Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

חיפשתי קצת בפורום ולא ממש מצאתי מענה. אני חושב לטוס לאיטליה בדקה ה90 בסוכות (כנראה אזור מילאנו).

אם כן, אני רוצה להשכיר שם רכב חצי ספורטיבי \ יוקרתי (אבארט או אלפא לא מיטו זה מספיק טוב מבחינתי). מישהו יכול להמליץ על סוכנות כלשהי? הסתכלתי באתרים של חברות ההשכרה הגדולות, אבל נדמה שסיקסט משכירים רכבי ספורט רק בתוך גרמניה, ולשאר בכלל אין הצע כזה.

תודה לכולם!

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
היי,

חיפשתי קצת בפורום ולא ממש מצאתי מענה. אני חושב לטוס לאיטליה בדקה ה90 בסוכות (כנראה אזור מילאנו).

אם כן, אני רוצה להשכיר שם רכב חצי ספורטיבי \ יוקרתי (אבארט או אלפא לא מיטו זה מספיק טוב מבחינתי). מישהו יכול להמליץ על סוכנות כלשהי? הסתכלתי באתרים של חברות ההשכרה הגדולות, אבל נדמה שסיקסט משכירים רכבי ספורט רק בתוך גרמניה, ולשאר בכלל אין הצע כזה.

תודה לכולם!

 

היה לי קשה מאוד למצוא משהו ראוי באיטליה. היצע ההשכרה שם יבש משהו. תכוון לג'ולייטה, תקבל דיזל ידנית שנוסעת לא רע וגם מתנהגת לא רע. בהחלט passable. פעם AVIS, פעם HERTZ.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

חברים מספרים על נסיון דומה לזה של רועי, נסה ישירות מול חברות ההשכרה באיטליה.

לעתים לשוכרי קומפקטית גולייטה מוצעת כשדרוג בתוספת סבירה, אך אתה רוצה שהעניין יובטח.

בדוק אם דני גלטר כתב משהו בעניין, יש לו נסיון.

 

איני יודע עד כמה מייצג, אך הנה משהו קטן לגבי הרץ: שכרתי רכב בורונה, קיבלתי רכב עם כמעט 60000 ק"מ.[מעולם לא קבלתי עם נסועה כזו].הרכב לא נראה טוב עם דפיקות שונות, בקרת האחיזה היתה מנותקת, בהמשך הטיול קרס המצמד וגזל ממני מעל חצי יום עד להחלפתו. כשחזרתי לארץ הופתעתי לגלות בחיוב האשראי שלי חיוב על כמעט 5000 שקלים. רק לאחר עוד זמן הוברר מדוע: כביכול החזרתי את הרכב במינכן [לא היה ולא נברא]. לקח לי חודש של המוני טלפונים ועצבים כדי לקבל הכסף שנלקח ממני חזרה. כלל לא ידעתי שבכלל אקבל אותו משך זמן רב. שרות רע באיטליה, שרות"זריז" בארץ. בכל פעם נדרשתי לעבור שרשרת טלפונים כדי להגיע לאדם הרלוונטי. משך חודש לא טרחו לתת לי טלפון ישיר.

מן המיילים התעלמו כליל.

זה עוד על קצה המזלג.

כדי לקבל פצוי הולם נדרשתי לתבוע אותם ולקבל תשובה מחוצפת מעורכי דינם. ניכר שאלו השקיעו זמן בכתב ההגנה. לו רק הרץ היו משקיעים מעט מזה בטיפול נאות.

מן הסתם: לא ממליץ על הרץ.

 

סוכות בדקה ה90 יקר כמדומני, אני מחפש/חו"ל כלשהו בסוכות, לא ראיתי במחיר סביר.

תהנה.

פורסם

כן, בינתיים גם אני לא ראיתי משהו זול במיוחד, ואני עוד מתלבט בין זה לבין גרמניה (שם גם הצע הרכבים מרשים הרבה יותר, כמובן).

תודה רבה לכם!

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
כן, בינתיים גם אני לא ראיתי משהו זול במיוחד, ואני עוד מתלבט בין זה לבין גרמניה (שם גם הצע הרכבים מרשים הרבה יותר, כמובן).

תודה רבה לכם!

 

חד משמעית גרמניה. פחות מצלמות מהירות, מכוניות נורמליות, סוכניות נורמליות להשכרה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

דווקא יש לי ניסיון לא רע עם חברות השכרה באיטליה - בשנה האחרונה היו לי מיטו דיזל ידנית פעם אחת, ו 207CC (באמצע החורף - אבל מאוד נהניתי) בפעם אחרת - עם שתיהן נסעתי בכבישי טוסקנה, והיה כיף גדול.

פורסם

טוב בינתיים נראה שאני נשאר בארץ, לצערי. אבל אם אחליט לטוס ממש בדקה ה90 בשבוע הבא, כנראה שבכל זאת עדיף לי לטוס לגרמניה ולקחת שם gt86 או משהו אחר בסגנון הזה

שוב, תודה לכולם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...