Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הספק ממנוע ה 1.2 ניתן לשפר בשתי דרכים עיקריות :

 

1. ע"י התקנת TUNING BOX -שזהו למעשה מחשב חיצוני, המתחבר לחישני הרכב המקוריים "ומרמה" את הנתונים המשודרים למחשב ניהול המנוע של הרכב ובכך גורמים לו" לבקש" יותר מהמנוע ולהוציא יותר הספק.

בשלושת השנים האחרונות מכרנו מספר רב של מחשבים כאלה ,כאשר יתרונם הגדול הינו אפשרות הרכבה ופירוק עצמאיים ע"י בעל הרכב ללא השארת כל עקבות ואפשרות מכירה בתום השימוש בהם . (במקרה של מכירת הרכב נניח,תוכל לקבל חזרה חלק מהסכום שהשקעת במחשב הנ"ל )

 

2. אפשרות שניה הינה ע"י צריבת מחשב ניהול המנוע בתוכנת ניהול משופרת המעלה אף היא את ההספק ל 130 כ"ס ו 21.5 קג"מ.

 

לאורך השנים צרבנו עשרות מחשבי 1.2 כאשר גם הרכב של אחותי נוסע עם תוכנה כזו יותר משנתיים עם אפס בעיות.

 

עלויות השיפור כמעט זהות כאשר מחירה של תוכנה הינו 2500 ש"ח ומחירו של המחשב הינו 2800 ש"ח.

השיפור מורגש יותר ברכבים בעלי גיר DSG בזכות מספר הילוכים גבוה (7 במספר ) המספקים יחסי העברה מצויינים העדיפים (בעיני) בהרבה על הגיר הרגיל (5 במספר).

ככלל ,אנו מספקים ללקוחותינו נסיון חינם ובמידה ולא תהיה מרוצה תקבל החזר כספי מלא בתוך שבוע ימים מיום הרכישה .

האחריות למחשב ניתנת לשנתיים ולתוכנת ניהול המנוע -לכל החיים.

עוד שאלות-בכיף.

 

אי אנד איי אוטוספורט -ר"ח ברוך הירש 21 בני ברק. 03-5702345

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

E@A של איזה חברה התוכנה?

 

 

הטורבו שלו מאוד קטן,

ההבדל לא יהיה מורגש,

הדגמים של ה 1.8 ו ה 2.0 מנועים עם פוטנציאל הרבה יותר גדול לשיפור כח.

 

דווקא אני ניסיתי את הטיונינג בוקס, ולא תוכנה,

הוא יותר אגרסיבי, כמו שתיסע במצב S...

לא משהו מיוחד, לא התלהבתי.

לפי מה קבעת שהפוטניצאל יותר גדול? הכול שאלה של תקציב,הטורבו של 1.2 קטן אבל מתאים מאוד למנוע.ודרך אגב אין שום שינוי במנוע ברגע שאתה שם על S, הוא רק מוריד הילוכים בבלימה, ומושך אותם, הוא לא משנה גדישה או מוציא פתאום עוד 50 כוח סוס מהמנוע.

ולגבי הקופסא החיצונית, אני מאוד מקווה בשבילך שלא שילמת 2200 שקל על חתיכת נגד, זה ממש לא קופסא חיצונית.

זה הקופסא החיצונית שאני ממליץ עליה וזה קופסא חיצונית נורמלית.

http://www.tmcmotorsport.com/TuningBoxDetails.aspx?s=967503521

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם
E@A של איזה חברה התוכנה?

 

 

 

לפי מה קבעת שהפוטניצאל יותר גדול? הכול שאלה של תקציב,הטורבו של 1.2 קטן אבל מתאים מאוד למנוע.ודרך אגב אין שום שינוי במנוע ברגע שאתה שם על S, הוא רק מוריד הילוכים בבלימה, ומושך אותם, הוא לא משנה גדישה או מוציא פתאום עוד 50 כוח סוס מהמנוע.

