Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

לפני שנתיים אני קניתי טלוויזיה לד של סמסונג מדגם UA46C6200, אתמול אני שמתי לב שיש פס אדום לאורך המסך.

 

הטלוויזיה עדיין באחריות, הם יתקנו אותה או יחליפו ?

אני אמור לקבל מכשיר חדש או מחודש?

אם הם יחליטו להחליף לחדש, את הדגם הזה כבר לא מוכרים, אני אמור לקבל דגם באותה רמת מחיר, החזר כספי או דגם אחר באותה רמה?

איזה דגם החליף את הדגם שלי?

 

תודה רבה.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אולי כדאי להתחיל מלהתקשר לשירות שלהם ולראות מה הבעיה ומה הם מציעים? :roll:

 

אחרי שתדע מה קורה, אפשר יהיה לנסות לייעץ. להתעסק עכשיו בספקולציות וכיסוי כל האופציות, כולל סיפורים של כל מיני על מה קרה להם בסוני שהם קנו ה-1991... זה מיותר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אולי כדאי להתחיל מלהתקשר לשירות שלהם ולראות מה הבעיה ומה הם מציעים? :roll:

 

אחרי שתדע מה קורה, אפשר יהיה לנסות לייעץ. להתעסק עכשיו בספקולציות וכיסוי כל האופציות, כולל סיפורים של כל מיני על מה קרה להם בסוני שהם קנו ה-1991... זה מיותר.

 

מחר בבוקר אני אתקשר, אבל לפני זה אני רוצה לקבל קצת מידע כדי לקבל את מה שמגיע לי.

אולי יש פה אנשים שהייתה להם בעיה דומה?

אולי למישהו החליפו את הטלוויזיה ב סמ-ליין?

פורסם

מה שמגיע לך זה מכשיר מתוקן או חדש באותה רמה, אם לא יכולים לתקן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מה שמגיע לך זה מכשיר מתוקן או חדש באותה רמה, אם לא יכולים לתקן.

 

באותה רמה מבחינת מחיר רכישה מקורי?

או לדגם שהחליף את את הדגם שלי?

אולי אתה יודע איזה דגם החליף את הדגם שלי?

פורסם

זה שיש לו במבי בסימלון זה לא אומר...

 

לי הייתה בעיה עם מסך פנסוניק, לקחו למעבדה ראו שלא ניתן לתקן. החליפו לי את המסך לאותו מסך רק חדש.

פורסם

האמת אצלי קרה בדיוק אותו דבר לפני קצת פחות משנה עם הדגם UA46D6400 (נראה לי דרגה אחת מעל שלך)

וכל זה אחרי מספר חודשים בודדים שהטלוויזיה אצלי (ובשימוש מינימאלי).

 

הגיע טכנאי, הדליק, ראה, ואמר שאין מה לתקן במקום, וצריך לקחת למעבדה (ואמר שכנראה יחליפו לי).

 

אחרי מספר ימים התקשרו - ואמרו שלא ניתן לתקן את שלי ושיתנו לי זהה אבל מתצוגה :shock:

אמרתי להם שיתאמצו יותר חזק.

 

חזרו אלי עם הצעה להחליף ל55" אבל מדגם נחות בהרבה. :shock::evil:

אמרתי שאין סיכוי - ושיחליפו לי לאותו דגם כמו שלי, רק חדש.

 

אחרי עוד כמה ימים של טרטורים וטלפונים אקטיביים מהצד שלי, הגיעו אלי עם הטלוויזיה החדשה (אכן הייתה חדשה, סגורה בקופסא והכל ומדגם זהה לשלי).

אחרי 4-5 ימים - החדשה התקלקלה! (מסך לבן, וכלום לא מגיב)

 

התקשרתי שוב, שוב טירטרו אותי בין 2-3 מרכזי שירות שונים (מסתבר שיש את היבואן ויש עוד איזה חברת תיקונים ואיסוף שהם עובדים איתם, והם לא ממש מסונכרנים ביניהם)

 

בקיצור אחרי אינספור טלפונים וביצוע "סנכרון" בין גורמי השירות השונים, החליפו את הטלוויזיה בשנית, רק הפעם לדגם חדש יותר באותה רמה - UA46ES6200M, כי הקודם כבר יצא מהמלאי או משהו כזה.

