Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בנזין פלסטינאי ב 6.50 - הייתם לוקחים ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בלי קשר לערבים.

ברגע שהמחיר נמוך מידי אני מתחיל לחשוד

 

ההבדל כמו שאמרו לפניי - במסים. פז מוכרת להם דלק, ושם לפי המס שלהם מחשבים מחיר הדלק לצרכן, ובגלל זה, הוא זול יותר. אם המסים על הדלק שם היו כמו שהם פה, אז היית צודק.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ההבדל כמו שאמרו לפניי - במסים. פז מוכרת להם דלק, ושם לפי המס שלהם מחשבים מחיר הדלק לצרכן, ובגלל זה, הוא זול יותר. אם המסים על הדלק שם היו כמו שהם פה, אז היית צודק.

 

ואתה יכול לגבות זאת בעובדות או שאתה מנחש.

למיטב ידיעתי מחיר הדלק לרשות הוא אותו המחיר אשר גובים בישראל מינוס מרווח השיווק.

מרווח השיווק הוא 70 אג' לליטר וממנו התחנות צריכות להתקיים.

אני לא רואה שום דרך להוריד 100 אג' לליטר אם לא מוהלים.

אם המס שונה אז זה סיפור אחר [אך שוב, למיטב ידיעתי הוא לא].

 

להלן קישור אשר ממחיש את הבדלי המחירים בין ישראל לרשות.

http://www.galgalim.co.il/%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%99_%D7%93%D7%9C%D7%A7_%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9D

כפי שניתן לראות ההבדל עומד על 12 סנט [נכון למאי 2011], שזה קצת פחות ממרווח השיווק.

פורסם

חברים יקרים

 

התחנה המדוברת כאן בבעלות חבר קרוב ,יש לו גם את פז בית שאן

 

זה דלק שמסופק ע''י חברת פז הישראלית

 

אל חשש לתדלק שמה

 

ולא הוא לא בן דוד הוא יהודי למהדרין

מתנייד על קינג שחור 06 עם צריכה דלק של האמר H2

פורסם
חברים יקרים

 

התחנה המדוברת כאן בבעלות חבר קרוב ,יש לו גם את פז בית שאן

 

זה דלק שמסופק ע''י חברת פז הישראלית

 

אל חשש לתדלק שמה

 

ולא הוא לא בן דוד הוא יהודי למהדרין

נרגענו. שהרי היה איזה רב מאוד חשוב שאמר שאסור להשכיר דירות לבני דודים, וגם אסור כידוע למכור להם, אז מה פתאום לקנות מהם ?

פורסם
ממש לא, מכמה סיבות, אחת מהן שלך תדע מה המצב של הדלק וכו', והסיבה השניה היא שמסוכן והסיבה השלישית אשמור לעצמי.

 

אתה ממש מצחיק הא? תגיד, ביננו, גם בחיים אתה כל כך לא מפוקס ועושה מלא טעויות ושטויות כמו שאתה רושם? מבלי לפגוע כן, פשוט זה ממש קשה לראות את זה, כבדיוק מעלייך, כן כן, מעלייך, הגיב בחור עם כל המידע ! ומה אתה רושם? שטויות.

 

סתם תכונה שכדאי שתעבוד עליה לפעמים, אין טעם להצתדק, טעית, אין טעם להגיב, כי זה די ברור שלא קראת, עכשיו העניין הכי מעניין, האם כך זה בהרבה תחומי החיים אצלך? חבל.

 

והינה מה שנרשם בדיוק בתגובה מעלייך ובהפרש של שעה לפחות כך שאין סיכוי שרשמתם באותו הזמן.

 

"rny כתב:

חברים יקרים

 

התחנה המדוברת כאן בבעלות חבר קרוב ,יש לו גם את פז בית שאן

 

זה דלק שמסופק ע''י חברת פז הישראלית

 

אל חשש לתדלק שמה

 

ולא הוא לא בן דוד הוא יהודי למהדרין"

 

לכן, אם כבר הסיבה צריכה להיות יותר כמו שאלה לבחור מעלייך, עם הגיון, מאשר לרשום סתם דברים חסרי טעם.

 

*** כן אני קצת קיצוני... אבל רק כדי שיהיו לכולנו חיים טובים יותר.

פורסם

מעניין אם בקארספורום הפלסטיני יש שרשור כמו: "הדלק מגיע ממיכליות ישראליות, האם כדאי לקנות אותו?".

 

אופטופיק.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

עד כמה שאני יודע המס זהה בישראל וברשות, זה חלק מההסכמים.

ואם זה היה נכון שיש הבדל כזה משמעותי לא היו הרבה תחנות דלק באזור של טייבה וקלנסואה, המסקנה שערביי ישראל וערביי יהודה ושמרון משלמים אותו מחיר על הדלק.

פורסם
עד כמה שאני יודע המס זהה בישראל וברשות, זה חלק מההסכמים.

ואם זה היה נכון שיש הבדל כזה משמעותי לא היו הרבה תחנות דלק באזור של טייבה וקלנסואה, המסקנה שערביי ישראל וערביי יהודה ושמרון משלמים אותו מחיר על הדלק.

 

אתה טועה,לפי ההסכמים לרשות יש "מינהלי מס פלסטיני" משל עצמם שקובעים את המע"מ בעצמם ובכל מקרה המע"מ שם (16 אחוז) נמוך מפה (יש להם גם פטורים מתחת למחזורים מסוימים).

לפי "הסכם ביניים ישראלי-פלסטיני בדבר הגדה המערבית ורצועת עזה" ההפרש במחיר הסופי של בנזין לצרכנים בישראל ולצרכנים בשטחים לא יעלה על 16% מהמחיר הרשמי הסופי לצרכן בישראל, על שאר מוצרי הדלק שאינם בנזין (סולר) הם זכאים לקבוע את המחיר בעצמם ללא הגבלות.

 

או בקיצור זה מתקזז עם המע"מ.

Detailer.gif
פורסם

כל תחנה היא בפני עצמה , שטחים או ישראל , אבל בכללי אין הבדל ואין מה לחשוש - כנ"ל 98 ולא רק 95\סולר שהוזכרו פה .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אתה צריך לדעת כמה מוניות מתדלקות סולר בשטחים.

לא נראה שאמור להיות בעיה עם הבנזין בשטחים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אם אתה לא בטוח בטיב הדלק ואתה מעוניין לתדלק:

א)מלא בסכום מינמלי של 100 ש"ח בדוק כמה עברת איתו.

ב)שמור באוטו תוסף דלק למקרה שהתערובת ענייה.

 

בכללי אם אתה רואה תנועת תדולקים בתחנה מה סיכויי שכולם בקומבינה לנסות לדפוק אותך עם דלק לא טוב.


×
×
  • תוכן חדש...