Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגברה


itsikhefez
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אולי חלקכם ראיתם את השאלות שהעלתי לאחרונה, אך אני עדיין לא מצליח להגיע להחלטה המיוחלת.

 

הרכב המדובר AUDI A3 2003.

ר"ד - ALPINE CDE-174BT

קדמיים - DLS RS5

מגבר - ?

סאב - ?

 

יש לי את האפשרות לרכוש מחבר ב500 שח 2 מגברים (או 1 ב 300)

1) MAC AUDIO MAXIMUS 4.80 - קדמיים

2) MAC AUDIO PULSAR 2XL - סאב

 

אני יודע שזו עסקה לא רעה, אך כמו שאני מכיר את עצמי, אם אני יודע שבהפרש קטן יחסית אני יכול לקבל יותר אני לא אהיה מסופק ואחליף אחרי חודש. ולכן אני רוצה למנוע את זה מראש.

ההתבלטות שלי היא כזו

1) לקנות את 2 המגברים הנ"ל ולהתקין

2) לקחת רק את הפולסאר ולקנות מגבר 2 ערוצים איכותי - JL AUDIO 300.2, XD300/2, DLS RS25

3) לקנות מגבר 4 ערוצים איכותי ולהשתמש בו בלבד בגישור - JL AUDIO 300.4, XD400/4, SUNDOWN 100.4

בין 3 האפשרויות האלה אני כרגע מתלבט.

 

בנוגע לסאב, רציתי לקנות FOCAL SB25A1 אבל להבנתי אין במלאי. אם יש הצעות למשהו מקביל אשמח, אך כרגע ה"בעיה" העיקרית שלי זה מה לעשות בנוגע להגברה.

 

תודה !!

פורסם

...

1) MAC AUDIO MAXIMUS 4.80 - קדמיים

2) MAC AUDIO PULSAR 2XL - סאב

...

2) לקחת רק את הפולסאר ולקנות מגבר 2 ערוצים איכותי - JL AUDIO 300.2, XD300/2, DLS RS25

 

תודה !!

 

תיקון:

מדובר ב MAC AUDIO PULSAR2

וב JL AUDIO XD200/2

×
×
  • תוכן חדש...