עברו עוד כמה ימים - והגיעו אלי להתקין את החדש.

 

שורה תחתונה - תכין את עצמך לקצת כאב ראש והרבה סבלנות לטלפונים (אני חושב שדיברתי במצטבר איזה 20 ומשהו שיחות טלפון עד סוף התהליך).

והכי טוב שתתעד כל שיחה שלך, כולל מספרי פניות, שמות נציגים, מועדי השיחות, ואם יש לך אפשרות - גם תקליט את השיחות. (ממש כמו עם חברות סלולר/כבלים)

 

אולי במקרה שלך יעבור יותר חלק, אבל במקרה שלי הייתי משהו כמו חודש וקצת בלי טלוויזיה, ומלא עצבים על מרכזי השירות.

בסוף אגב התלוננתי לסמסונג ודרשתי פיצוי - אז הסכימו להרחיב לי אחריות לעוד חצי שנה (ביקשתי לשנה, אבל גם חצי שנה זה נחמד).

 

שיהיה בהצלחה!

בברכה!

יונתן.

פורסם
אולי אתה יודע איזה דגם החליף את הדגם שלי?

 

כשזה ייהיה רלוונטי (אם...), אני אדע לחפש ולמצוא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
האמת אצלי קרה בדיוק אותו דבר לפני קצת פחות משנה עם הדגם UA46D6400 (נראה לי דרגה אחת מעל שלך)

וכל זה אחרי מספר חודשים בודדים שהטלוויזיה אצלי (ובשימוש מינימאלי).

 

הגיע טכנאי, הדליק, ראה, ואמר שאין מה לתקן במקום, וצריך לקחת למעבדה (ואמר שכנראה יחליפו לי).

 

אחרי מספר ימים התקשרו - ואמרו שלא ניתן לתקן את שלי ושיתנו לי זהה אבל מתצוגה :shock:

אמרתי להם שיתאמצו יותר חזק.

 

חזרו אלי עם הצעה להחליף ל55" אבל מדגם נחות בהרבה. :shock::evil:

אמרתי שאין סיכוי - ושיחליפו לי לאותו דגם כמו שלי, רק חדש.

 

אחרי עוד כמה ימים של טרטורים וטלפונים אקטיביים מהצד שלי, הגיעו אלי עם הטלוויזיה החדשה (אכן הייתה חדשה, סגורה בקופסא והכל ומדגם זהה לשלי).

אחרי 4-5 ימים - החדשה התקלקלה! (מסך לבן, וכלום לא מגיב)

 

התקשרתי שוב, שוב טירטרו אותי בין 2-3 מרכזי שירות שונים (מסתבר שיש את היבואן ויש עוד איזה חברת תיקונים ואיסוף שהם עובדים איתם, והם לא ממש מסונכרנים ביניהם)

 

בקיצור אחרי אינספור טלפונים וביצוע "סנכרון" בין גורמי השירות השונים, החליפו את הטלוויזיה בשנית, רק הפעם לדגם חדש יותר באותה רמה - UA46ES6200M, כי הקודם כבר יצא מהמלאי או משהו כזה.

עברו עוד כמה ימים - והגיעו אלי להתקין את החדש.

 

שורה תחתונה - תכין את עצמך לקצת כאב ראש והרבה סבלנות לטלפונים (אני חושב שדיברתי במצטבר איזה 20 ומשהו שיחות טלפון עד סוף התהליך).

והכי טוב שתתעד כל שיחה שלך, כולל מספרי פניות, שמות נציגים, מועדי השיחות, ואם יש לך אפשרות - גם תקליט את השיחות. (ממש כמו עם חברות סלולר/כבלים)

 

אולי במקרה שלך יעבור יותר חלק, אבל במקרה שלי הייתי משהו כמו חודש וקצת בלי טלוויזיה, ומלא עצבים על מרכזי השירות.

