Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, שוב אני שואל שאלה שאלתית :lol:

 

התקנתי צמיגים גרמניים טריים ברכבי, כל ה4 זהים.

אבל יש צמיג אחד שהשוני היחיד בו הוא סימון קוד מהירות שונה ותאריך ייצור חדש יותר.

שוב אני מזכיר שכל הצמיגים זהים לחלוטין פרט לסימון זה.

 

האם זה משפיע באופן כלשהו על הבטיחות?

הצמיג הנ״ל הורכב מקדימה בגלגל השמאלי.

 

קוד המהירות של שלושת הצמיגים הוא T ושל האחרון H

פורסם

קוד המהירות משפיע ישירות על קוד המשקל ביחס הפוך,שים לב למספר שמופיע אחרי האות שמציינת מהירות לדוגמא 82 או 86 ככול שקוד המשקל גבוה יותר המשקל העצמי של הצמיג גדול יותר ויש בו שכבות נוספות של חומר מה שמוריד את סיווג המהירות שלו כפועל יוצא של פינוי חום נמוך יותר.שים לב שצמיגים בעלי קוד משקל גבוהה יהיו בד"כ מוגבלים ל קוד T כמו במסחריות.צמיגים בעלי משקל שונה שמורכבים על אותו רכב יפגעו באיזון שלו וישפיעו על התנהגות המתלים.

פורסם
בארצנו, קוד המהירות לא רלוונטי

 

במה ארצנו שונה מארצות אחרות לעניין קוד המהירות? עושה רושם ששום דבר לא רלוונטי בארצנו - קוד מהירות, טרמוסטט, קוד משקל...

 

הדברים האלה לא נמצאים שם לקישוט. אם קוד המהירות שונה סביר להניח שיש שוני מסויים בתרכובת, שכמו שאמרו כאן, מתבטא כנראה במשקל. לכן יש סיכוי סביר שיש לך 3 צמיגים עם משקל X ו-1 עם משקל Y. לא טוב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
במה ארצנו שונה מארצות אחרות לעניין קוד המהירות? עושה רושם ששום דבר לא רלוונטי בארצנו - קוד מהירות, טרמוסטט, קוד משקל...

 

הדברים האלה לא נמצאים שם לקישוט. אם קוד המהירות שונה סביר להניח שיש שוני מסויים בתרכובת, שכמו שאמרו כאן, מתבטא כנראה במשקל. לכן יש סיכוי סביר שיש לך 3 צמיגים עם משקל X ו-1 עם משקל Y. לא טוב.

 

ישנו הבדל קטנטן ושולי - בישראל המהירות המותרת - 100קמ"ש מקסימום

אז נגיד שאתה מגזים ונוסע 140קמ"ש - נראה לך שקוד המהירות ממש משנה ?

כמה זמן תהיה על 140 ?

פורסם
אם קוד המהירות שונה סביר להניח שיש שוני מסויים בתרכובת, שכמו שאמרו כאן, מתבטא כנראה במשקל. לכן יש סיכוי סביר שיש לך 3 צמיגים עם משקל X ו-1 עם משקל Y. לא טוב.

 

הבדלים אלה ניתן למצוא באתר היצרן (משקל, חיכוך...).

פורסם
ישנו הבדל קטנטן ושולי - בישראל המהירות המותרת - 100קמ"ש מקסימום

אז נגיד שאתה מגזים ונוסע 140קמ"ש - נראה לך שקוד המהירות ממש משנה ?

כמה זמן תהיה על 140 ?

 

בארה"ב ההגבלות לא חורגות בהרבה מאלה שבארץ. בכלל, ברוב מדינות העולם ההגבלות הן, לכל היותר, 130 קמ"ש, עם יוצאי דופן בודדים. גם שם צריך לבטל את קוד המהירות? למה היצרנים טורחים בכלל לדעתך? Alles fur Deutschland?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_by_country

 

בודדים על 140, הרוב המוחלט 130 ומטה. גרמניה ללא הגבלה כידוע ואיטליה עד 150. למה, לשיטתך, לא להגביל לסיווג Q וזהו (160)?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

קוד המהירות מציין את המהירות המקסימלית בה יכול לנסוע הצמיג.

 

"חוזק של שרשת נמדד לפי החוליה החלשה ביותר"

ההיגיון אומר שהמינימום קובע, וכל עוד תישאר מתחת למהירות של הגלגל ה"איטי" ביותר, הכל בסדר.

 

ובמדינת היהודים, לפי החוק, אף רכב לא נוסע מהר יותר מ-110 קמ"ש. לכן כל קוד מהירות יספק את הסחורה. שהרי המינימלי (M) מציין 130 קמ"ש.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
בארה"ב ההגבלות לא חורגות בהרבה מאלה שבארץ. בכלל, ברוב מדינות העולם ההגבלות הן, לכל היותר, 130 קמ"ש, עם יוצאי דופן בודדים. גם שם צריך לבטל את קוד המהירות? למה היצרנים טורחים בכלל לדעתך? Alles fur Deutschland?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_by_country

 

בודדים על 140, הרוב המוחלט 130 ומטה. גרמניה ללא הגבלה כידוע ואיטליה עד 150. למה, לשיטתך, לא להגביל לסיווג Q וזהו (160)?

__________________

 

שכחת רק דבר אחד - ברוב המדינות ישנם מסלולים שרכבי כביש יכולים להתנסות בהם - שם נוסעים קצת מהר יותר מ-140קמ"ש...

פורסם

אתה מודע לזה שלא כולם עולים לימי מסלול? שאלה שעולים לימי המסלול מראש באים עם מכוניות מוכנות יותר ולעתים קרובות גם עם צמיגים ייעודיים למסלול? זה לא קשור כהוא זה לצמיגי כביש סטנדרטיים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...