Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להזיק למערכת הפליטה התכוונתי

שלום לכם,

רכשתי מאזדה 3 ספיריט 2.0 מיד שנייה

ביצעתי טיפול 15 אלף במוסך מורשה, היחס היה ממש טוב המחיר היה טיפה יקר אבל זה לא הנקודה פה.

אחרי שיצאתי מהטיפול עשה איתי הנציג נסיעת מבחן עם הרכב.

אמר לי שהרכב במצב טוב מאוד ותשתדל לשמור עליו

אמרתי לו שכן אני דווקא נוסע רגוע כל הזמן עד 3 סל"ד וכמעט שלא "מרביץ" ברכב, נותן לו לגלוש לבד למהירות שאני רוצה בלי לתת לו להתאמץ,

הנציג אמר לי שלא להתנהג ככה כל הזמן, כי זה עלול דווקא לעשות לי יותר בלאי ברכב משהו כזה, לא זוכר בדיוק מה אמר זה היה לפני כמה חודשים. במיוחד הזכיר גם את האגזוז ומערכת הפליטה משהו שם שיכול לקרות משהו לא טוב אם אסע כל הזמן רגוע.

האם הוא צודק בדבריו?

פורסם
כן,זה יכול לגרום להצטברות פיח במנוע.

 

זה אומר שפעם ב.. תן למנוע לעבוד חזק,כמה דקות,זה הכל.

 

אוקיי תודה

פורסם

כן, כמו שאמרו לך פיח והצטברות של בוצה.

תאיץ מדי פעם יותר "אגרסיבי". אני גם בשגרה נוסע רגוע ומדי פעם נוסע אגרסיבי (לא מתפרע חלילה, פשוט מאיץ עם לחיצה יותר בריאה על המצערת), ברכב ידני זה כיף לפעמים קצת למשוך הילוכים. :-D

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

סע רגוע כפי שאתה רגיל ולא צריך להרביץ או להאיץ מידי פעם אגרסיבי או לתת מכות על ראש המנוע בכדי שלא הצטבר פיח או בוצה.

איזה כייף לי :)

פורסם

כמו שמרק רשם, אין צורך להרביץ\להאיץ או כל דבר אחר.

 

סע כפי שאתה רגיל, אם תקפיד על טיפולים בזמן ושמנים באיכות טובה לא יצטבר שום פיח.

 

שי.

פורסם
ברכב ידני זה כיף לפעמים קצת למשוך הילוכים. :-D

לפעמים? :roll:

 

עם העגלות שלנו רק ב4K אתה מרגיש קצת כוח :lol:

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אני מצטרף לממליצים על נסיעה רגועה. סע לפי צרכך ולפי תנאי הדרך. המכוניות היום מנוהלות מחשב הדואג

לכך שהן יעבדו באופן אופטימלי בכל התנאים.

רק אם משהו לא תקין יצטבר פיח במנוע, ואז לא יעזור אם תאיץ בו לפעמים.

פורסם
לפעמים? :roll:

 

עם העגלות שלנו רק ב4K אתה מרגיש קצת כוח :lol:

לרוב אני לא עובר את ה3K, למעט עליות ארוכות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

סל"ד גבוה יותר עוזר להזרים שמן לכל מכלולי המנוע בצורה טובה יותר. לפני שהשמן חם (בערך כפול מהזמן שלוקח למים להתחמם, משמע, פחות או יותר 20 דק' אחרי התחלת הנסיעה), אל תעבור את ה 3,000 סל"ד בכלל. אח"כ אתה יכול למשוך את הסל"ד כמה שבא לך (לא לנסוע על סל"ד מירבי כל הזמן, כן?), ועד כמה שאתה צריך. כלומר, לא להתבייש אם אתה צריך להשתלב בזריזות לכביש בינעירוני, לטפס עליה גדולה או לבצע עקיפה.

פורסם
כן, כמו שאמרו לך פיח והצטברות של בוצה.

תאיץ מדי פעם יותר "אגרסיבי". אני גם בשגרה נוסע רגוע ומדי פעם נוסע אגרסיבי (לא מתפרע חלילה, פשוט מאיץ עם לחיצה יותר בריאה על המצערת), ברכב ידני זה כיף לפעמים קצת למשוך הילוכים. :-D

אני מקווה שלפחות למדת מהתגובות של בעלי המקצוע המומחים שמה שכתבת לא רלוונטי למי שנוסע רגוע.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...