Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני ישלח מכתב ואבקש הסבר היכן התבצעה העבירת חנייה יוכלו לשלוח לי את התמונה שהפקח צילם? (בטענה שאני לא זוכר איפה חניתי והרי כתוב בכלל כתובת שגויה בדו"ח).

 

אגב המחיר של הדו"ח לא יכול לעלות אם הם יגלו שהחנייה לא חוקית מעוד סיבות?

פורסם

אני מנסה להבין למה אתה חושב שהאיסור לחנות הוא לא חוקי.

בכל בניין בו יש ברזי הסנקה, יש איסור לחנות ברחבה לפני הברזים.

 

לעניות דעתי, כל ערעור יתקל בסירוב. כנ"ל לגבי משפט. תמונה כזו והשופט ישלח אותך לשלם את הדוח.

פורסם

איך אפשר להוכיח שחניתי 2 מטר ולא 3 מהברז?

תמיד יש תמונה אצל הפקח?

 

אם אני יטען שאני לא זוכר איפה חניתי. ישלחו לי תמונה להוכחה?

פורסם
איך אפשר להוכיח שחניתי 2 מטר ולא 3 מהברז?

תמיד יש תמונה אצל הפקח?

 

אם אני יטען שאני לא זוכר איפה חניתי. ישלחו לי תמונה להוכחה?

 

אם יש תמונה או שישלחו או שיציגו במשפט. להוכיח 2 או 3 מטרים זה קשה אבל אפשרי אם התמונה טובה מספיק. יש שם גם ברז כיבוי אש. ההבדל היחיד הוא עוד 20-30 סנטימטר של מרחק.

בדוק בעירייה האם התמרור מופיע ברשימת התמרורים שלהם. רככנ"ל לגבי אבני השפה, הן תמרור לכל דבר.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

×
×
  • תוכן חדש...