Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמנם לא מקניות ברשת - אבל טאבלט "Samsung Galaxy Tab 2 7 נמצא מועיל ביותר בטיול בחו"ל לפני כחודש. מדובר בגרסה ללא SIM, שימשה אותי עם WiFi במלון ולניווט (רגלי ובתח"צ) עם אפליקציה חינמית מצויינת שלמיטב זכרוני קרויה my maps או משהו דומה, שמורידה מפות לזכרון המכשיר. יתרון עצום - בגודל "7 נכנס בקלות לכיס הקדמי של הג'ינס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלום חברים יש עדכון קל.

טוב אז הצעצוע שלי כנראה הכי יקר בחבורה,אייפד מיני 2 מסך רטינה. מכשיר לא רע בכלל ודי נהנה ממנו עם האינטרנט העלוב בלובי המלון בחו״ל.

 

הזמנתי לעצמי אתמול! 32 ג'יגה עם גרסאת הסים :)

פורסם

נחמד,אצלי זה בדיוק אותו הנפח רק ללא סים.

ואם כבר על הגל של האייפד,למה אני צריך להקליד אפל id וסיסמה לפני כל הורדת אפליקציה?

תודה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
מישהו יכול להסביר לי מה הקטע של האתר LIGHTINTHEBOX? אתר סיני כלשהו ? איך הם מוכרים מצלמת DVR ב 11 שקלים במכירת ה 90 אחוז שלהם או מסוק ב 7 שקלים בעוד כמה שעות,הבנתי שזו כמות מוגבלת,אז הסיכויים לתפוס מוצר נחשק בהנחת 90 אחוז הם אפסיים ? האם יש על המחיר הנקוב עלות משלוח? תודה

 

קניתי מהם פעם אחת לפני כשלוש שנים מקרן לייזר לאבא שלי והכל עבר בשלום.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

כנראה שעם המודרניזציה הם עברו לעקיצות.

אני מנצל את השרשור לשאלה לא הכי קשורה בשביל לא לפתוח אחד חדש,למי שמכיר ומזמין מאיביי גם חלקים לרכב,מה קורה עם ה Global Shipping Progrem הזה ? אני בטוח שאותו מוכר היה שמח לשלוח את המוצר גם בחצי מהמחיר שמציעים,170 שקל משלוח לפילטר אוויר שעולה 30 ש"ח (מקורי),למה לא נותנים עוד אופצייה לשלוח במשלוח רגיל ? האם איביי קברו את זמני רכישת החלקים (היותר פשוטים וזולים במקרה הזה) מהרשת?

Miata ND2

 

פורסם
שלום חברים יש עדכון קל.

טוב אז הצעצוע שלי כנראה הכי יקר בחבורה,אייפד מיני 2 מסך רטינה. מכשיר לא רע בכלל ודי נהנה ממנו עם האינטרנט העלוב בלובי המלון בחו״ל.

 

אמנם לא מקניות ברשת - אבל טאבלט "Samsung Galaxy Tab 2 7 נמצא מועיל ביותר בטיול בחו"ל לפני כחודש. מדובר בגרסה ללא SIM, שימשה אותי עם WiFi במלון ולניווט (רגלי ובתח"צ) עם אפליקציה חינמית מצויינת שלמיטב זכרוני קרויה my maps או משהו דומה, שמורידה מפות לזכרון המכשיר. יתרון עצום - בגודל "7 נכנס בקלות לכיס הקדמי של הג'ינס.

 

 

יופי... עד עכשיו הסתפקתי בגאדג'טים זולים והאשראי שרד בשלום, כעת אני כבר מיתרוצץ בין עשרות טאבלטים סיניים וסקירות יוטוב.. זה הולך לעלות לי :-).

 

מה אתם ממליצים? ללכת על מסך 4:3 כמו האייפד מיני 7.9 או עדיף מסך 16:10 7"?

 

16/9 צר מידי ולא רלוונטי ואת ה16/10 יש אפשרות לרטינה..

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
יופי... עד עכשיו הסתפקתי בגאדג'טים זולים והאשראי שרד בשלום, כעת אני כבר מיתרוצץ בין עשרות טאבלטים סיניים וסקירות יוטוב.. זה הולך לעלות לי :-).

 

מה אתם ממליצים? ללכת על מסך 4:3 כמו האייפד מיני 7.9 או עדיף מסך 16:10 7"?

 

16/9 צר מידי ולא רלוונטי ואת ה16/10 יש אפשרות לרטינה..

 

שלום,

לפני האייפד חשבתי ללכת על טאבלט זול של חברת onda. חבר טוב רכש בהמלצתי והוא מרוצה עד הגג,אומנם מדובר במכשיר שעולה 600 שחאבל באתר יש להם גם הרבה יותר זולים,כדי שתציץ.

ועוד דבר, הוא תומך בעברית ללא בעיה וגם יש עדכוני תוכנה מידי פעם.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

תודה על ההמלצה, אכן ירכש טאבלט מהמותגים כמו אונדה, פיפו וכו'- הם אפילו כבר קיבלו עידכון לקיטקט! שזה מדהים.

אני רק מיתלבט עם ליבחור מכשיר עם יחס 4.3 כמו האייפד מיני או ללכת על יחס 16:10 בגודל 7".

 

מה שימושי ונוח יותר?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
משלוח מפאסטטק הגיע תוך עשרה ימים, כלל סט פירוק פלסטיקה לרכב, כמה כבלים וסט סכיני גילוח

 

חחח איזה קטע- לא היה לי מושג שהם מוכרים סכיני גילוח!

איזה סגיני גילוח הזמנת? את הפיוזן החדש?

 

רשום באתר שהם מקוריים רק שהם נועדו לסין בילבד והלהבים טיפה דקים יותר- כניראה בשביל הזקן הסיני העדין :-).

כמה עולה בארץ חבילה של רביעייה?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

רשום באתר שהם מקוריים רק שהם נועדו לסין בילבד והלהבים טיפה דקים יותר- כניראה בשביל הזקן הסיני העדין :-).

כמה עולה בארץ חבילה של רביעייה?

 

ואתה מאמין לזה?

 

ניסו לעשות חיקוי, יצא להם לא מושלם, מצאו את התירוץ הזה.

 

תקרא את הביקורות - רושמים שצריך לייבש כדי שלא יחלידו ושצריך להפעיל לחץ ושהפס הירוק מתנהג שונה וכו'.. מקורי זה לא.

פורסם

לא מאמין לאף אחד עד שלא מנסה בפועל או רואה ביקורת אמיתית.

בנוגע לחלודה- גם מה שמוכרים בסופרפארם מחליד- בעיקר הלהב לפאות.

 

אז גם אצלנו עובדים עלינו? :-)

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

עונדה. LOL!!!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

רביעה בארץ עולה קרוב למאה שקל, הזמנתי שמיניה לפיוז'ן נראים מקוריים לגמרי עוד לא יצא להתנסות. הכיתובים על גב האריזה בשפה אירופאית כלשהיא נראה לי פינית..

×
×
  • תוכן חדש...