Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי אלעד הגזים קצת בתיאור ה"עבירה" , אבל הפרינציפ ברור-

לא דוחפים רגליים, ידיים ו/או פליירים לרכוש שאינו שלך מבלי לקבל את הסכמתו של בעל הרכוש.

מחר מישהו שמוכר פצצות סרחון לפרנסתו ישים גם הוא דוגמית בתוך הרכב?

סלע

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נו אז מה?

מה זה הרכב שלו שהוא דוחף לשם ידיים?

 

גיא127:

צרור קללות??

על מה בדיוק? על זה שאלעד לא רוצה שתכניס לשם ידים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ופלייר של פסיכולוג,גם היה גורם לך לרוגז?

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם
נו אז מה?

מה זה הרכב שלו שהוא דוחף לשם ידיים?

 

גיא127:

צרור קללות??

על מה בדיוק? על זה שאלעד לא רוצה שתכניס לשם ידים?

 

על צורת הכתיבה שלו בפורום.

היה יכול להתקשר לבחור ולהגיד לו את כל מה שיש לו לומר. לא בפורום!!!

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

ואני בכלל חושב שזה פירסומת סמויה. אין אחד בפורום שעכשיו לא מכיר את הרפד המדובר

 

תיראו כמה תגובות הוא קיבל.

אילו היה מרפד את האוטו מעלה לשירשור לא היה מקבל כל כך הרבה צפיות

פורסם

סלע:

התכוונתי לתגובה של TOMI.:wink:

 

גיא:

אז למה פותחים שירשורים על בעיות שירות במוסכים?

הוא סך הכול רצה לשתף,זה לא שהוא מעיד על חוסר מקצועיות של הרפד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חבל שאתם מגיעים למצבים כאלה ועוד בפורום כזה שאמור להוות עזרה הדדית , למה בכלל מותר לגדף ולהאשים אנשים פה חופשי

מבלי שמשהו יגביל את זה ?זה לא מועיל לאף אחד ,אם אני לא טועה יש על הפלייר טלפון של המפרסם ,עשה טעות לדעתך דבר איתו הרי אתה לא משתף אותנו עם הכלב של השכן השתין לך על הגלגל של הרכב ,אז מה ההבדל ? אני חושב שהגיע הזמן לנעול את השרשור הזה ושכל אחד יבין עם עצמו שכולנו באותה סירה ,חבל ללכלך את הפורום בלרדת ולקלק אחד את השני .

שבת שלום לכווווווווווווווווווולם.

פורסם
חבל שאתם מגיעים למצבים כאלה ועוד בפורום כזה שאמור להוות עזרה הדדית , למה בכלל מותר לגדף ולהאשים אנשים פה חופשי

מבלי שמשהו יגביל את זה ?זה לא מועיל לאף אחד ,אם אני לא טועה יש על הפלייר טלפון של המפרסם ,עשה טעות לדעתך דבר איתו הרי אתה לא משתף אותנו עם הכלב של השכן השתין לך על הגלגל של הרכב ,אז מה ההבדל ? אני חושב שהגיע הזמן לנעול את השרשור הזה ושכל אחד יבין עם עצמו שכולנו באותה סירה ,חבל ללכלך את הפורום בלרדת ולקלק אחד את השני .

שבת שלום לכווווווווווווווווווולם.

 

זה בדיוק מה שאני אומר! זה פורום של רכבי אספנות ולא גנון! יש את המס טלפון, תתקשר ותגיד לו.

לא בפורום.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

בואו נדבר מעט על ג'ניה.

בחור צעיר, לפני שירות צבאי, שאבא שלו בעל מקצוע מעולה. מנסיון אישי.

האבא לא דובר עברית ונותן לבן שלו לתקשר במקומו. בפורום, כך גם הפלייר, כך גם החלוקה ותרגום השיחות עם הלקוחות.

הבחור עשה טעות והכניס פלייר לתוך רכב שחלונו היה פתוח. טעות, טעה, טועים לא בסדר. נגיד שהיה מרים את הוישר, במטרה להניח על השמשה את הפלייר, כנהוג במקומותינו והוישר היה נשאר לו ביד... בכל זאת רכב אספנות... מה אז?

לדעתי, השרשור גלש לכוון לא רצוי של ביקורות על שפה, מבלי לדעת את העובדות על שפת האם של הכותב. לא נכון, לא הוגן ולא רצוי.

בני ל למשל, יליד צרפת ודובר צרפתית כשפת אם. נכון, הוא גם מנבל את פיו נכון יותר בצרפתית... איני אוהב לפעמים את מוצא פיו, אבל מצד שני אני סולח לו על טעויות כתיב, או תחביר. זה לא מוריד או מעלה מאיכותו כבעל מקצוע וכך צריך להיות.

