Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

בזמן האחרון אני מסתכל בלוחות. לא מתעניין ספציפית ברכב מסוים או בקניה אבל כבר חושב על הרכישה הבאה בעקבות הגדלת תקציב ותנאים כלכליים משתפרים.

לצערי כמות הדרישות שלי מהרכב מבלבלות אותי ומביאות אותי פעם אחר פעם לחוסר שביעות רצון מרכב כזה או אחר.

כיום אני מחזיק ברנו מגאן 2001 עם מנוע 1.6

החסרון שנמצא הוא צריכת דלק גבוהה וסלד גבוהים בנסיעה בין עירונית שמפרה את השקט הכל כך אהוב עליי בנסיעה.

 

עפ"י הבנתי והחפירות ברשת הדרישות שלי הן הרבה מומנט (יחסית. לא מנוע 2000 מוגדש) וצריכת דלק טובה. מן הסתם המחשבות הביאו אותי לכיוון הדיזל.

אחרי שהבנתי שק"מ רבים בדיזל אין בהם כדי להרתיע חיפשתי בלוחות רכב על מנת לתכנן ולחסוך עבורו קדימה. אך לכל רכב המגרעות שלו:

מנועי tdi אין בנמצא. מה שיש יוצא מונית (ביטוח יקר) או מורה נהיגה או שחוט או כולם ביחד. מנועי sdi חלשים במומנט.

מנוע הדיזל של רנו מגאן 2 למשל בעל מומנע נמוך (או שאני טועה? ) וכך גם סיטרואן c3.

פיג'ו עם מנוע hdi אין כמעט בנמצא ואני אבוד.

על מנועי בנזין אין הרבה מה לומר. צורחים בסל"ד גבוה (מישהו ביקש שקט? ) ואאל"ט הסל"ד הגבוה מביא איתו גם צריכת דלק פחות טובה.

 

התקציב עומד בין 12 ל30 אש"ח ויתקבל כל רכב החל משנת 2000 העונה לדרישות. הסיבה שאני מחפש בכל טווח התקציב היא ש30 אש"ח לא בהכרח יספקו את הדרישות טוב יותר מתקציב נמוך אך ישאירו יותר מקום ליישור קו ולמציאת אקזמפלר שמור.

 

עזרתכם דרושה.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

לאיזו צריכת דלק אתה מצפה ומה אופי הנסועה שלך, בעיקר?

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

אמריקאית מוסבת לגז. גם מומנט, גם צריכת דלק. שברולט אימפלה, ביואיק לה סייבר.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

מרצדס מונית לשעבר. בתקציב שלך 2004-2006 תלוי איזה דגם. מנוע מעולה עם הרבה מומנט, חסכוני ואמין. על הדרך רכב נוח מאוד ואפילו אוחז לא רע בכלל.

יש בנמצא כאלו שמורות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אה כן. מעוניין ברכב ידני ורצוי שיהיה יחסית סחיר (אם כי אני מראש הולך על עופות מוזרים אז הסחירות נמצאת בתחתית הרשימה)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

נסה לחפש פאסאט 1.9TDI משנתוני 2002-2005, ראיתי לא מעט כאלו ביד 2.

לא יצא לי אישית לנהוג בדיזל, אבל יצא לי המון פעמים לנסוע בעבר באחת כזו עם 110 כ"ס שהייתה של אבא של חבר, מעולם לא הורגש מחסור בכוח ועליות היו בדיחה לרכב הזה.

שים לב שיש 3 דגמים למנוע הזה:

100 כ"ס גיר אוטו' 4 הילוכים.

110 כ"ס כנ"ל.

ו130 כ"ס עם גיר טיפטרוניק 5 הילוכים, אם אני לא טועה הגירסא הזו בלבד יובאה ב2 רמות גימור Comfortline ו-Luxury, כשבאחרונה ישנם: סאנרוף, גימור עץ בקונסולה המרכזית ובידיות הדלתות ולפעמים גם בידית הילוכים, מחשב דרך, בקרת שיוט, וגלגלי "מגנזיום".

כל הדגמים הגיעו עם בקרת אקלים.

אגב, לפי מה שהבנתי כאן בפורום ישנה עדיפות ל130 כ"ס בגלל שהגיר בעל 4 הילוכים רגיש ונוטה לתקלות מעצבנות.

