Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד קפרי


Dudys11
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני חדש בפורום ומעוניין בהמלצה על פורד קפרי 2000 שנת74 . דגם אמריקאי. האם כדאי ויש חלפים וידע. אני גר בערד ולכן עניין התחזוקה חשוב.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום לכולם, אני חדש בפורום ומעוניין בהמלצה על פורד קפרי 2000 שנת74 . דגם אמריקאי. האם כדאי ויש חלפים וידע. אני גר בערד ולכן עניין התחזוקה חשוב.

 

יש לנדב אחת כזאת למכירה לשיפוץ במחיר מצחיק 0548066606 בהצלחה

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
יש לנדב אחת כזאת למכירה לשיפוץ במחיר מצחיק 0548066606 בהצלחה

 

ערן תודה

האם אתה מכיר את הדגם המדובר ואת נדב והרכב, אשמח להתיחסות והמלצה האם להכנס לשיפוץ.

דודי

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

תודה לכל המברכים,

לפני כחודש התחלתי את המסע שהסתיים בהובלת הקפרי אלי הבייתה. יחד עם מוסכניק בפנסיה ואני כעוזר ראשי התחלנו בפרוקים וחיפוש חלקים חדשים. עד כה פוקו מחזירי השמן והוחלפו גומיות השסתומים, ברקסים כולל שיפוץ משאבות אחוריות, משאבת דלק ומים רצועות טיימיג שיפוץ אלטרנטור וניקוי קרבורטור ורדיאטור. חלקי הפנים פורקו ואני מנסה למצוא פתרון זול לכיסוי לדשבורד הסדוק חיפוי הדלתות. לאחר הרכבת כל החלקים שהגיעו מחנויות ואיביי הרכב יעבור טסט נעבור לפרוייקט של הפחחות.

דודי

20131101_101336_resized.jpg

20131101_164048_resized.jpg

20131104_143612_resized.jpg

20131112_110436_resized_1.jpg

פורסם

יפה!

ממליץ לכסות את ההגה בשכבה עבה של נילון נצמד ועליו תלביש כיסוי הגה כדי שההגה היפה לא יפגע מעבודות השיפוץ.

שלמה דן גדרון

פורסם
תתחדש! אם תצטרך עזרה אשמח לעזור :)

 

תודה על ההצעה

אשמח לקישורים לאתרים בחו"ל לרכישת אביזרים כגון פנסים אחוריים שבלתי אפשרי להשיג בארץ ועוד ועוד.

דודי

פורסם

בהצלחה בשיפוץ!

טוב יהיה לראות פורד קלאסית בערד, צריך לבדוק אבל אולי נשארו לי קצת חלקים בשבילך.

 

:-)

פורסם

דודי

תתחדש על הרכישה,

כבר דיברת איתי, אבל להבהרה, לא קיים ייצור חדש של חלקים לקפרי, אם ברצונך להשיג חלקים חדשים תאלץ להשיג אולד סטוק,

אולד סטוק עולה הרבה מאוד כסף וכמעט שלא קיים.

 

אתה יכול לפנות אליי בכל שאלה איפה לאתר חלקים.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אכן כן, זו אותן משאבות.

 

רק צריך לבדוק אם ישנה הברגה לוונטה המכנית במשאבה החדשה, בזמנו שהחלפתי בסיירה נתקלתי באחת בלי הברגה.

על הדרך הרכבתי 2 וונטות חשמליות של סקורפיו, עבד מעולה :)


×
×
  • תוכן חדש...