Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בנזין פלסטינאי ב 6.50 - הייתם לוקחים ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשומרון ליד אזור התעשייה ברקן יש בחור ערבי עם מיכלית סולר (בלבד) שמוכר ליטר סולר ב 6.15 ש"ח.

שאלתי אותו לגביי המחיר והוא טוען שהוא לא משלם מע"מ.

 

לגבי איכות הסולר, תושבים מהסביבה מתדלקים שם כבר כמה שנים ללא בעיות. אחד מהם שברשותו היה מנוע מוגדש-מסילה משותפת סיפר שלקח דגימה מהסולר לבדיקה במעבדה, התוצאה הייתה שהסלור אינו מהול ומאז הוא מתדלק שם בקביעות.

 

לסיכום, המחיר המוזל סביר לשטחים.

יש ערבים מוהלים ויש גם ישראלים מוהלים. גנבים לא חסרים.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק תיקון צרימה מתבקשת : ישנם כידוע גם ערבים ישראלים ולכן צריך לומר "יש ערבים שמוהלים ויש גם יהודים שמוהלים ( למרות שבטוח הרבה פחות וגם אם כן אז בשביל לחלק את פירות המהילה לעניים )" ולא כפי שכתבת.

פורסם
מה קשור מחט לתחת? האם בעל תחנת הדלק גנב לך איביזה? האם הוא נכנס בך בעודו נוהג ברכב מעוקל בעל רישיון פג תוקף וללא ביטוח?

האם אין יהודים שנוהגים באיביזה גנובה ומעוקלת בעלת רישיון פג תוקף וללא ביטוח, מוהלים דלק או אפילו חלילה עושים פגע וברח?

תגיד שאתה שונא ערבים כי אתה גזען וסגור עניין, ככה לפחות תצא לך הודעה קצרה יותר.

 

אין שום קשר לגזענות.

אם היו פותחים ליד תחנת דלק הקבועה שאתה מתדלק

בה תחנה שקוראים לה "דלק אבשלום" ,ושם משלמים שקל פחות לליטר

אתה בטוח שהיית מתדלק שם בלי לבדוק קודם ? אני בספק .

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם
בתור אחד שנוסע הרבה בשטחים אני רואה שנוסעים שם במכוניות הכי מודרניות שמתודלקות בתחנות המקומיות, והן עדיין נוסעות אז לא אמורה להיות שום בעיה עם הדלק.

אני לא יודע איפה אתה נוהג, בין ירושלים לחברון אני רואה בעיקר רכבים בני 20 עד 40 שנה.לראות שם רכב חדש זה נדיר כמו לראות בישראל פיאט 127

פורסם
אני לא יודע איפה אתה נוהג, בין ירושלים לחברון אני רואה בעיקר רכבים בני 20 עד 40 שנה.לראות שם רכב חדש זה נדיר כמו לראות בישראל פיאט 127

 

אני נוסע יום יום על ציר 35 ו60 בין קריית גת\ירושלים לחברון ולא צריך להגזים, יש הרבה רכבים ישנים אבל גם לא מעט חדשים. עיקר הרכבים החדשים באיזור הזה הם וואגיות למיניהן וקאיה\יונדאי

'06 Daihatsu Sirion > '72 1302 VW Beetle > '94 Renault Twingo > '02 Fiat Punto HGT > '14 Suzuki Alto > '15 Citroen C4 Cactus > '20 Hyundai i20 > '23 Mazda 2 > '74 1300 VW Beetle + '16 Volvo V40

פורסם
ואתה יכול לגבות זאת בעובדות או שאתה מנחש.

למיטב ידיעתי מחיר הדלק לרשות הוא אותו המחיר אשר גובים בישראל מינוס מרווח השיווק.

 

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3421571,00.html

 

"על פי ההסכמים בין הרשות הפלסטינית ובין ישראל, רשות הדלק הפלסטינית רוכשת דלקים בישראל מאחת מחברות הדלק הגדולות, שזכתה במכרז. בשנים האחרונות חברת פז היא שמספקת את הדלק לגדה (ספקית הדלק של עזה היא דור אנרגיה). הרשות משלמת את מלוא המס הנהוג בישראל, ובהמשך מקבלת החזר שלו - כמיליארד וחצי שקל בשנה. את הדלקים משווקת הרשות לתחנות בגדה. לממשלה הפלסטינית מותר לקבוע את גובה המס על הדלק כראות עיניה, ובלבד שהוא לא יהיה נמוך ביותר מ־15% מהמס בישראל. מטרת ההגבלה היא למנוע הברחות דלק משטחי הרשות הפלסטינית לתוך ישראל. הרשות עומדת בהסכמים, וזאת הסיבה להפרש של חצי שקל עד שקל לליטר דלק.

 

 

 

"

 

 

אז מי שמוכר את הדלק היא חברה ישראלית, אותה איכות.

פורסם

אם המחיר הוא 6.50 משמע שהתחנה עצמה כנראה נמצאת בשטח A שאסור לכניסה לישראלים. בבקעה בניגוד לשאר איזורי יו"ש לא בכל המקומות הגבול של שטח A מסומן באופן ברור.

 

רק בגלל סיבה זאת הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי מתדלק שם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בכפר חיזמא צפונית לירושלים (דקה נסיעה מהמחסום, אם יש פקקים) יש ברוחב הראשי כעשר תחנות דלק. התשלום רק במזומן. הרבה מאד מוניות מירושלים מתדלקות שם, גם רכבים חדשים. מאד לא מומלץ לצאת מהרכב במהלך התדלוק.

נשדדו שם לא מעט רכבים. המחיר זול בשקל לפחות לכל ליטר, מכל תחנה יהודית אחרת.


×
×
  • תוכן חדש...