Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אימפרזה 2007 ניו אייג מנוע 1500, רכב מטופל נסע קצת עוד לא סגר 60000

כשאני מתדלק ב200 שקל יוצא לי כמעט 28 ליטר, אני ישר מפעיל trip ולאחר שנסעתי כ200 קילומטר אפילו קצת פחות אני מתדלק שוב ויוצא שחזרתי לאותו מקום במד- בחישוב מהיר הרכב שותה 1/7.5 שזה מטורף הבנתי שהצריכה שלו בגג היא 1/9

 

יש לציין שאני לא מרביץ, אולי פעם ב לחיצה קטנה אבל לא שובר תסלד סתם בשביל לעקוף רכב איטי מאוד וזה קורה גם פעם ב... ואני נוסע רק נסיעות עירוניות.

 

האם יש בעיה בצריכה של הרכב שלי?

פורסם

הבדיקה שלך לא נכונה, תעשה חיפוש איך בודקים נכון צריכת דלק של הרכב בפורום, דובר על הנושא המון פעמים.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

גם לי יש אימפרזה 2004 ומהחשוב שעשיתי הצריכה דלק שלי בעיר זה בדיוק אותו דבר אצלך.

 

200 ש"ח דלק = 200 ק"מ, (הואיל ודלק עולה 7.40 ש"ח לליטר בערך) אזי כל קילומטר נסיעה עולה בערך שקל.

 

גם אני הופתעתי מזה בהתחלה, אבל מבירורים שעשיתי עם בעלי רכבים דומים כולם הישיבו לי שבעיר לא יוצא להם אף פעם יותר טוב מ 1/8.

 

מחוץ לעיר זה הרבה יותר טוב אצלי, אפילו 1/12 לפעמיים.

פורסם

עלות הדלק אינה מדד ואינה קשורה לחישוב.

בתחנה אחת תוכל לקנות X ליטרים ב200 ש"ח ובתחנה אחרת תוכל לקנות Y.

בנוסף, מיקום המחוג במד אינו רלוונטי. החישוב צריך להתבצע מתמטית ולא חזותית.

 

החישוב הוא:

תדלוק המיכל למיכל מלא.

נסיעה. לא משנה כמה. כמה שיותר - החישוב מדויק יותר. נניח עד שנורית התראה לדלק נמוך נדלקת.

חזרה לתחנת הדלק, ותדלוק.

 

כמה ק"מ שנסעת / כמה ליטרים מולאו = צריכה בפועל בסשן הנסיעה שנבדק.

פורסם
עלות הדלק אינה מדד ואינה קשורה לחישוב.

בתחנה אחת תוכל לקנות X ליטרים ב200 ש"ח ובתחנה אחרת תוכל לקנות Y.

בנוסף, מיקום המחוג במד אינו רלוונטי. החישוב צריך להתבצע מתמטית ולא חזותית.

 

החישוב הוא:

תדלוק המיכל למיכל מלא.

נסיעה. לא משנה כמה. כמה שיותר - החישוב מדויק יותר. נניח עד שנורית התראה לדלק נמוך נדלקת.

חזרה לתחנת הדלק, ותדלוק.

 

כמה ק"מ שנסעת / כמה ליטרים מולאו = צריכה בפועל בסשן הנסיעה שנבדק.

 

אני תמיד מתדלק באותה תחנה ותמיד מסתכל כמה ליטרים נכנסו לטנק, תמיד זה יוצא 27.9xx

פורסם

אם אתה נוסע רק נסיעות עירוניות הנתון לא ממש גבוה.

היכן אתה מתגורר?

בכל מקרה, תקפיד על לחץ אוויר תקין בצמיגים, נקה חפצים מיותרים מתא המטען ותרגיל עצמך לנסיעה חסכונית יותר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אני תמיד מתדלק באותה תחנה ותמיד מסתכל כמה ליטרים נכנסו לטנק, תמיד זה יוצא 27.9xx

 

אם אתה תמיד ממלא 27.9 ליטר ותמיד נוסע 200 ק"מ, אז אכן הצריכה שלך היא סביב ה7 ק"מ לליטר (צריכה הגיונית בנסיעה עירונית ונסיעת פקקים קבועה).

 

בדוק את עצמך אם באמת זה 27.9 ולא 27.3 או 28.1, ואם באמת זה תמיד 200 ק"מ ולא 187 ק"מ ולא 218 ק"מ.

סטיות לכאורה קטנות יכולות להשפיע על התוצאה בצורה ניכרת. זה יכול להיות 7.2 ק"מ/ל, 6.7 ק"מ/ל' או 7.9 ק"מ/ל' לדוגמא.

פורסם
אם אתה תמיד ממלא 27.9 ליטר ותמיד נוסע 200 ק"מ, אז אכן הצריכה שלך היא סביב ה7 ק"מ לליטר (צריכה הגיונית בנסיעה עירונית ונסיעת פקקים קבועה).

 

בדוק את עצמך אם באמת זה 27.9 ולא 27.3 או 28.1, ואם באמת זה תמיד 200 ק"מ ולא 187 ק"מ ולא 218 ק"מ.

סטיות לכאורה קטנות יכולות להשפיע על התוצאה בצורה ניכרת. זה יכול להיות 7.2 ק"מ/ל, 6.7 ק"מ/ל' או 7.9 ק"מ/ל' לדוגמא.

