Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

OTG הוא חיבור USB שיודע להיות גם HOST (למשל אפשר לחבר אליו DEVICE כמו דיסק און קי או מקלדת) וגם DEVICE (למשל לחבר אותו למחשב). שימו לב שלא מספיק כבל OTG - המכשיר עצמו חייב לתמוך בתכונה, ורוב חיבורי הן-USB אינם כאלה.

:turn-l:
פורסם
אני חושב שאנחנו מדברים על משהו שונה, אני מיתכוון למשהו כזה:

securetips-keeps-your-apple-earphones-in-your-ears_1.jpg

$_3.JPG

 

na na na na na na na na batman!!!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
מכשיר לאטימת שקיות אוכל מחדש בגרושים!

גם בחצי חינם חילקו אותו בחמישה שקלים,מניסיון עם שניים כאלה ממש על הפנים ולא אוטם את כל סוגי השקיות רק חלק וגם זה לא בצורה טובה.

Miata ND2

 

פורסם
היום קיבלתי את המוצר הנ"ל

http://www.ebay.com/itm/181200035661?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

לצערי אחד מהשכנים פתח את החבילה,זרק את תוכנה לפח והשאיר את המוצר על הרצפה ושכנה נחמדה מצאה את זה ראתה למי זה והביאה לי,באמת גועל נפש.

 

מדובר באמת במוצר גאוני שיכול לחסוך המון חשמל בבית,פשוט לשים כל אחד בתקרה של חדרים קטנים (חדרי אמבטיה ושירותים) עם 2 סוללות שמספיקות ל 8000 שעות אור וזה באמת פותר המון בעיות, נדלק לדקה בכל פעם שמזהה תנועה בחושך או באור (לבחירה) או שיכול להשאר דלוק כל הזמן.

 

מצטרף להמלצות החמות!

 

קניתי 5 כאלה,

ל3 מצאתי שימוש מיידי, אחד הבאתי לאמא שלי,

ועוד אחד מחכה לאיזה יעד מקורי בהמשך.

 

כמו שאמרו פה:

שירותים (בצמוד למתקן הנייר וקצת מאחורי עמדת המוצא (כדי לא לסנוור בזמן הביצוע),

ארון בגדים - בדיוק מעל מגירת התחתונים והגרביים - מעולה בבוקר כשמחפשים אחד מאלו,

ועוד אחד במסדרון בדרך לשירותים,

האמת במקום להדביק אותו לקיר, הדבקתי אליו מגנט חזק (שפורק מהארד-דיסק), והוא דיי זמין להצמדה לכל משטח מתכתי (כרגע המקרר).

 

גם אמא שלי מרוצה :lol:

 

בקיצור - מוצר להיט!

(לא בתור תחליף לתאורה רגילה - רק ללילה).

בברכה!

יונתן.

פורסם

הזמנתי כמה מוצרים מבנג טוב בתחילת דצמבר , הגיוני שהם עדיין עמוסים בגלל הקריסמס ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
הזמנתי כמה מוצרים מבנג טוב בתחילת דצמבר , הגיוני שהם עדיין עמוסים בגלל הקריסמס ?

עכבר שנשלח אלי מהאתר הזה ב-5.12 הגיע רק היום.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

שמח שקיבלת את העכבר- בידיוק היום שאלו אותי לגבי העכבר הזה שהזמינו באותו התאריך ועדיין לא קיבלו,אז אני רואה שכמו שלקח אצלי בערך כחודש +שבוע עד שקיבלתי את העכבר -ככה זה בערך גם אצלכם.

 

אכן מוצרים שלא כוללים סוללות ונישלחים דרך דואר סין לוקחים כחודש עד שמגיעים(רוב העיקוב נובע מהתור הארוך למכונות השיקוף למניעת הברחת סוללות ליתיום), להבדיל מדואר שבדיה/סינגפור/גרמניה שלוקח כ10~14 יום .

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ביומיים האחרונים קיבלתי 3 חבילות: שתיים מאנגליה וגרמניה שנשלחו ב-10.1 ואחת שנשלחה מסין ב-11.12.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הגיעה זמן שגם אני אעדכן בצעצועים הסינים שקיבלתי השבוע :-).

attachment.php?attachmentid=368144&stc=1&d=1390315654

 

1: טאבלטפון פצצה של THL W300 בעל מסך 6.5" FHD OGS IPS 2GBRAM/32GBROM

איזה מדהים זה -LOL, לא מבין איך אנשים שורדים עם מסך 3.5 של האייפון, אני רואה בXBMC ,YOUTUBE HD עובד, מישחקים 3D זה חוויה, הוקי שולחן זה אשכרה בגודל של שולחן, והסוללה היא של 3300MAH שבינתיים הספיקה לי ליום שלם של שימוש מסיבי כמו שעושים למכשיר חדש :-).

המכשיר תומך גם בטעינה מהירה של 1.5A והכבל המקורי שלו הוא בעובי כפול מכבל USB רגיל , מאוד מרוצה וכעת חושב על איך אני מיסתובב איתו ביוםיום :twisted: .