יש לי ניסיון טוב עם הגיר 5 הילוכים טיפ' ברכב הקודם שלי.

הייתה לי פאסאט כזו 4 שנים, שנת 2000 אמנם (הדגם לפני מתיחת פנים) ולא דיזל אלא 1.8T, והתחזוקה שלה לא זולה אני מודה.

אבל אם האוטו היה מטופל כראוי עם חלפים מקוריים ולא נזנח לבעלים חאפר אז הרווחת.

 

שיהיה המון בהצלחה ותעדכן!

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

פורסם

אני מחזק את הרכבים האמריקאים שמוסבים לגז, הם גם חזקים וגם חסכוניים בכביש בינעירוני לעומת 1.6 פשוט שלא לדבר על אמינות ונוחות ;-)

פורסם

בהכללה- לדעתי, רכב של מורה נהיגה הוא רכב שנסע כמעט תמיד על טורים נמוכים ותוחזק מצוין (אחרת האוטו לא יעבוד ואם לא יעבוד אין פרנסה).

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
בהכללה- לדעתי, רכב של מורה נהיגה הוא רכב שנסע כמעט תמיד על טורים נמוכים ותוחזק מצוין (אחרת האוטו לא יעבוד ואם לא יעבוד אין פרנסה).

 

מצד שני המתלים והקלאץ' יהיו גמורים(תפוחים וקפיצים).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

לא ציינת דרישות נוספות מלבד מומנט גבוה.

אם חשוב לך רק מומנט, חפש טרקטור. ב-30k אפשר למצוא גם מסי פרגוסון יפה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
מצד שני המתלים והקלאץ' יהיו גמורים(תפוחים וקפיצים).

 

לגבי הקלטש', או שכן או שלא, תלוי מתי החליפו.

לגבי המתלים אני מאוד סקרן לדעת איך הגעת למסקנה הזו. שוב, רכב עם תפוחים לא תקינים לא יעבור טסט ולכן יושבת. רכב של מורה נהיגה חייב להיות 99% תקין אחרת המורה לא עובד.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
לגבי הקלטש', או שכן או שלא, תלוי מתי החליפו.

לגבי המתלים אני מאוד סקרן לדעת איך הגעת למסקנה הזו. שוב, רכב עם תפוחים לא תקינים לא יעבור טסט ולכן יושבת. רכב של מורה נהיגה חייב להיות 99% תקין אחרת המורה לא עובד.

 

יש לי חבר מורה נהיגה.

שומר על הרכב ומטפל בו ואמר שלפני שמכר החליף את החלקים הללו.

בשביל לעבור טסט צריך שיהיה "עובר" זה לא בהכרח אומר שהם נשמרים טוב.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
...

החסרון שנמצא הוא צריכת דלק גבוהה וסלד גבוהים בנסיעה בין עירונית שמפרה את השקט הכל כך אהוב עליי בנסיעה.

 

עפ"י הבנתי והחפירות ברשת הדרישות שלי הן הרבה מומנט (יחסית. לא מנוע 2000 מוגדש) וצריכת דלק טובה. מן הסתם המחשבות הביאו אותי לכיוון הדיזל....

 

אני אמנם נוהג ברכב בנזין, אבל אין כאן איזשהוא ניגוד?

ממתי רכב דיזל הוא שקט?

גם בסל"ד נמוך.

פורסם

אני לא חושב שהגדרת נכון את הדרישות שלך. שקט בנסיעה לא בהכרח שווה רכב עם נתון מומנט גבוה. כמו שכבר רמזו כאן, רכבים עם מומנט גבוה יחסית, הם רכבי דיזל. המכוניות האלה, בטח שאם נרכשות עם ק"מ גבוה, הרבה פעמים רועשות, וכמו שאתה רואה המבחר לא מזהיר.

 

אם אתה נהנה משקט בנסיעה, חפש רכב "מנהלים" בתקציב שלך. המכוניות הללו נוטות להיות בעלות בידוד יותר טוב ומנועים גדולים יותר, שמתאמצים פחות. אתה יכול להסתכל גם על כל מיני משפחתיות פרימיום, כמו אודי A3 וכדומה. קח בחשבון שאתה תתפשר בשנתון לעומת רכב סטנדרטי באותו המחיר...

×
×
  • תוכן חדש...