Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי התקנת מגבר וסאב לרכב הכל עבד תקין..יום אחרי הרמקולים הקידמיים השתתקו והיום שלוש דלתות+פגש לא נפתחות מבחוץ חוץ משל הנהג יכול להיות שהמתקין עשה לי נזק בחשמל?

פורסם

לדעתי הבעיה עם הדלתות והבגז זה כתוצאה של ניתוק המצבר. לגבי הרמקולים, או שהתנתק חוט\כבל או בעיה במגבר (קשה לי להאמיו אבל היו מקרים)

פורסם
לדעתי הבעיה עם הדלתות והבגז זה כתוצאה של ניתוק המצבר. לגבי הרמקולים, או שהתנתק חוט\כבל או בעיה במגבר (קשה לי להאמיו אבל היו מקרים)

אז עכשיו אני צריך ללכת למתקין שיסדר לי את המצבר או ינתק לי את החוט של המגבר מהמצבר וזה יסתדר?

 

Ronistart איך אני בודק כמה אמפר?

פורסם

לא, בגלל שהמתקין ניתק לך את המצבר אז ההגדרות של הדלתות שונו. עכשיו מה שאתה צריך לעשות זה לתכנת מחדש את הנעילה של הדלתות מחדש כמו שאתה רגיל וזהו. תעשה חיפוש,אם אני לא טועה דיברו על התכנות בעבר.

פורסם
לא, בגלל שהמתקין ניתק לך את המצבר אז ההגדרות של הדלתות שונו. עכשיו מה שאתה צריך לעשות זה לתכנת מחדש את הנעילה של הדלתות מחדש כמו שאתה רגיל וזהו. תעשה חיפוש,אם אני לא טועה דיברו על התכנות בעבר.

 

הוא לא ניתק לי תמצבר ניראה לי והפתיחה של הדלתות רק בפנים ולא מבחוץ

×
×
  • תוכן חדש...