Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פורטה


uri998
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

קיבלתי הצעה לקיה פורטה 2009 דגם LX.

100 אלף קילומטר, מליסינג.

 

זוהי עיסקת טרייד אין, אני נותן אוטו שהמחירון שלו הוא כ20,000ׁ,(לא בטוח בכמה אצליח למוכרו בשוק, הוא די ישן) וצריך להוסיף עוד 45000.

 

מה אתם אומרים?

פורסם

ערב טוב.

קניתי קיה פורטה 2010 78000 קילומטר מהשכרה.

גם אני עשיתי טרייד-אין על רכב ששווה כ 20 אלף ש''ח, הוספתי 45 אלף ש''ח.

 

ההבדל בהפחתה במחיר בין השכרה לליסינג הוא בערך 10-12%,כך שרכב אשר יצא מהשכרה אמור להיות זול יותר.

אני חושב שעדיף לך לבצע עסקה דומה לשלי כיוון שתוכל לקבל שנתון גבוהה יותר וקילומטראז' נמוך יותר באותו הסכום, עצם העובדה שרכב היה בהשכרה לא משנה כלום כל עוד הוא היה מטופל כל חייו במורשה.

 

ממליץ לבדוק ב"אוטוסנטר", קניתי מהם את הרכב שלי והם מאוד מקצועיים ואמינים.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

פורטה מליסינג נמכרת בפחות מ65000 שקל.

תמכור את הרכב שלך ב20 אלף לבד.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

הוא כתב שהמחירון של הרכב שלו הוא 20 אלף ש"ח, כך שרוב הסיכויים הם שהוא ימכור את הרכב שלו בפחות. במקרה הזה, נשמע לי שקיבלת עסקת טרייד אין סבירה. בהנחה והרכב שאתה עומד לרכוש תקין (בלי תאונות רציניות, בלי תקלות וכו') נשמע לי כמו עסקה הוגנת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

עסקה גרועה מאוד

 

פורטה זה רכב שנמכר בסטוקים מהליסינג, ואם תיכנס ליד 2, תוכל לקנות אחת כזאת שנת 2010 בסביבות ה-50 אלף שקל, ככה ש-2009 אמורה להיות לא יותר מ-40 אלף.

אז הרכב שלך + 45 אלף שקל, זו עסקה איומה כי בעצם אתה משלם למישהו כסף(5 אלף שקל) בשביל שיקח ממך את הרכב.

 

תנסה להמנע מכול ה"טרייד אין" למינהם. המקומות האלה לא נמצאים בשביל לעשות "טובה" למישהו שלחסוך לו את ההתעסקות במכירת רכב וקניה חדשה, הם עסק לכול דבר והם גוזרים קופון נחמד על חוסר הרצון של אנשים להתעסק עם זה.

פורסם

זה ממש לא רעיון טוב להתבסס על המחירים שמופיעים בלוח יד 2 במקרה הזה.

 

פורטה 2010 יוצאת ליסינג במצב סביר ומעלה אמורה להימכר בסוכנויות המכירה של חברות הליסינג, ולא דרך עאלק מוכר פרטי באתר יד 2. אם היא הגיעה לסוחר מדרכות שמפרסם כמו חאפר ביד 2 זה אומר שרוב הסיכויים הם שמדובר ברכב עם נתוני פתיחה גרועים ואז גם המחיר שלו יהיה נמוך יותר.

אם אתה רוצה לדעת כמה באמת עולה פורטה 2010 מליסינג אז אתה צריך לפנות לחברת ליסינג אחרת ולקבל ממנה הצעת מחיר ללא טרייד אין. להסתכל באתר יד 2 זה נחמד, אבל לא במקרה הזה.

 

ברור שהטרייד אין גוזר קופון, טרייד אין זאת חברה למטרות רווח ולא למטרת צדקה ועזרה לחברי פורום.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

חבר'ה תודה לכולם על התגובות!

מהידע שלכם, איך הפורטה מבחינת אמינות(תקלות)?

יש איזה תקלה חוזרת ידועה או משהו בסגנון?

פורסם
עסקה גרועה מאוד

 

פורטה זה רכב שנמכר בסטוקים מהליסינג, ואם תיכנס ליד 2, תוכל לקנות אחת כזאת שנת 2010 בסביבות ה-50 אלף שקל, ככה ש-2009 אמורה להיות לא יותר מ-40 אלף.

אז הרכב שלך + 45 אלף שקל, זו עסקה איומה כי בעצם אתה משלם למישהו כסף(5 אלף שקל) בשביל שיקח ממך את הרכב.

ענק!

