Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה בקשר למזגן ,

לאחר נסיעה של שעה +- ועמידה ברמזור המזגן נכנס למצב של איוורור ,

לאחר התחלת נסיעה הוא שב לקרר,

האם הדבר תקין ?

פורסם

תפוקת הקירור עלולה לרדת אך הוא לא אמור להיכנס למצב של איוורור.

תקלות נפוצות הן חוסר בגז או שחסר נוזל קירור ברדיאטור.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
תפוקת הקירור עלולה לרדת אך הוא לא אמור להיכנס למצב של איוורור.

תקלות נפוצות הן חוסר בגז או שחסר נוזל קירור ברדיאטור.

 

איתמר

 

כאשר הרכב קר /תחילת נסיעה וגם במהלך נסיעה רציף המזגן מקרר אפילו מקפיא !

הבעיה מתחילה כאשר נוסעים פרק זמן של שעה לערך ואז עומדים בפקק או ברמזור.

ואז הוא נכנס למצב איוורור.

לפי התיאוריה שלך הוא לא היה אמור לעבוד בצורה תקינה בכלל , בכל מצב ולא במצב שתיארתי.

השאלה אם יש פה עוד בעלי קורולות שחוו את מה שתיארתי ?

אשמח לשמוע,

תודה רבה,

אייל

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
  • ספונסר פורום
פורסם

אכן כדאי לבדוק שלא חסר גז (קרר) במערכת.

כמו כן, בדוק שהוונטות של הרדיאטור עובדות כמו שצריך. יכול להיות שבזמן נסיעה הרוח מפצה על וונטה שלא עובדת כמו שצריך, וכשאתה עוצר אין רוח ואז הלחץ עולה והמדחס יוצא מפעולה.

פורסם

במערכות מיזוג שעובדות בלי בקרת אקלים ובלי ספיקה מישתנה של הקרר במערכת ,לאחר עבודה ממושכת החישן הטרמי שעל המעיד הפנימי מפסיק לסירוגין את פעולת המדחס בכדי שהמעיד לא יקפא וירד מיתחת לטמפ הרצויה 1-2 מעלות

×
×
  • תוכן חדש...