לינק:

 

2: סמארטפון זול לאבא שלי HTM M3 בעל 5", עלה 84.99$ ואבא מאוד מרוצה, כרגע עובד על הסקירה עליו.

לינק:

 

3: דיבורית BT ניידת עמידה למים- הרמקול יושב בתוך גוף סיליקון בעל פומפה להדבקה במיקלחת/שמשה באוטו- ממש חמוד ועובד סבבה.

לינק:

 

4:מטען אוניברסלי לסוללות ליתיום של מכשירים סלולארים, מהגעים ניתנים לכיוון בהתאם למיקום על הסוללה, ניראה דיי חמוד, האיכות לא בשמיים, והזמנתי בעיקר ביגלל שהמכשיר העתיק שהייתי תקוע איתו בחודשיים האחרונים(בתמונה) היה ללא מטען ולכן הייתי צריך כל פעם לישלו; את הסוללה שלו ולאלתר חיבורים למטען של ליפו-IMAX B6.

לינק:

 

5: סט ראשים להחלפה למיברשת שיניים חשמלית שקונים בסופרפארם ב80 שקל, עלה לי רק 2.5$ מגייקביינג וכעת הוא כבר לא במלאי. ניראה כמו המקורי ומקווה שינקה טוב את השיניים :-), כעת מספיק רק מכשיר אחד לכל הבית.

 

בקרוב עוד שטויות ..... אני רישמית כבר מכור לקניות מסין :-P .

P1010148.JPG

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שמע, הנתונים היבשים של הטלפון טאבלט הזה מעולים והמחיר מצחיק.

הוא באמת עד כדי כך טוב?

איך המצלמה וכמה מכס שילמת עליו?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מה הקריטריונים שלך להגדרה אם המכשיר באמת טוב? אולי אוכל לתת לך יותר פרטים.

 

המלצמה טובה ולא נופלת מהמצלמות של S3 וכו' לדעתי, החיישן הוא OV12830, כלומר 12.7MP מאחור ו8MP מקדימה גם תומכת בפוקוס אוטומטי!.

 

לדעתי מה שהופך את המכשיר למדהים הוא שהמסך חד יותר ממסך הרטינה של האייפון - 339PPI וOGS הכוונה שהתמונה צפה על פני הזכוכית כמו באייפון.

 

בשבילי המכשיר מדהים כן המחיר באמת מצחיק(שים לב שהמחיר בבנגגוד במיבצע והכי נמוך שראיתי), אפילו הטאבלטפון של גלקסי מגה לא מגיע עם FHD, ולמחיר של 1000 שקל זה מצחיק- אפילו אם היה עוצר במכס- כ1350 ש"ח זה עדיין לא בעיה, אני תמיד לוקח את המכס בחשבון ואין לי בעיה כל עוד לא יפגעו במוצר שלי ויעלימו אותו לחודש... :-).

 

עוד משהו שגיליתי- ליד מקש ה"תפריט" ישנו חיישן לזיהוי פליפ מגנטי בשביל כיבוי והדלקה של המסך שפותחים את הפליפ, אין לי עדיין את הכיוסי המקורי שלו ולא יודע אם הוא גולל מגנט, זה גם לא הופעיה במיפרט בחנויות.

 

נ.ב- רשום בנתונים שהמכשיר תומך גם בMHL בנוסף לOTG, לא מצאתי סימוכין ברשת אז אני שוקל לירכוש מתאם אוניברסלי לMHL ליציאת HDMI- מה גם שבתפריט הDISPLAY מופיעה גם הגדרות HDMI.

 

- אני כרגע לומד להכיר את המכשיר וכלל הניראה בקרוב אתחיל לעבוד על בישול רומים כמו MIUI או הCOLOROS של OPPO, בינתיים משהו שהפריעה לי הוא שהביצועים בREAL RACING 3 לא טובים, זה מוזר כי 6589T +FHD לא אמור ליהיות בעיה, במכשירים אחרים עובד חלק, אני לא ממש בקטע של המישחק הזה, אבל ככל הניראה שרומים שאבשל לעצמי יהיו טובים יותר :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

כמובן- יש לו את הכפתורים הרגילים כמו לרמקולים האחרים, ניגון/השעייה ופלוס מינוס שבלחיצה רגילה מעבירה שירים קדימה אחורה ובלחיצה ממושכת מעלה/מורידה ווליום- מענה שיחה הוא בלחיצה על פליי, הרמקול כולל גם מיקרופון מובנה לשיחות.

 

זה סבבה שניכנסים למיקלחת ויש שיחה, או כניראה לאוטו- עדיין לא ניסיתי כי אני לא נוהג לדבר בעת נהיגה.

 

נ.ב- מישהו יכול להסביר לי כיצד היוטוב נותן לי ליראות סרטונים בHD בעוד שסמארטפונים אחרים הוא הגביל אותי רק לHQ? האם זה ביגלל שהוא מזהה רזולוציית מסך של FHD?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...