Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם איזה פוליש צריך להשתמש בפלייף

אם אפשר לחומר או 2 (כמה שמתאימים) מכל חברה...

ובאיזה פד צריך להשתמש?

 

-----------

 

ועל הדרך איזה חומר של מגווירס עדיף לswirls?

פורסם

בזמן השלייף עצמו לא צריך שום פוליש (זה בעצם נייר שיוף רטוב) אחרי השלייף אתה צריך לעשות פוליש (אגרסיבי ועדין).

אם תעשה את התהליך כמו שצריך לא יהיו לך סווירלים.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

לדעתי, אם שאלת שאלות כאלה, זה מראה על חוסר רצינות.

עצתי לך, ללמוד עוד קצת אודות העבודה והחומרים ע״מ שלא תגרום נזק לצבע.

בהצלחה

פורסם

למה לאנשים בפורום כל כך קשה לענות על שאלות ששואלים אותם..

 

rupni

שלייף סבון זהו תהליך שבו משייפים עם נייר מים 2000/2500 ולאחר מכן עושים פוליש

 

car4fun

אתה יודע לתת 'סטירה' על טעות אבל לא יודע ללמד..

אתה אומר לי ללמוד - אם לא שמת לב זה בדיוק מה שאני מנסה לעשות כרגע.

 

 

סלחו לי אבל זה דיי מקרה נפוץ פה שאתם מתערבים לבנאדם מה הוא יקנה ומה הוא יעשה במקום לענות לו על שאלה שהוא שאל..

בדיוק כמו במקרה שקרה פה עם בחור שקנה סט לפוליש עם מכונה ומה שהוא ידע בפוליש זה רק כמה מדריכים שהוא קרא/ראה.

אם לא נעשה את הצעד הזה לא נלמד!

 

אז בבקשה מישהו יכול לענות לי על השאלה

איזה פוליש צריך לשלייף - עדיפות למגווירס.

פורסם

בעיקרון בתהליך השלייף סבון אין שום שום צורך בפוליש כמו ש"rupni" ענה לך.

לגבי סוג הפוליש לאחר השלייף סבון צריך לעבוד עם פוליש אגרסיבי ולאחר מכן עם פוליש עדין יותר.

ומבחינת פוליש עצמו אין לי מה לתרום.

פורסם

שלייף סבון תהליך מסוכן למי שלא מקצוען אפשר לעשות נזק לצבע,ואפילו להוריד חלק מהלכה על ידי שימוש לא נכון,

ישנם דיסקיות מיוחדות שנקראות טרייזקט 3000 שמאפשרות עבודה ללא נזקים על הלכה ונותנות גימור יפה.

לגבי פוליש יש את ה105 של מגווירס אחרי ה3000 נותן תוצאה יפה מאוד.

פורסם

לא הבנתי במה לא עניתי לך על השאלה, מתי אנשים פה ילמדו להתנסח בצורה נורמלית ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

rupni

התכוונתי לאיזה פוליש (שם מוצר) להתשמש לדוגמא במג'ס יש את: M105,M205, Ultimate compound, Ultimate Polish

ויש עוד חברות.. כמו מנזרנה כימיקל גאיז

 

אז באיזה סוג חומר פוליש להשתמש?!

פורסם
rupni

התכוונתי לאיזה פוליש (שם מוצר) להתשמש לדוגמא במג'ס יש את: M105,M205, Ultimate compound, Ultimate Polish

ויש עוד חברות.. כמו מנזרנה כימיקל גאיז

 

אז באיזה סוג חומר פוליש להשתמש?!

למכונה כדאי M105 עם פד אדום M205 עם פד צהוב.
פורסם

תשתמש במה שאתה רוצה, הUltimate זה הסדרה ה"חובבנית" הcompound הוא החותך והPolish הוא העדין, הM זה הסדרה המקצועית ה105 הוא האגרסיבי וה205 הוא העדין.

לCG יש את הV האגרסיבים 32-34 והעדינים 36-38 (עדיף 38).

למנזרנה יש את הPG1000 וSI1500 האגרסיבים וSF4000 העדין.

 

כולם טובים בעיקרון, כפיניש הייתי הולך על המנזרנה (SF4000) שנחשב למצויין ובאגרסיבי הייתי הולך על ה105.

כמובן שאתה עושה את זה במכונה.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

תגובה יותר טובה מזו לא יכולתי לבקש..

אש עליך rupni סדרת לי את הראש!

 

SORK תודה גם לך.

 

 

מה לגבי SWIRLS?

זה אותו התהליך נכון?!

פורסם

כן זה אותו תהליך אבל אתה כבר עושה אותו, אם תעשה כמו שצריך (לדאוג לניקוי טוב לפני, לעבוד עם פדים נקיים, ששום דבר [כולל הצמיגים] לא יגע ברצפה) לא יהיו swirls בסוף

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

×
×
  • תוכן חדש...