ולגבי הקופסא החיצונית, אני מאוד מקווה בשבילך שלא שילמת 2200 שקל על חתיכת נגד, זה ממש לא קופסא חיצונית.

זה הקופסא החיצונית שאני ממליץ עליה וזה קופסא חיצונית נורמלית.

http://www.tmcmotorsport.com/TuningBoxDetails.aspx?s=967503521

 

 

כי שם ניתן להוסיף הרבה יותר סוסים, וכמובן שהכל תלוי בתקציב בשיפור של ה 1.2, אבל לא שווה להשקיע ב 1.2 עדיף לקנות כבר משהו יותר חזק.

כן לגבי ה S אני יודע שזה לא משנה, האמת שילמתי, אבל החזרתי אותה וקיבלתי Full Refund, אז שיצא לי רק לנסות אותה.

 

רגע, אתה ניסית את הקופסא של ה TMC? יש שיפור בצריכת דלק? (זה מה שמענין אותי מאוד)

פורסם

ברור שאפשר להוציא מה2.0/1.8 הרבה יותר, וגם אני חושב שמעבר לציפ\קופסא ופילטר אין יותר מידי מה להשתגע.

לגבי הקופסא של TMC, לא מניסיון אישי, אכן יש שיפור בחיסכון 5-10 אחוז לא יותר, והאוטו מרגיש יותר חזק ונוסע יותר חזק.

האוטו שלי מקורי לגמרי.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

וואלה מגניב,

למדתי משהו חדש על ה TMC

אפשר להזמין את הקופסא ישירות דרך האתר שלהם כולל משלוח לארץ?

זה גם יוצא מחיר מענין של 1300 שח בערך.

פורסם
וואלה מגניב,

למדתי משהו חדש על ה TMC

אפשר להזמין את הקופסא ישירות דרך האתר שלהם כולל משלוח לארץ?

זה גם יוצא מחיר מענין של 1300 שח בערך.

 

תרשה לי קצת לתקן אותך כי נראה שקצת התבלבלת בין יורו לפאונד:

332.5 פאונד הם 1885 ש"ח.

עלות המשלוח : 19.95 פאונד שהם 113 ש"ח.

סה"כ כ 2000 ש"ח לפני מע"מ ומיסים.

המחיר כולל מס ומע"מ (בתנאי שישולמו כחוק ) עומד על כ 2900 ש"ח .

פורסם

שוב מיותר לטעמי לשפר מנוע 1.2, אני בעל אותו רכב ואני לא חולה הגה אומנם אבל הוא מספיק זריז ומהיר לי,

לא מבין פשוט את ההנחה לקנות רכב 1.2 גם שזה טורבו ולנסות להוציא ממנו יותר, כבר עדיף מראש לקנות רכב עם פוטנציאל שיפור יותר טוב

asdasdasd

פורסם
שוב מיותר לטעמי לשפר מנוע 1.2, אני בעל אותו רכב ואני לא חולה הגה אומנם אבל הוא מספיק זריז ומהיר לי,

לא מבין פשוט את ההנחה לקנות רכב 1.2 גם שזה טורבו ולנסות להוציא ממנו יותר, כבר עדיף מראש לקנות רכב עם פוטנציאל שיפור יותר טוב

 

הפוך גוטה הפוך,

לאשתי יש ייטי עם המנוע הנ"ל, היא מאוד מרוצה מהרכב ונוהגת בו 99% מהזמן.

אני לאומת זאת שוקל להוסיף לו תוכנה ורק בשביל האחוז שאני נוסע בו.

אני מאמין שגם היא תחוש בהבדל ןתשמח לקבל עוד כמה סוסים.

העלות של הצ'יפ היא כל כך נמוכה ביחס לתמורה שממש כדאי לכל חובב הגה באשר הוא להוסיפו.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
הפוך גוטה הפוך,

לאשתי יש ייטי עם המנוע הנ"ל, היא מאוד מרוצה מהרכב ונוהגת בו 99% מהזמן.

אני לאומת זאת שוקל להוסיף לו תוכנה ורק בשביל האחוז שאני נוסע בו.