בסוף אגב התלוננתי לסמסונג ודרשתי פיצוי - אז הסכימו להרחיב לי אחריות לעוד חצי שנה (ביקשתי לשנה, אבל גם חצי שנה זה נחמד).

 

שיהיה בהצלחה!

 

תודה רבה!

מזל שהכנת אותי מראש, עכשיו אני מוכן לקרב! :-D

 

כאשר החליפו לך ל UA46ES6200M, זה היה מכשיר חדש?

 

הטלוויזיה שלי עלתה לפני שנתיים 7700, ולך החליפו לדגם שעולה עכשיו בערך 4500, למה לא דרשת דגם באותה רמת מחיר?

פורסם
תודה רבה!

מזל שהכנת אותי מראש, עכשיו אני מוכן לקרב! :-D

 

כאשר החליפו לך ל UA46ES6200M, זה היה מכשיר חדש?

 

הטלוויזיה שלי עלתה לפני שנתיים 7700, ולך החליפו לדגם שעולה עכשיו בערך 4500, למה לא דרשת דגם באותה רמת מחיר?

 

כן המכשיר השני גם הוא הגיע חדש.

 

הדגם החדש אכן היה זול קצת יותר (כשהחליפו לי עלה הרבה יותר ממה שציינת), אבל בשורה התחתונה, כל הפונקציות והנתונים הטכניים שהיו לי ב6400 היו גם ב6200 (בנוסף ב6200 יש דפדפן מלא, שלא היה ב6400 וגם הרגלית החדשה עם 4 מקלות יפה יותר מהמשטח המרובע שהיה בדגם הישן).

לא הייתה לי כוונה "להרוויח" מכשיר חזק או טוב יותר, אלא סך הכל לקבל משהו באותה רמה כמו מה ששילמתי עליו, לכן מבחינתי קיבלתי את מבוקשי. (אחרי לא מעט כאב ראש)

בברכה!

יונתן.

פורסם
לפי גוגל לרוב האנשים החליפו לטלוויזיה אחרת, תוכל בבקשה להגיד לי איזה דגם אני אמור לדרוש/לקבל ?

 

אני לא יודע.

אני יודע לחפש, אני יודע אילו פרמטרים לקרוא, אני יודע למצוא ביקורות כדי לבדוק עם בכלל הדגם החדש יותר טוב מהישן (לא תמיד) או אם הדגם היקר יותר בכלל יותר טוב מהזול (לפעמים הוא סתם יותר יקר בגלל תכונות זניחות/לא רלוונטיות או סתם מקלקלות איכות תמונה)... ואני לא אטרח לעשות את כל זה, אם זה לא רלוונטי.

 

וזה שאתה שש לקרב, לפני קרב, זה לטוב. תתחיל מלהיות נחמד. להיות מגעיל כדי לקבל מה שמגיע לך, תמיד אפשר אח"כ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

F6400 מסך מעולה, F6800 מעוצב יותר, F6510 מסגרת לבנה.

 

אם יציעו לך מסך מסדרת F החדשה אל תתפשר על פחות מהדגמים הנ"ל.

 

אם יציעו לך מסך מסדרת ES הישנה אל תסכים לפחות מ-ES7500.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

.... אבל במקרה שלי הייתי משהו כמו חודש וקצת בלי טלוויזיה.....

 

 

אני כולי קנאה .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
F6400 מסך מעולה, F6800 מעוצב יותר, F6510 מסגרת לבנה.

 

אם יציעו לך מסך מסדרת F החדשה אל תתפשר על פחות מהדגמים הנ"ל.

 

אם יציעו לך מסך מסדרת ES הישנה אל תסכים לפחות מ-ES7500.

 

תודה על ההסבר


×
×
  • תוכן חדש...