כך גם לגבי אביו של ג'ניה. ה"ילד" שלו עשה טעות. לא נגרם נזק כלשהו. בטוח שאין לו יכולת לקרוא ולהבין את מה שמתחולל כאן על "חשבונו". לך תתרגם מנטליות ישראלית לשפה זרה...

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
אנשים קטנים באמצע הדרך

חבל שמגיעים לדרגות כאלה לא זאת הדרך

לא קרא כלום

התגובה לא במקום ולא לעינין

רק כדי להיות בטוח: למי בדיוק כיוונתך את תגובתך?

על צורת הכתיבה שלו בפורום.

היה יכול להתקשר לבחור ולהגיד לו את כל מה שיש לו לומר. לא בפורום!!!

למה לא? הפורום הוא מקום קדוש? חוץ מזה, עם כל הכבוד, אדם שכתב שהיה מזכה אותי בצרור של קללות לא יטיף לי כיצד להתנהג. בינתיים אני עוד לא קיללתי כאן אף אחד.

עשה טעות לדעתך דבר איתו הרי אתה לא משתף אותנו עם הכלב של השכן השתין לך על הגלגל של הרכב ,אז מה ההבדל ? אני חושב שהגיע הזמן לנעול את השרשור הזה ושכל אחד יבין עם עצמו שכולנו באותה סירה ,חבל ללכלך את הפורום בלרדת ולקלק אחד את השני .

שבת שלום לכווווווווווווווווווולם.

אם אינך מבין את ההבדל הדק בין שיקול הדעת של בע"ח, נבון ככל שיהיה, לבין שיקול הדעת של בן אדם, באמת שקטונתי מלהסביר :shock:

אם הגיע הזמן לנעול את השרשור או טרם הגיע - לפורום הזה יש מנהלים והם אלה שיחליטו. כשאתה תמונה להיות מנהל תנעל את השרשור, בינתיים אם יש לך בעיה, אתה יכול לדווח על הודעה בעייתית ולהשאיר את שיקול הדעת בידיהם האמונות של מנהליו.

אגב, עברתי על כל הדברים שכתבתי בשרשור הזה ולא מצאתי קללה אחת לרפואה. את מי בדיוק קיללתי וגידפתי?

בואו נדבר מעט על ג'ניה.

בחור צעיר, לפני שירות צבאי, שאבא שלו בעל מקצוע מעולה. מנסיון אישי.

האבא לא דובר עברית ונותן לבן שלו לתקשר במקומו. בפורום, כך גם הפלייר, כך גם החלוקה ותרגום השיחות עם הלקוחות.

הבחור עשה טעות והכניס פלייר לתוך רכב שחלונו היה פתוח. טעות, טעה, טועים לא בסדר. נגיד שהיה מרים את הוישר, במטרה להניח על השמשה את הפלייר, כנהוג במקומותינו והוישר היה נשאר לו ביד... בכל זאת רכב אספנות... מה אז?

לדעתי, השרשור גלש לכוון לא רצוי של ביקורות על שפה, מבלי לדעת את העובדות על שפת האם של הכותב. לא נכון, לא הוגן ולא רצוי.

בני ל למשל, יליד צרפת ודובר צרפתית כשפת אם. נכון, הוא גם מנבל את פיו נכון יותר בצרפתית... איני אוהב לפעמים את מוצא פיו, אבל מצד שני אני סולח לו על טעויות כתיב, או תחביר. זה לא מוריד או מעלה מאיכותו כבעל מקצוע וכך צריך להיות.

כך גם לגבי אביו של ג'ניה. ה"ילד" שלו עשה טעות. לא נגרם נזק כלשהו. בטוח שאין לו יכולת לקרוא ולהבין את מה שמתחולל כאן על "חשבונו". לך תתרגם מנטליות ישראלית לשפה זרה...

אין בעיה - אם לא היינו טועים אז לא היינו בני אנוש. אבל, מרגע שהתגלתה הטעות, אפשר גם להתנצל. זה ממש לא מוריד מכבודו של איש - נהפוך הוא.

אינני מכיר את ג'ניה ואת אלכס, אין לי דבר נגדם ולא דבר בעדם. יש לי ועוד איך נגד התופעה שבה באירוע של אספני וחובבי רכב אדם מרשה לעצמו להשליך פסולת - ועלון פרסומי הוא פסולת - לתוך מכוניתי.

התופעה הזאת התרחשה ללא קשר לשפת האם של בעל המקצוע, לטיב עבודתו או לדרך שבה חבריו בוררים את מילותיהם. זהו ביטוי קיצוני של מחסור בתרבות בסיסית ומינימלית, כזאת שמקדשת את מרחבו הפרטי של הזולת ואת רכושו, גם כאשר הוא נמצא ברשות הרבים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אין שום הצדקה למעשה, אפשר היה לשים את הפלייר על הוישר ולסגור עניין.

לתחוב יד לתוך רכב של מישהו זה ממש לא לעניין.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...