תנסה להמנע מכול ה"טרייד אין" למינהם. המקומות האלה לא נמצאים בשביל לעשות "טובה" למישהו שלחסוך לו את ההתעסקות במכירת רכב וקניה חדשה, הם עסק לכול דבר והם גוזרים קופון נחמד על חוסר הרצון של אנשים להתעסק עם זה.

והעיקר שהלקוח מרוצה...

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

davemustaine87 נראה לי שאתה מגזים קצת.

 

מחירה הריאלי של קיה פורטה מסוחר מוסדר עם אחריות נע בין 55-60 אלף ש"ח.

 

מחירו הריאלי של הרכב אותו הוא נותן בטרייד-אין אולי 15 אלף ש"ח - ואולי פחות.

 

גם הסוחר צריך להרוויח משהו.

 

מכאן שמדובר בעסקה סבירה - לא מדהימה, אבל גם לא קטסרופלית.

 

מדובר בדגם מוצלח למדי, וחבריי שהחזיקו/מחזיקים כזאת בליסינג בסה"כ מרוצים מאוד.

 

מה שנכון הוא שהמחירים של דגמי 2010 אינם שונים מהותית מאלה של 2009 פשוט כי השיווק של הרכב החל בסוף 2009 ולכן אם מסתכלים על חודש העלייה על הכביש מקבלים בהרבה מהמקרים הפרש זניח במחירים בין השנים 2009 ו-2010.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני לא המצאתי נתונים, זה מה שראיתי ביד 2.

 

ודבר נוסף, מספיק שתיכנס למחירון יד 2 לראות בכמה הוא מתומחר. ונכון שזה מחירון יד 2 והוא לא קביל כמו לוי יצחק, אבל עדיין הוא די מראה לך את השווי האמיתי של הרכבים בשוק. ואם הוא מתמחר קיה פורטה יוצאת ליסינג עם קילומטראג גבוה ב-50 אלף שקל, אז זה כניראה מה שהרכב שווה בפועל.

פורסם
davemustaine87 נראה לי שאתה מגזים קצת.

 

מחירה הריאלי של קיה פורטה מסוחר מוסדר עם אחריות נע בין 55-60 אלף ש"ח.

 

מחירו הריאלי של הרכב אותו הוא נותן בטרייד-אין אולי 15 אלף ש"ח - ואולי פחות.

 

גם הסוחר צריך להרוויח משהו.

 

מכאן שמדובר בעסקה סבירה - לא מדהימה, אבל גם לא קטסרופלית.

 

מדובר בדגם מוצלח למדי, וחבריי שהחזיקו/מחזיקים כזאת בליסינג בסה"כ מרוצים מאוד.

 

מה שנכון הוא שהמחירים של דגמי 2010 אינם שונים מהותית מאלה של 2009 פשוט כי השיווק של הרכב החל בסוף 2009 ולכן אם מסתכלים על חודש העלייה על הכביש מקבלים בהרבה מהמקרים הפרש זניח במחירים בין השנים 2009 ו-2010.

 

היה לה פייסליפט כלשהו.

נדמה לי ששינו את הגיר אבל צריך לבדוק.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

תיבת ההילוכים הוחלפה באמצע 2011 מ-4 הילוכים לשישה, וצריכת הדלק השתפרה בהתאם.

 

לגבי יד 2: יש בודדות 2010 ב-50, ב-40 אלף ודאי אין. וסביר להניח שיש סיבה טובה לכך שהן מוצעות במחיר נמוך כשהממוצע הוא 60-65.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
תיבת ההילוכים הוחלפה באמצע 2011 מ-4 הילוכים לשישה, וצריכת הדלק השתפרה בהתאם.

 

לגבי יד 2: יש בודדות 2010 ב-50, ב-40 אלף ודאי אין. וסביר להניח שיש סיבה טובה לכך שהן מוצעות במחיר נמוך כשהממוצע הוא 60-65.

 

אולי כי השוק מוצף?

היצע מול ביקוש לא תמיד מהווה מדד אמין לאיכות

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם
חבר'ה תודה לכולם על התגובות!

מהידע שלכם, איך הפורטה מבחינת אמינות(תקלות)?

יש איזה תקלה חוזרת ידועה או משהו בסגנון?

 

אני שנתיים עם הרכב, הרכב אמין מאוד, לפחות אצלי, הכל דופק כמו שעון, אין סיבה שאם תקנה רכב שטופל כראוי שלא יתפקד לך כמו שצריך, החשש הוא שאתה לא יודע איך התייחסו לרכב הזה מבחינת ניהוג, כמו כל רכב יד 2 בעצם.

 

היא מאוד מפנקת, הצריכת דלק שלה אצלי נעה בין 1/12 ל 1/13 כאשר 60% עירוני ו 40% בינעירוני.

 

בהצלחה.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

×
×
  • תוכן חדש...