Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא לא דרס בכוונה , הבנאדם שקפץ על הרכב פשוט אידיוט , אבל לא אותו נהג יש 97 עבירות?! רק על זה הוא צריך להיות בכלא.

אוטו-מאניה :-)

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתם רציניים מי שמגן על הזבל הזה שהוא לא אשם בדריסה? אחרי 97 עבירות הוא ממשיך לעבוד בהסעות, רק לחשוב שזבל כזה יכול להסיעה ילדים. בלי קשר לזה, הוא דרס והשאיר בן אדם פצוע על הכביש שזה חמור ביותר

אני לא חוקר סרטונים אבל רק לי נראה שלא רק שהוא לא ניסה לעצור מפגיע, הוא האיץ את רכבו?

אנשים כאלו צריכים להוריד מהכביש לצמיתות, הרי ברור שלבן אדם עם 97 עבירות לא אכפת מעצמו ולא ממי שסובב אותו על הכביש.

פורסם

כניראה מאוד ששני האנשים האלו הם לא טלית שכולה תכלת. קודם כל כניראה שהנהג שנדרס, ביצע סוג של מרדף אחר אותו רכב. אז הוא עוצר את הרכב באמצע נתיב נסיעה וקופץ לתוך נתיב הנסיעה של הרכב השני. די ברור שהנהג הפוגע היה בטוח שאותו נדרס יקפוץ הצידה רגע לפני ההתנגשות, כשהוא הבין שלא, ניסה להסיט את ההגה אך זה היה מאוחר מידי. ברור שהנהג שנדרס לא בדיוק בא לומר "אהלן, מה נשמע מזמן לא נפגשנו" כך שהטענה של "פחדתי" כניראה תשחק לידיו של הנהג הפוגע.

 

בכל מקרה, את שני הנהגים האלו הייתי שמח אם ירחיקו לצמיתות מהכביש.

פורסם
כל פעם השטות הזאת תעלה מחדש?

 

97 הרשעות. איזה קילומטרז' עושה נהג הסעות? על אילו הרשעות מדובר? באיזה פרק זמן?

 

ידידי.אני נאלץ לחלוק עלייך,97הרשעות זה ה מ ו ן בכל קנה מידה,גם אם האדם תופר 100000 קמ בשנה,זה ביזיון של מערכת המשפט שאדם כזה נמצא על הכבישים שלנו,ועוד עוסק בהסעות.

אח"כ ירוצו הכותרות:"נהג עם97 עבירות היה מעורב בתאונת דרכים קטלנית".פשוט ביזיון.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
כל פעם השטות הזאת תעלה מחדש?

 

97 הרשעות. איזה קילומטרז' עושה נהג הסעות? על אילו הרשעות מדובר? באיזה פרק זמן?

 

סלח לי אבל גם עם יש לו וותק של 30 שנה זה ממוצע של 3 עבירות בשנה:shock: נראה לך שבן אדם כזה יכול להמשיך לנהוג ככה?

פורסם
ידידי.אני נאלץ לחלוק עלייך,97הרשעות זה ה מ ו ן בכל קנה מידה,גם אם האדם תופר 100000 קמ בשנה,זה ביזיון של מערכת המשפט שאדם כזה נמצא על הכבישים שלנו,ועוד עוסק בהסעות.

אח"כ ירוצו הכותרות:"נהג עם97 עבירות היה מעורב בתאונת דרכים קטלנית".פשוט ביזיון.

 

אז הפעם אני נאלץ לחלוק עליך. אם יש לו 97 הרשעות סימן ש-97 פעמים הוא נשפט ונשא בעונש, או שמא 97 פעמים הוא שילם קנס. אם אתה כל כך רוצה לשנות את זה, תואיל בטובך לרוץ לכנסת, להגיע לשם ולחוקק חוק 97 הסטרייקים, או כמה שתמצא לנכון. עד אז, זה המצב.

 

97 הרשעות זה טוב בשביל הפופוליזם והרצון לראות דם. עובהדה שבאף אחד מהמקרים האלה לא מפרטים על מה ההרשעות וזה לא סתם - רוב הסיכויים שרובן על דו"חות חניה או משהו פעוט בסגנון.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
סלח לי אבל גם עם יש לו וותק של 30 שנה זה ממוצע של 3 עבירות בשנה:shock: נראה לך שבן אדם כזה יכול להמשיך לנהוג ככה?

 

אילו עבירות? ראית את התיק שלו? 3 עבירות חניה (דו"חות משטרה, לא עיריה) הוא יכול לקבל גם בשבוע.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אילו עבירות? ראית את התיק שלו? 3 עבירות חניה (דו"חות משטרה, לא עיריה) הוא יכול לקבל גם בשבוע.

 

בתור אדם שעוסק בתחום האכיפה... ורואה פרוט של אנשים כדוגמתו במסוף משטרתי,אוכל לומר שאלו טיפוסים בעלי דפוס נהיגה עברייני,ואינני מדבר על מהירות,הרבה ליקויים טכניים,הרבה חגורות(מסכן את עצמו),ועוד כל מיני תופינים,חניות כמעט ולא תמצאו שם.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

מי שיש לו 97 עברות תנועה שם זין על החוק ועל שותפיו לדרך. הוא לא לומד ואין לו שאיפה ללמוד, הוא פשוט מצפצף על כולם.

אני באמת לא מסוגל להבין את השופטים המטומטמים ששולחים אותו לביתו פעם אחר פעם במקום להשליך אותו לכלא לשנים ארוכות.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם מישהו ירוץ לי ככה לכביש כמו משוגע, אני יניח שהוא משוגע ויתכן שינסה לפגוע בי, ואני לא יודע אם הוא חמוש בכלי נשק כל שהוא.

הייתי עושה אותו הדבר.

גם לא בטוח שהייתי עוצר אין לדעת אולי יש לו גם חברים משוגעים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

כל מי שנוהג בציר של המוניות הבין ערוניות המקוללות האלה (ציר הקריות או ג'בוטינסקי פ"ת-ת"א) יודע שהנהגים האלה הם חארות שמשתינים מהמקפצה על כל מי שעל הכביש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מהסרטון בלבד, לא ניתן לטעון שנהג סביר יכל להמנע מהדריסה.

הקופץ לכביש אשם בגורלו.

 

עכשיו כל הסיפורים של מה היה לפני ואחרי יהיו מה שיקבע את גורל הנהג.

אני לא מוצא קשר בין הסרטון לכמות ההרשאות שלו.

 

אבל אין ספק שזה יקבל משקל...בניסיון להצביע על אופיו.

 

אני מהמר שהנהג ינסה לטעון שהוא לא הפקיר אלא נמלט מאיימת המטורף שהתנפל עליו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...