 

תמיד זה אותו סכום דלק, שנגמר בין 195-200 קילומטר גג, והנסיעה אינה בפקקים היא כשהכביש ריק ב5 בבוקר כשאני חוזר יש מעט פקקים לא משהו רציני, נסיעה של 20 דקות בחזור.

פורסם

שוב, אם אתה רוצה תוצאה אמיתית אני מציע למדוד בצורה מדויקת, ולא בהערכות של סכומים.

 

7 ק"מ לליטר עבור נסיעה בינעירונית זו צריכה גבוהה מאוד, גם לאימפרזה.

צמיגים תקינים ולחץ אויר נכון יכולים בהחלט לעזור. אבל לדעתי כדאי לשקול בדיקות מעמיקות יותר בכיוון המכני.

פורסם
שוב, אם אתה רוצה תוצאה אמיתית אני מציע למדוד בצורה מדויקת, ולא בהערכות של סכומים.

 

7 ק"מ לליטר עבור נסיעה בינעירונית זו צריכה גבוהה מאוד, גם לאימפרזה.

צמיגים תקינים ולחץ אויר נכון יכולים בהחלט לעזור. אבל לדעתי כדאי לשקול בדיקות מעמיקות יותר בכיוון המכני.

 

עירונית אך בלי פקקים, רק רמזורים.

פורסם
ואני נוסע רק נסיעות עירוניות.

 

האם יש בעיה בצריכה של הרכב שלי?

 

 

7 ק"מ לליטר עבור נסיעה בינעירונית זו צריכה גבוהה מאוד, גם לאימפרזה.

.

 

הוא נוסע רק בעירוני.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כעקרון, כל מכונית, בעיקר אוטומטית, בעיקר האימפרזה, מאוד רגישות להאצות.

תוכל לנסוע שעות על 140 קמ"ש קבועים, והצריכה שלך תהיה נמוכה מזה שיבלה נסיעה בינונית בכביש עם האצות מהמקום והאצות בינים תכופות במהירות ממוצעת של 80.

האצות מעמידה הן בעייתיות במיוחד, וגם האצות בינים כדי "להספיק לרמזור" או סתם כדי לעקוף את המונית שהאטה בצד.

 

לפני שאתה רץ למוסך, מציע לך:

1. שוב, למדוד צריכה בצורה מדויקת ולא בהערכה.

2. לשנות את דפוסי הנהיגה שלך כך שהאצה ברמזור תהיה מתונה ואיטית (לצורך העניין, תהיה אחרון בהאצה), להקטין למינימום את האצות הבינים ולצמצם את מספר הבלימות שנגרמות כתוצאה מאי-עזיבץת הגז בזמן (למשל כשאתה מתקרב לרכב שלפניך יותר מדי).

 

תעשה בדיקה חוזרת. אם עדיין התוצאה תהיה סביב ה7 ק"מ/ל', אז הייתי מציע לגשת לבדיקה מכנית מעמיקה יותר.

פורסם
כעקרון, כל מכונית, בעיקר אוטומטית, בעיקר האימפרזה, מאוד רגישות להאצות.

תוכל לנסוע שעות על 140 קמ"ש קבועים, והצריכה שלך תהיה נמוכה מזה שיבלה נסיעה בינונית בכביש עם האצות מהמקום והאצות בינים תכופות במהירות ממוצעת של 80.

האצות מעמידה הן בעייתיות במיוחד, וגם האצות בינים כדי "להספיק לרמזור" או סתם כדי לעקוף את המונית שהאטה בצד.

 

לפני שאתה רץ למוסך, מציע לך:

1. שוב, למדוד צריכה בצורה מדויקת ולא בהערכה.

2. לשנות את דפוסי הנהיגה שלך כך שהאצה ברמזור תהיה מתונה ואיטית (לצורך העניין, תהיה אחרון בהאצה), להקטין למינימום את האצות הבינים ולצמצם את מספר הבלימות שנגרמות כתוצאה מאי-עזיבץת הגז בזמן (למשל כשאתה מתקרב לרכב שלפניך יותר מדי).

 

תעשה בדיקה חוזרת. אם עדיין התוצאה תהיה סביב ה7 ק"מ/ל', אז הייתי מציע לגשת לבדיקה מכנית מעמיקה יותר.

 

אני אמדוד אבל אין כל כך מה זה פעם שלישית שאני עושה את בדיקת ה200 שקל, וגם הבחור עם האימפרזה 2004 הזדהה עם צריכת הדלק שלי, תודה על הטיפים אבל אם בשביל לקבל צריכה של 1/8 אני צריך לנסוע כמו למד אז אני מעדיף להגיע לתחנת הדלק יום יומיים לפני.

פורסם

אני יכול לומר לך שגם אצלי (אימפרזה 1.5 שנת 2008 )

המצב לא הרבה יותר טוב. יוצא לי בסביבות 1/8 בנסיעה שרובה המכריע עירונית.

הרכב ידוע כשתיין לא קטן בגלל הנטייה שלו ליסוע בסל"ד גבוה.

(מחליף אצלי הילוכים בנסיעה לא אגרסיבית מידי בערך ב 3.5-4 אלף סל"ד)

×
×
  • תוכן חדש...