Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה כיף לישמוע שהמוצר שהזמנתי לפני כולם ואז המלצתי גם לחברי- כולם קיבלו חוץ מימני :-)

 

הסנדלר הולך יחף.... :-(.

 

הצילום מופיעה שאתה שאתה ניכנס לאתר- תילחץ על מס' ההזמנה של הכבל ותיראה בפנים שהעלו תמונה אחרי ששלחו.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי POWER BANK חדש,

 

מי שמכיר - מדובר בחברה מאוד אכותית והכי מבוקשת בסין, כל מכירה שלהם של המכשירים מסתיימת תוך כמה שניות עד דקות.

בחודש האחרון הם שיחררו PB משלהם במחיר של כ11$ בסין.

http://www.gizchina.com/2013/12/03/xiaomis-10400mah-power-bank-costs-just-11/

 

כעת כבר מתחילים לשווק אותם בחנויות הסיניות המוכרות

http://www.gizchina.com/2013/12/27/xiaomi-hongmi-xiaomi-powerbank-deal-gizchina-readers/

 

האמת שאת החנות spemall לא יצא לי להכיר אישית עדיין, אבל אני שמח שניתן יהיה ליקנות את הPB הזה בקרוב ברוב האתרים כי אפילו ב37$ כולל מישלוח מדובר במוצר מצויין במחיר מצויין.

 

הסוללות הם מLG וסמסונג.

 

מיתחרה קשוח לסוללות ANKER?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

HWgeek , מגרד לי בארנק , אין לך איזה משהו חדש להמליץ שעוד לא פורסם פה?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

חחח גם לי,

האמת לא ממש, משהו קטן שהזמנתי אתמול זה מטען קיר אוניברסאלי לכל מיני סוללות של הסלולראיים, שמתאים לכל גודל ופשוט אפשר להזיז את המגעים בהתאם למיקומם על גבי הסוללה.

 

פשוט עכשיו אני תקוע עם מכשיר עתיק עם כפתורים שאין לי את המטען שלו ואני נאלץ לאלתר כל פעם אין לחבר את המגעים למטען הIMAX שיש לי וזה פשוט סיוט, לכן חשבתי ליקנות כזה לכל צרה.

 

אם ממש בא לך, יש עכשיו מכירת חיסול לסוף השנה עם מחירים מצויינים בחלק מהמוצרים, שים לב שלחלק מהקטגוריות יש קופון הנחה נוסף של 10%~15% שמדביקים בסל הקניות וככה המחיר באמת זול.

לינק:

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

קיבלתי את זה ואת זה.

עובד מצויין, פשוט המצאות גאוניות! המנורה הקטנה עובדת על 2 סוללות, הזמנתי 5 כאלו ופיזרתי בכל רחבי הבית.

אחד בכניסה לבית צמוד לדלת (האור בבניין לא עובד) בכל פעם שאני מתקרב לדלת המנורה נדלקת ואפשר להכניס את המפתח בקלות.

אחד ליד האסלה, מה שמאפשר לארבעת הגברים בבית ללכת להשתין מבלי להדליק את האור (אור שנדלק בשירותים נכנס לחדרי השינה בבית)

אחד במסדרון, שמאפשר מעבר במסדרון מבלי לממש את הקיר.

אחד בסלון בכניסה לבית, מה שמאיר ברגע פתיחת הדלת הכניסה ומונע הדלקת אור בכניסה בשעות מאוחרות

כמובן אחד במטבח, שמאפשר לנתב בו בשעות הקטנות של הלילה מבלי להדליק את האור.

 

ולגבי המוצר השני, ממוקם בגינה שלנו, ממש אחרי היציאה. ברגע שיוצאים לגינה יש תאורה, מודה שציפיתי שהאור יהיה יותר חזק אבל זה בהחלט מספק. נכון לעכשיו אין תאורה בגינה והמנורה הנ"ל מאפשר לתלות כביסה או סתם לשבת בכייף.

חשוב לציין שהמנורה השניה נטענת ע"י השמש.

פורסם

הזמנתי 1 לכניסה מבחוץ,קומה גבוהה ככה שאני לא מאמין שיגנבו,גם לא צריך ללכת להדליק את האור בחדר מדרגות וגם אני לא יכול לפתוח את האור בחדר מדרגות מהדירה אז אני ישר אראה בעדשה את מי שמצלצל,חוץ מזה אין שום בעיה של תאורה אז אני לא צריך יותר מ 1.

Miata ND2

 

פורסם

ובואו לא נשכח את זה.

 

ולאוהבי ההמלצות שבינינו, יחד עם אוהבי הדברים המיוחדים (יותר או פחות), יש 2 ערוצים ביוטיוב שאני ממליץ עליהם (מאותו בית):

ו-

מה הקשר? יש להם כל כמה זמן פרק שנקרא lut (יענו, לוט, שלל\ביזה) וגיימינג לוט.

הרבה דברים מגניבים כמו מחזיק עניבה בצורה של מד חיים (או מאנה), קופת חיסכון בצורת קוביית שאלה של מריו, ועוד המון המון שטויות. שווה בדיקה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עידכון:

הtronsmart T1000 מגיקביינג הגיעה ולמרבה ההפתעה פועל מצויין עם המכשיר הזול הזהHTM M1 שהייתי ממש בספק עם יתמוך :-).

בינתיים גיליתי שחובה להתקין אפליקצייה למניעת כניסה לשינה עמוקה אחרת השידור והאפליקציה יסגרו.

 

כרגע שמתי סרט מצחיק לסבא שלי מיוטוב :-), המסך של הפלא מכובה(היו שאמרו שכיבוי מסך מכבה את השידור) והכל עובד ניפלא!

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

גם אני כבר קיבלתי את המנורות עם חיישן התנועה, פשוט מוצר גאוני.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...