Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפילו בהודו יש פורמולה 1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק האזנתי לחדשות ברדיו - דיברו שם על פורמולה 1 בהודו.

אני פשוט המום - להודים יש פורמולה 1 ?

מדינה כל כך ענייה ועדיין מארחות תחרויות כל כך יוקרתיות ?

היכן נמצאת ישראל בכל הסיפור הזה? :brickwall:

פורסם

אתה רציני?

מהודו מגיעים חלק גדול מעשירי העולם.

איפה שיש עוני גדול יש גם עשירים ברמה גבוהה מאוד משום שכח האדמה ועלויות הייצור זולים ביותר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
בדיוק האזנתי לחדשות ברדיו - דיברו שם על פורמולה 1 בהודו.

אני פשוט המום - להודים יש פורמולה 1 ?

מדינה כל כך ענייה ועדיין מארחות תחרויות כל כך יוקרתיות ?

היכן נמצאת ישראל בכל הסיפור הזה? :brickwall:

 

"אפילו" אהה

אתה מראה בורות גדולה מאוד שאתה כותב "אפילו" על הודו,לנו בישראל יש עוד הרבה לאן להתקדם בשביל נהיה מעצמה כמוהם,

וכן יש מרחבים עצומים שנראים שם כמו פח זבל,זה לא אומר עדיין כלום...

פורסם
היכן נמצאת ישראל בכל הסיפור הזה? :brickwall:

 

אני מעדיף לא לשמוע בחיים יותר על משהו שקשור לספורט מוטורי, ולא לחיות כמו שהודי ממוצע חי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

רק עכשיו קלטת שיש מרוץ בהודו ?

מכיוון שזה מסלול חדש שנבנה במיוחד, אז יש לצוותים שם תנאים אופטימאלים. אבל בגלל שזה הודו, מתלוננים רבות על על עכברושים וחולדות בתוך המתחם שזו ממש מכה שם. בכל זאת, זה הודו.

 

הייתה יוזמה פרטית בארץ להקמת מסלול בדרום שיוכל לשמש בעתיד מרוצי F1, אבל ממש התקדם.

בכל מקרה זה פוליטיקה, הרבה פוליטיקה והרבה כסף.

מירוץ עיר בביירות בעל יותר סיכוי להתממש מאשר בישראל.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

איך אני אוהב את הישראל-צנטריות הזאת. ראית את הודו פעם? ראית את הצבא ההודי? ראית את הכורים הגרעיניים? את מפעלי הלוויינות? את התעשיה? את רשת מסילות הברזל? - מסלול פורמולה 1 זה זוטות בשביל מעצמה כזו!

 

אותו הדבר נכון גם לתורכיה, שם נערכים מירוצים כבר שנים וגם מרכיבים מכוניות (ומטוסי קרב...), באיחוד האמירויות ובמדינות נוספות שאנחנו פשוט הדבקנו להן סטיגמה בתור מדינות נחשלות רק בגלל השונות שלהן.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

איך אתה משווה את הודו לטורקיה ואיחוד האמירויות. ממש אין שום קשר.

הודו מדינת מתפתחת ולא מפותחת בעלת תלג מאוד נמוך ונחשבת לאחת המדינות המושחתות בעולם.

 

נכון שהודו היא העתיד, עם מיקור חוץ להייטק ופארקי תעשיה בתנופה, אבל העתיד הוא מחר והיום. היא ממש לא מדינה מפותחת.

פורסם

המירוץ הזה, השלישי במספר (אחרי 2011 ו- 2012) יהיה מירוץ ה-F1 האחרון בהודו, נכון לשנים הקרובות (יש אפשרות שהמסלול יחזור לאליפות ב- 2015).

 

רשויות המס והמכס בהודו מערימות ערימה גדולה של קשיים בירוקרטיים וכספיים על מארגני אליפות ה-F1, שלא מוכנים להיכנע.

 

חבל, אחד ממסלולי- טילקה המאתגרים והמעניינים באליפות כולה.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

אם תכנס פרה למסלול מותר להזיז אותה או שימשיכו את המרוץ שהיא שם?

 

ראיתי לא מזמן תוכנית שעכשיו בונים כביש מהיר שעובר את כול הודו, עד עכשיו לא היה כביש כזה.

הבעיה שיש שם פרות, אנשים, שאתה נכנס לכביש מישהו מברך לך את האוטו...

 

http://www.youtube.com/watch?v=-g-YcQE6C2A דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=-6b57f9Zp20 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אייל

פורסם

בהודו באזורים העשירים רמת החיים גבוהה פי 5 מפה בארץ. למעשה, צריך לראות את האזורים הבאמת פרמיום כדי

להבין מה זאת יוקרה.

פורסם

הידיעה ברדיו היתה על כך שהמירוץ נדחה עקב כך שזיהום האויר שם כל כך גבוה שמסוק החילוץ לא יכול להמריא. לא הייתי מחליף את הצרות שלי בשלהם.

"ai motoare capul doare"

×
×
  • תוכן חדש...