Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ושבת שלום

קודם כול אני יתחיל בזה

תראו אני בן אדם שקשה לו לראות מוצר כל שהוא במחיר מציאה ולא לקנות אותו

ככה זה בכול דבר

בדרך כלל אני מצליח למכור אותם אחר כך

 

עכשיו

נפלה לידיי הזדמנות לקנות סאב נחמד

Cerwin Vega Stroker 12 inch woofer

3500 ואט

1000 RMS

חדש לחלוטין!!!!!

במחיר של 170 דולר כולל משלוח לארץ

ראיתי באינטרנט קצת

שמוכרים אותו בוואלה בכמעט 7000 ש"ח

וראיתי באינטרנט מחירים סטנדרטים של קרוב ל900 דולר

 

השאלה שלי עכשיו

קודם כול האם המחיר משתלם?

שנית כול נגיד ואני ירצה אותו לעצמי

כמה אני יצתרך להשקיע במגבר שיוכל להרים אותו יפה

ושלישית

האם לדעתם יש אנשים בארץ שירצו להתעיינין בסאב כזה?

וכמה לדעתכם יהיה מחיר נורמאלי לבקש מהם?

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

א. לי זה לא נראה הגיוני\חוקי\מרמה המחיר הזה...

ב. תצטרך מגבר של 1000 W RMS יציב ב2 OHM - מגבר טוב יכול להיות לך הלנזאר 1200 MONO ההוא... היחיד שלא יעבור לך את ה3 אלף...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

ואם באמת ראית את זה באיביי אל תתפתה ישר, יש שם הרבה רמאים ואם זאת הפעם הראשונה שאתה קונה

משם עלולים לקחת לך את הכסף ואתה תצא בלי כלום.

 

תשים לב טוב טוב ותברר לפני שאתה קונה את הסאב, המחיר הזה נשמע ממש לא הגיוני.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

תודה לכולם על התגובה

 

זה לא מאיי ביי

זה מהמשטרה בארה"ב

זה רכוש מוחרם

שנמכר בסביבות 120 דולר

ועוד 50 דולר על השליחה

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

רק שלא פירקו עליו מחסנית שלמה של עוזי על איזה STREET RIDER של איזה עבריין שמה...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

לא פירקו מחסנית

ולא עשו כלום

הוא חדש מהניילון

 

וד"א ידידי

אם אתה רציני בקשר לקניית סאב כזה תדבר איתו

אוכל לארגן לך אותו במחיר כמעט זהה

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

למען האמת אני לא מעונין בסאב, תודה בכל אופן :)

 

אבל צור עימי קשר באיסיקיו, אשמח לשמוע על דילים נוספים, יש עדיין מספר דברים שאני מחפש.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

×
×
  • תוכן חדש...