בראי ההיסטוריה לראות את העבר דרך משקפיים קצת ורודות, זה מקובל, זה סבבה, אבל בשום פנים ואופן לא אסכים איתך שה TR7 הייתה רכב בעל איכות הרכבה סבירים "לתקופתם".

 

אולי רק בהשוואה ליתר מיטב התוצרת מבית האימפריה הבריטית.:wink:

 

 

דרך אגב, מילה אחרונה לפני שנפסיק לחטוף את השרשור הזה, ב TR7 לא הייתה כל בעיה תכנונית, לא חשמלית ולא מכנית אלא מדובר במפעל הרכבה (או אולי הרקבה) מחורבן (ששכחתי את שמו) שהייתה בו הנהלה רופסת, ועד עובדים סופר דופר חזק ופועלים שפשוט שלטו ללא כל עוררין בכל מה שהתנהל במפעל בצצורה שהייתה יוצאת דופן, אפילו לתעשיית הרכב הבריטית.

 

הרוב הכמעט מוחלט של בעיות האמינות של הרכב הזה היו אשמת הפועלים.

ברגע שהייצור עבר לסוליהול, פתאום לא היו בעיות אמינות מיוחדות ברכב.

 

 

עריכה:

 

IRORK,

אשכרה? מושבת בגלל בעיה חשמלית? :shock:

שמעתי דווקא שהמערכת החשמלית שם "סבירה" :wink::lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא. חיצונית לא עשיתי בה דבר, אך ורק מכנית, ועברתי כמעט על כל מערכותיה.

 

את הקיט עשה הבעלים שהחזיק בה שנים (עד שהתעייף ממנה מכנית) אצל פליישר, אם זכרוני אינו מטעיני. הושקע ברכב הנ"ל סכום מאד מאד נכבד משך השנים. לבעלים היתה מחברת בה ציין כל טיפת דלק או בורג שרכש.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
ממש לא מסכים שמערכת החשמל הייתה "באיכות סבירה לתקופתה".

 

 

דרך אגב, מילה אחרונה לפני שנפסיק לחטוף את השרשור הזה, ב TR7 לא הייתה כל בעיה תכנונית, לא חשמלית ולא מכנית אלא מדובר במפעל הרכבה (או אולי הרקבה) מחורבן (ששכחתי את שמו) שהייתה בו הנהלה רופסת, ועד עובדים סופר דופר חזק ופועלים שפשוט שלטו ללא כל עוררין בכל מה שהתנהל במפעל בצצורה שהייתה יוצאת דופן, אפילו לתעשיית הרכב הבריטית.

 

הרוב הכמעט מוחלט של בעיות האמינות של הרכב הזה היו אשמת הפועלים.

ברגע שהייצור עבר לסוליהול, פתאום לא היו בעיות אמינות מיוחדות ברכב.

 

 

עריכה:

 

IRORK,

אשכרה? מושבת בגלל בעיה חשמלית? :shock:

שמעתי דווקא שהמערכת החשמלית שם "סבירה" :wink::lol:

 

אם היית קורא את דברי לפני שאתה קופץ...היית רואה שציינתי כי המנוע ומערכת החשמל היו בעייתיים!

 

דרך אגב בניגוד לדבריך המנועים שפותחו יחדיו עם סאאב (דווקא אצל סאאב הם היו טובים) סבלו מאמינות נמוכה ולא הגיעו לנסועה גבוהה.

 

אין ספק שוועדי הפועלים באנגליה אחראיים, בין היתר (יחד עם ניהול לא מקצועי ואי השקעה בפיתוח), לכך שתעשיית הרכב האנגלית גוועה לה אי שם בסוף שנות ה-70 תחילת ה-80.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

כמה אירוני שבימים אלה הרבה רכבים חדשים מקבלים את הסיומת 54 בלוחית רישוי :lol:

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

פג'ו 205 Turbo 16

ישנם כמה רכבים מעניינים שיוצרו בשנת 1984 במיוחד כל הסידרה שקשורה ל Group B

פורסם

גם האופנוע שלי, יאמאהה ויראגו 750 זכה סוף סוף לתואר הנכסף....

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

ברשותי שני ספרים מקיפים על דגמי 1984 :

 

1. THE NEW OBSERVER'S BOOK OF AUTOMOBILES - STUART BLADON- LONDON 1984

כ - 200 הדגמים החשובים והעיקריים בשנת 1984 כולל מפרטים , ביצועי יצרן ו/או תוצאות מבחני מגזין AUTOCAR , חוות דעת וכו'.

 

2. 84' KATALOG DER AUTOMOBIL REVUE - BERNE

ספר שוויצרי שהוא האורים והתומים במידע ובו 600 דפים של מידע , על כל דגם ויצרן שפעל בשנה זו , כולל הכי ביזאריים , ומפרטים מאוד מדוקדקים. המלל : גרמנית וצרפתית.

 

אם משהו רוצה מידע על דגמים ומפרטים אשמח לעזור.

 

רצ"ב תמונות להמחשה.

 

aut4_zps5045f740.jpg

 

aut3_zps1eeb587a.jpg

 

aut2_zpse20a40be.jpg

 

aut1_zpsdf47acf0.jpg

 

 

der3_zpsbdc5913e.jpg

 

 

der1_zps3eb6e247.jpg

 

der2_zps108f29a1.jpg

 

 

der4_zpsc105da8b.jpg

פורסם

לעומת שנת 83' שהיתה מהחשובות והמעניינות בתולדות הרכב, שנת 84' היתה די "יבשה" ומשעממת.

דווקא היצרנים היפניים הציגו מספר מכוניות חשובות עבורם - הונדה סיביק MK3, דייהטסו שרייד MK2, סוזוקי סוויפט וכמובן טויוטה קורולה, שאמנם הוצגה מעט קודם, אך ברוב מדינות העולם שווקה החל משנת הדגם 84'.

דגמים אלו החלו לסגור את פער האיכות שהיה קיים בינן לבין המכוניות האירופאיות, בעיקר בתחום הביצועים והניהוג.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

beamvelavan - הצעת :

אם משהו רוצה מידע על דגמים ומפרטים אשמח לעזור.

אשמח אם תוכל לפרט אילו דגמים של סאאב השבדית היו בשנת המודל 1984. תודה.

פורסם

ב 1984 זה יצא לשוק

88MeraShow.jpg

 

אם לא זיהיתם אז עוד תמונה של המכונית

pontiac-fiero-05.jpg

אם אתם עדיין מתקשים

fiero-lamborghini.jpg

 

בקיצור פונטיאק פיארו יצאה לשוק ב 1984.

חרא של מכונית אבל בגלל המנוע המרכזי והגוף מפלסטיק אפשר להחליף את כל חלקי הגוף ביום עבודה ויש לך מכונית חדשה.

הראשונה נמכרה ע"י סוכנים של פונטיאק בשם Mera עד שפרארי התעצבנו ואסרו עליהם למכור את המכונית.

אייל


×
×
  • תוכן חדש...