Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה יופי! שזה לא תומך במכשיר שלי...

 

איזה מכשיר יש לך?

בעקרון הוא תומך בכל מערכות ההפעלה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה קורה לדואר הסיני, לעסו לי את המצח:

בשעה טובה ומוצלחת הPOWER BANK שרכשתי לפני (חודשיים? שלושה?) מ FASTTECH חזר לשולח...

כנראה שלא נועדנו אחד לשני...

פורסם
נקסוס S.

סוג של בלטה עם מסך יחסית למכשירים החדשים.

 

אם יש לך JB אז לא אמורה ליהיות בעיה לדעתי- צריך לחכות וליבדוק ברשת.

יש לך את האפשרות הזו?

images?q=tbn:ANd9GcR2jdgyOntWZczdOH3oHVSEXgaK9mmaVwez6WIPDjcEoaYhjsUWpA

תודה!

 

 

מזל! זה גם לא תומך בשלי :wink:

כנ"ל

מה קורה לדואר הסיני, לעסו לי את המצח:

בשעה טובה ומוצלחת הPOWER BANK שרכשתי לפני (חודשיים? שלושה?) מ FASTTECH חזר לשולח...

כנראה שלא נועדנו אחד לשני...

לא קיבלת עליו זיכוי כבר? איך הזמן רץ... גם הכבל טעינה שהזמנתי מהם לפני כ50 יום לא הגיעה עדיין... :-(.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

למישהו כאן יש ניסיון עם הסוללות של סניו מדגם eneloop?

"גיליתי" אותם היום,קראתי קצת הבנתי שהן לא רעות בכלל. השימוש הוא למצלמה דמוי SLR. כרגע משתמש בGP ריסייקו.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אם אני לא טועה הם ניחשבות לאחת הטובות, והחיסרון הוא רק המחיר היקר (כ5$ ליח' כולל מישלוח).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
למישהו כאן יש ניסיון עם הסוללות של סניו מדגם eneloop?

"גיליתי" אותם היום,קראתי קצת הבנתי שהן לא רעות בכלל. השימוש הוא למצלמה דמוי SLR. כרגע משתמש בGP ריסייקו.

 

הן מעולות!!

קניתי את הלבנות עבור פלאש חיצוני למצלמה שלי. (יש את השחורות XXX שנחשבות אפילו לטובות יותר).

הסוללות מחזיקות מעמד המון זמן! ואין להן פריקה עצמית.

 

שוות כל שקל.

קניתי אותן פה בארץ עם מטען ייעודי של סניו. לא זוכר את המחיר.

זה לא היה הכי זול (בעיקר ביחס לסוללות נטענות אחרות שיש בשוק), אבל בהחלט שווה את ההשקעה.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

לא קיבלת עליו זיכוי כבר? איך הזמן רץ... גם הכבל טעינה שהזמנתי מהם לפני כ50 יום לא הגיעה עדיין... :-(.

 

ברגעים אלה ממש הגיע הזיכוי, חודשיים ושבוע אחרי ביצוע ההזמנה,

בשעה טובה ומוצלחת :?

פורסם

סקירה שלי על מכשיר סמארטפון סופר זול שעלה רק 67$ כולל מישלוח:

http://iandroid.co.il/forum/topic154126.html

 

למרות שהחומרה יחסית עלובה מבחינת המסך והמלצמה לסטנדרט של היום- האיכות בנייה והחומרים של המכשיר פשוט לא יביישו מכשיר של 1000 שקל בארץ!, המפעלים הסינים מעלים את רף האיכות של הייצור-אפילו במיצרים סופר זולים שכאלה, פשוט לא האמנתי.

 

המכשיר מצויין כמכשיר גיבוי הכולל יכולות סמארטפון(וואטסאפ,GPS,WIFI וכו') או כמכשיר זול לילדים/הורים שזהו הסמארטפון הראשון שלהם ושלא צריך לידאוג מגניבה/שבר וכו' כי העלות פשוט בדיחה- כ230 ש"ח שלא קונים אפילו נוקיה עתיקה בארץ :-).

(כעת אני בלי סמארטפון שהיתפגר ואני מנותק מהעולם עם מכשיר 2G עתיק עד לרכישת מכשיר חדש- במצב כזה מכשיר מעולה!)

כעת אני חושק בHTM M3 שהוא 5" ובעל חומרה טובה יותר מבחינת המסך והמצלמה(הנקודות החלשות של HTM M1).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ממשיך לעדכן לגבי הסוללת גיבוי ANKER ASTRO 2.

אתמול נשבר לי הפלאג של המיקרו USB,באסה. למזלי יש לי את הכבל שהזמנתי בעצתו של hwgeek,כבל USB מהיר.

שלחתי הודעה למוכר של האנקר,מעניין מה יכתוב לי.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אתה קיבלת את הכבל USB שהמלצתי לך? כי שלי עד עכשיו לא הגיעה, מה גם שבאתר מיתברר שהם מצלמים את החבילה לפני השליחה וראיתי שהכל היה מודפס בסדר, נישלח ב30/10 ועדיין אין זכר :-(.

 

דיברתי איתם וביקשו שאמתין עוד קצת...

 

נ.ב:שאלתי אותם לגבי הזמנות חדשות וכעת הם אמרו לי שסוללות הם שולחים דרך סינגפור, אבל משום מה המון מוצרים SOLD OUT, כאילו עושים מכירת חיסול... מוזר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אתה קיבלת את הכבל USB שהמלצתי לך? כי שלי עד עכשיו לא הגיעה, מה גם שבאתר מיתברר שהם מצלמים את החבילה לפני השליחה וראיתי שהכל היה מודפס בסדר, נישלח ב30/10 ועדיין אין זכר :-(.

.

 

 

אני קיבלתי את הכבל USB הזה הזמנתי ישר כשרשמת את זה עובד טוב מאוד , ואני חייב לעדכן על הסוללה ANKER 15000MAH אחרי שימוש מסיבי על מכשיר LG G2 שלי הוא מטעין אותו כמעט 5 הטענות מלאות פשוט מדהים! הסוללה לא קטנה אבל מספקת את הסחורה הטענה שלה עם הכבל החדש ומטען מהיר מטעין אותו בסביבות 8 שעות למצב מלא.

אני ממליץ בחום על הסוללה הזאת

פורסם
אתה קיבלת את הכבל USB שהמלצתי לך? כי שלי עד עכשיו לא הגיעה, מה גם שבאתר מיתברר שהם מצלמים את החבילה לפני השליחה וראיתי שהכל היה מודפס בסדר, נישלח ב30/10 ועדיין אין זכר :-(.

 

דיברתי איתם וביקשו שאמתין עוד קצת...

 

נ.ב:שאלתי אותם לגבי הזמנות חדשות וכעת הם אמרו לי שסוללות הם שולחים דרך סינגפור, אבל משום מה המון מוצרים SOLD OUT, כאילו עושים מכירת חיסול... מוזר.

הזמנתי את הכבל שהמלצת. לא צילמו לי לפני השליחה, הוא הגיע פחות מחודש. הוא בסדר.

אני מרוצה מהאנקר,מטעין את הגלקסי טאב 10.1 שלי, ובקרוב גם את האייפד מיני 2.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

×
×
  • תוכן חדש...