Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נ.ב- עוד משהו שברכה בדקה...http://iandroid.co.il/forum/topic157206.html.

ברכה זאת הגברת בסמלון ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בכיף, אני קניתי מבנג-טוב, לא פירסמתי עדיין לינק כי אני קודם רציתי ליבדוק אותו ליום יומיים וליראות שהוא באמת מומלץ ואז לשתף לינק/דגם שתוכלו לחפש ולהזמין, פשוט אני לא רוצה ליקפוץ עם קישורים בהתחלה למוצר שאני לא בדקתי עדיין ואז חברי לפורום בעקבות המלצה שלי יזמינו וחס ושלום יתאכזבו.

לכן לא פירסמתי לינקים בהתחלה.

 

מדובר על סוללת TECLAST T104A, מאיפה שהזמנתי כרגע אזל המלאי ולא ידוע על צפי, לכן אפשר לחפש באייבי סביב ב37$ וכו'.

 

אני מאוד מאוד מעוניין באחד כזה, יש לך אולי קישור? אולי המלאי חודש.

כרגע באייבי הדבר היחידי שנמצא זה - http://www.ebay.com.au/itm/Portable-Teclast-T26A-2600mAh-Power-Bank-Charger-For-Tablet-iPhone-B-/111249047243?lgeo=1&clk_rvr_id=578258640314&vectorid=229515

 

אם לא, אולי המלצה לPB אחר.

פורסם
אל תמכור את הW300, כמה שתקבל עבורו זה לא יהיה שווה. את כל הפלאפונים שלי שמרתי.

היו לי עוד כמה שמסרתי אותם לסלקום במהלך שדרוג כזה או אחר.

עם כיוון השעון.. חסר נוקיה 3100,מוטורולה עם מסך ירוק(לא זוכר את הדגם) והגלקסי S3 שלי.

חסר 3100? לא נורא - יש 3120 (אותה הגברת בשינוי האדרת, וגם המחיר).

וחוץ מזה יש P8 הזכור לטוב שקיבלתי חינם באורנג' תמורת פתיחת קו, אפילו בלי התחייבות, וסיים את חייו במכונת הכביסה, וה-E65 ששרת אותי בנאמנות למעל ה מ-3 שנים (כן, הסימביאן היה מצויין, במיוחד עם מספר טלפון בקידומת 078-333 בפרי-טלקום) ויום אחד פשוט התפרק לי בידיים.

האמת היא שגם לי יש אוסף טלפונים שיצאו משירות, אם כי כולם שמישים, למעט הסוללות, הישנים שבהם מ-2002. מכשירים קודמים הוחזור במסגרת "שדרוגים".

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

תיראה - בעקרון קניתי מכאן ועד לפני שבועיים המצב היה שאין מלאי- כעת שינו זאת לחידשו מלאי ב20 לפברואר- אולי הם כן יתחילו להביא מחדש, הם לא נימכרו לדעתי ביגלל שכולם מיתפתים ליקנות סוללות 20000MAH ב15$ ולא מוכנים להשקיע, מקווה שיחדשו את המלאי כי גם אני רוצה להזמין עוד למישפחה ואני חושש להזמין ממוכרים לא ידועים כי לא רוצה לקבל זיוף/משומש וכו'..

אני אוהב ליקנות מחנויות גדולות- אם יש לכם המלצה על חנות גדולה אחרת שמוכרת אני אשמח, בנוסף היצרן עידכן את המוצרים שלו וכעת הם מגיעים על תאים שטוחים ולא סוללות 18650 ואולי יביוא אותם כי הם דקים ויפים יותר.

http://www.banggood.com/buy/Teclast-power.html

 

תתחילו להציק להם בצ'אט שאתם מעוניינים בסוללה הזו - אולי הם ירגישו שיש עניין ויחדשו מהר יותר סטוק חדש וטרי.

אני ממשיך לשגע אותם :-).

 

עריכה: דיברתי איתם שוב בצ'אט והם הבטיחו שהמלאי יתחדש אחרי החג :-).

 

בנוסף אני מחכה ליקנות גם את הPB של שיומי :

http://www.fulcrumall.com/xiaomi-power-bank-10400mah-portable-power-bank-back-up-power-p-319.html#.UuX8gRD8K70

 

מקווה שהזמינות תיגדל.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שאלה: מה עושה השקע הזה? האם הוא כמו התאורת שמופעלת עם הגאלי וכו'?

http://www.banggood.com/Sound-Motion-PIR-Sensor-Light-Auto-Wall-Mount-Control-Touch-Switch-p-915421.html?bid=2828

 

רשום שהנורה צריכה ליהיות עד 60W, יש כאלה מומלצים? דיי חושש לשים משהו לא מוכר מחובר ל220V.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הגיע אלי היום כבל OTG נוסף לאייפד,וגם הוא לא עובד. כנראה שזה עובד רק עם אייפון.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

למי שזוכר- המטען של ENB שהיה בדפים הקודמים בשירשור הגיעה לבנג-גוד, כמובן במחיר טוב יותר והוא זמין במלאי למי שמעוניין להזמין..

לפי הפירסומים בחו"ל מדובר בPB איכותי וגם לדעתי הוא פיתרון מצויין בתור מטען לסוללות של פנסי לד בעלי 18650.

 

לינק למטען ENB 3X18650

סוללות פנסוניק 3400MAH

קופון הנחה של 3$ בהזמנה מעל 30$-בתוקף עד 25/02:CLNY

סה"כ המטען +10200MAH של פנסוניק יוצא לכם:$28.78

 

תהנו :-)

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בענייני מטענים ניידים אני- רק Anker.

מאז שאחי התגייס והזמנתי לו את ה10000 אני ממש מרוצה מהם וכל סוללה ניידת שאני ארכוש תהיה מהם.

פורסם
טאבלט מעניין שנמכר באיביי ב180$ בלבד

Windows Surface Tablet with 32GB Memory 10.6"

חלונות RT תומכת בעברית מלאה? הכוונה כולל תפריטים, לא רק הצגה והקלדה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אז החלטתי שאני זקוק ל-power bank ולאחר קריאת כל השרשור רכשתי מהמוכר שהומלץ פה את ה- ANKER E5 השבוע.

אשתי כבר מאותתת לי שאתחיל להרגע עם הרכישות מחו"ל אבל אין מה לעשות, אני מכור.

אמנם בדרך כלל המשלוח מארה"ב הוא מהיר אך הוא לא יספיק להגיע עוד היום ומכיוון שאני יורד עם האופנוע לטיול בדרום ולינת שטח אני אשמח אם יש חבר פורום שמוכן לעזור לחבר לעת צרה (או לפלאפון לעת צרה - תלוי איך מסתכלים על זה) ויכול להשאיל לי מחר את ה-PB שלו ואחזיר לו אותו בשבת בערב.

כל מקום בדרך (עם סטיה הגיונית) בין יקנעם למצפה רמון יהיה מעולה.

תודה מראש.

אייל

×
×
  • תוכן חדש...