Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לידיעת המתעניינים: ביום ד' הקרוב תערוך ועדת הכלכלה של הכנסת ישיבה (ראשונה, ככל הנראה) בנושא תקנות התעבורה החדשות בהן מותאמים דרגות הרישוי לנהוג באירופה.

 

נציגי המועדון, כמובן, יהיו שם...

 

לכתבה בנושא הדרגות החדשות - ראה באתר המועדון.

פורסם
לידיעת המתעניינים: ביום ד' הקרוב תערוך ועדת הכלכלה של הכנסת ישיבה (ראשונה, ככל הנראה) בנושא תקנות התעבורה החדשות בהן מותאמים דרגות הרישוי לנהוג באירופה.

 

נציגי המועדון, כמובן, יהיו שם...

 

לכתבה בנושא הדרגות החדשות - ראה באתר המועדון.

בהצלחה!:mm_yeah:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
הקישור לא עובד.

 

 

אז אתה אומר שבאמת יש התקדמות עם הנושא ?

ומה יהיה דינם של המחזיקים ברישיון "עד 500" (כמוני) ?

דינם של מחזיקי ה500 הוא תליה בכיכר המרכזית של כל עיר...אין מה לעשות..מישהו צריך לשלם את המחיר...:twisted:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
הקישור לא עובד.

 

 

אז אתה אומר שבאמת יש התקדמות עם הנושא ?

ומה יהיה דינם של המחזיקים ברישיון "עד 500" (כמוני) ?

 

מי שבידו רשיון עד 500 יוכל, בעלות מופחתת, בלי שיעורים, לשדרג לבלתי מוגבל..

 

הנדרש:

- בדיקת ראיה

- מבחן שליטה (על ה-GS שלך...) במגרש בלבד.

- תשלום חצי אגרה של טסט.

פורסם

אולי סוף סוף

הסקוטר שזוכר שעוד הספיק לעסוק בזה מתי שהוא באלף הקודם.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
מה?...אבל...למה...:crazyeyes:shock2:

 

למה אנחנו ולא השליחים על הקטנועים למשל ? :puppydoge

שליחים?!..ואז מי יביא לי פיצות/ המבורגר / מסמכים/ סמים/ זונות !?

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
מי שבידו רשיון עד 500 יוכל, בעלות מופחתת, בלי שיעורים, לשדרג לבלתי מוגבל..

 

הנדרש:

- בדיקת ראיה

- מבחן שליטה (על ה-GS שלך...) במגרש בלבד.

- תשלום חצי אגרה של טסט.

וויפי !!! :-D

 

אז יאללה שיגמרו עם זה, אני מחליף את רישיון (ה-500) וניסיון (ה-350) שלי בהיבוסה :twisted::-P

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
וויפי !!! :-D

 

אז יאללה שיגמרו עם זה, אני מחליף את רישיון (ה-500) וניסיון (ה-350) שלי בהיבוסה :twisted::-P

 

תשיג למבחן שליטה אופנוע 50סמ"ק :-D

Finger's gonna kill me.

פורסם
מי שבידו רשיון עד 500 יוכל, בעלות מופחתת, בלי שיעורים, לשדרג לבלתי מוגבל..

 

הנדרש:

- בדיקת ראיה

- מבחן שליטה (על ה-GS שלך...) במגרש בלבד.

- תשלום חצי אגרה של טסט.

מה עם אלו שעדיין לא הגיעו לגיל 21? אני בן 18 עם רישיון ל500 אז מה יקרה עם אנשים כמוני

פורסם
מה עם אלו שעדיין לא הגיעו לגיל 21? אני בן 18 עם רישיון ל500 אז מה יקרה עם אנשים כמוני

כשתגיע תשדרג.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...