אני מאמין שגם היא תחוש בהבדל ןתשמח לקבל עוד כמה סוסים.

העלות של הצ'יפ היא כל כך נמוכה ביחס לתמורה שממש כדאי לכל חובב הגה באשר הוא להוסיפו.

 

עידן

 

 

שמע לא אשקר אני לא כזה מבין בשיפורים בפועל כי לא ניסיתי וכנראה גם לא אנסה, אבל לדעתי לשפר רכב עם מנוע 1.2 זה פשוט מיותר מהסיבה הפשוטה המנוע TSI גם ככה מפיק תפוקה של 1,600 סמ"ק בערך, אז לגרום לו להוציא עוד?

asdasdasd

פורסם

אז אתה לא מבין בשיפורים,

אתה לא התנסת בחייך בשיפורים,

אתה מעלה נקודות שלא מסתמכות על כלום,

מדוע אתה מגיב בפורום שיפורים תזכיר לי?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אז אתה לא מבין בשיפורים,

אתה לא התנסת בחייך בשיפורים,

אתה מעלה נקודות שלא מסתמכות על כלום,

מדוע אתה מגיב בפורום שיפורים תזכיר לי?

 

עידן

 

 

 

כמו שאמרתי אני בעל אותו רכב בדיוק , וזה שאני לא מבין בשיפורים לא בהכרח אומר שאין לי הבנה כללית ברכבים.

 

אני מעלה נקודות רלוונטיות לנושא - שלקחת מנוע 1.2 ולשפר אותו יניב 20 - 30 כ"ס, תוך כדי שהוא מסתכן בזה שהאחריות תהיה בטלה (כן אפשר להסיר, אבל אם הוא נתקע עם הרכב בכביש פתאום משם זה ישר למוסך), בלאי מואץ (לא כזה קריטי אבל גם לזה יש השפעה)

 

וזה שאני לא התנסתי באופן אישי לא אומר שאני לא מכיר את רוח הדברים, מכר שלי עם סקודה פאביה (מנוע זהה), התקין צ'יפ, אני לא שהוא לא הרגיש שינוי לטענתו, אבל באותו משפט אמר שזה זניח, וזה לא כזה יוצר משמעות.

 

(ואני באמת מצטער שאני מגיב פה, פשוט שכחתי שאנחנו נמצאים במדינת עולם שלישי שרק עילית העם יכולים להביע את דעתם)

asdasdasd

פורסם

אכן מומלץ על Tuning box

אני מהנתי במשך שנה מקופסא של TMC שנרכשה מ-EA. אחלה שיפור.

אגב מכרתי את הרכב לפני מספר ימים, הקופסא אצלי.

אם מעניין אותך, אני מוכר אותה. שלך הודעה בפרטי. חדש עולה בסביבות 3,000ש,ח

הייתרון הוא שהיא חיצונית לגמרי כך שניתן להתקין ולהסיר אותה ב-2 דקות.

 

אתה מוזמן לקרוא את השרשור הזה בכדי להבין טוב יותר את השיפור של הקופסא

vagit.co.il/forum/phpBB3/viewtopic.php?t=5191

נוהג על: Leon SC FR 1.8 TSI צבע לבן

לשעבר: SEAT IBIZA 1.2TSI SC

פורסם

תרשה לי להציג את הצד השלילי של העניין. אני לא בא חס וחלילה להרוס מכירה פה וכמובן שזאת דעה אישית שלי.

גם אני בעלים של אותו רכב. חמוד, זריז ונורא נוח ליום יום. מעבר לזה, צ'יפ/תוכנה/טיונינג בוקס וכו' מיותר למנוע הזה.

זה מנוע עדין עם טורבו קטן. זה מה שיש ותשלים עם זה, בקושי נסעת עם האוטו וכבר רוצה לשפר? מה הרעיון? תסע, תהנה, תגיע לגבולות שלו (לא מבחינת לסגור סקאלה!) ואז תחשוב על שיפור או על החלפת רכב.


×
×
  • תוכן חדש...