Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני יכול לומר לך שגם אצלי (אימפרזה 1.5 שנת 2008 )

המצב לא הרבה יותר טוב. יוצא לי בסביבות 1/8 בנסיעה שרובה המכריע עירונית.

הרכב ידוע כשתיין לא קטן בגלל הנטייה שלו ליסוע בסל"ד גבוה.

(מחליף אצלי הילוכים בנסיעה לא אגרסיבית מידי בערך ב 3.5-4 אלף סל"ד)

 

אז הבנתי שאנחנו בעלי האימפרזות די באותה סירה כבר היה עדיף להביא את המנוע 2000

פורסם

הרכב אוטומטי, אני לא ממש מחליט בכמה סל"ד הוא יחליף הילוך.

בנהיגה רגילה ולא כבדה על דוושת הגז, הרכב מחליף, באופן יחסי לרכבים אחרים, מאוד מאוחר.

פורסם
זה פעם שלישית שאני עושה את בדיקת ה200 שקל

 

וזאת הפעם הרביעית שאני מציע לך לזנוח את בדיקת ה200 ש"ח, ולהתחיל למדוד בצורה אמיתית.

 

7 ק"מ לליטר עבור בינעירוני זה הרבה.

7 ק"מ לליטר עבור עירוני זה הגיוני.

פורסם
הרכב אוטומטי, אני לא ממש מחליט בכמה סל"ד הוא יחליף הילוך.

בנהיגה רגילה ולא כבדה על דוושת הגז, הרכב מחליף, באופן יחסי לרכבים אחרים, מאוד מאוחר.

 

אתה יכול גם יכול.

הרפייה רגעית מדוושת הדלק תגרום להעלאת הילוך (ואתה רוצה לנסוע בהילוך הגבוה ביותר שניתן כדי לחסוך דלק).

מה גם שאפשר לתפעל את התיבה ידנית, אבל זו לא עצה מעשית לנהיגה יומיומית ברכב שאין לו טיפטרוניק.

×
×
  • תוכן חדש...