Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע הגיע המערכת ההדרופניאומטית ל"סטאנד-אפ הכללי" בתכנית חותרים למגע (שרון טייכר וערן זרחוביץ') הזכיר טייכר BX שהיתה לו בשנות ה-80, הזניח את המערכת ההדראולית, נדלקה לו נורת STOP, ונכנס בעץ.

המערכת ההדראולית לא בנויה להזנחה! (אין ברקסים)

 

עדיין לא עלתה הקלטה של התוכנית לרשת.

 

 

חן, מה שרשמת נכון, המכונית דורשת תשומת לב, אבל לא תמיד "בור ללא תחתית". כפי שיעלה מהסיכום שלי.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתה לי קסארה כשנה וחצי, היא עכשיו אצל אחותי (מזה כשנה וחצי), אחד הרכבים עם התמורה הגבוהה ביותר לכסף, שאני מכיר

 

נקנתה אז ב 18000 ונמכרה ב 10000, שום בעייה, גיר אוטומטי כבר עבר למעלה מ 220000 ק"מ לא תקלות

 

הבעיות היחידות הן ידית תאורה דפוקה ואיכות גימור לקויה של מפסקי חלונות החשמל (מנועי החלונות תקינים)

 

אגב, יד ראשונה מליסינג, והוא חסכוני כמעט כמו הפיקנטו, בהסתכלות לאחור, הייתי צריך להישאר עם הקסארה ולא לרכוש את הפיקנטו.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

מכרתי לפני כמה חודשים קסארה 2.0 בנזין, הייתה אצלי כשנתיים ונהנתי מכל רגע איתה. ובתאכלס אם לא הייתי נדלק על הרכב שיש לי עכשיו, הייתי נשאר איתה.

נמכרה עם 248K ק"מ, במצב מצוין.

 

לפניה הייתה לי 1.6 למשך כחודש וחצי, עד שנהג "חמוד" החליט לא לתת לי זכות קדימה והוריד אותה מהכביש ביחד עם הרכב שלו.

פורסם
שכירות / שווי הרכב זה דבר אחד, ומה שהוא נותן לך זה דבר אחר. בעל רכב בן 12 שנים ששווה פחות מ10 אלף, הגיוני שישקיע גם 5 אלף בתיקון אם הרכב אמין ונוח.

 

זה בהנחה והוא שווה 10K...

 

קסארה שנת 98 נמכרת כיום בסביבות 5K בערך. אם הולך משהו גדול, הרכב הולך לברזל.

 

טויוטה שנת 98 נמכרת ב-10-12K, ולכן אם הולך משהו גדול הבעלים מתקן...

פורסם

הייתי תקופה נהג בוס של מישהו עם קסנטיה.רכב באמת מדהים.לא אשכח כשהייתי נוסע לבד באוטו איך הייתי נהנה לנסוע מי-ם לכיוון ת״א...

היא הייתה נצמדת לפניות בצורה אבסולוטית. אבל כשהייתי עולה לי-ם החום מנוע היה מטפס:-D

חבר,אתה חופר

פורסם
כבר לא רואים אותן בכלל. מה קרה?

קסארות יש עוד על הכבישים, לא מעט אבל גם ממש לא הרבה. ב-יד2 תוכל למצוא קרוב ל 90 אקסמפלרים (מעל מודל 2001) למכירה.

 

הקסנטיה לעומת זאת נעלמה כמעט לחלוטין, ב-יד2 למשל תוכל למצוא כ-20~ אקסמפלרים למכירה (ללא הגבלת שנת יצור בחיפוש).

על הכבישים כמעט ולא רואים אותן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ביום שישי מכרתי את הקסרה שלי, מודל 2002 עבר 185K, כפתור הפעלה של המזגן מקולקל (לא המזגן) בתוספת דפיקה הגונה בדלת ימנית אחרית, קיבלתי עליה 4900.

המחירון של המכוניות האלה גורמות, שאם מגיע תיקון גדול כבר לא שווה לתקן אותה. לשם השוואה מזדה 323 באותו מודל ואותם נתונים ימכרו סביב 20K כך שאם יש לך תיקון בסדר גודל של 3-4K עדין שווה לתקן אותה.

לדעתי בכלליות היה אחלה אוטו פשוט רציתי להתקדם.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם

אני בטוח שזה הכל בגלל המחירון והשוק, ולא בגלל איכות נטו. אתמול בדיוק קלטתי שהניסן אלמרה הקשישה של חמותי נצבעה מחדש כולה. שאלתי למה, והיא ענתה שהאוטו שווה במחירון 18 אלף, ובגלל זה שווה לה לצבוע וליסוע עוד 100 אלף קילומטרים בנוסף ל- 300 אלף שכבר נעשו. למה זה קשור לסיטרואן? כי אצלי ברחוב עומדת C5 מושבתת של שכן עם 360 אלף קילומטר מאותו שנתון, שבניגוד לשמועות מרושעות החזיקה יפה מאד 10 שנים על הכביש והיא עדיין יכולה ליסוע. למעשה, האחזקה שלה לאורך השנים היתה זולה מהאלמרה בצורה משמעותית. אבל במחירון היא שווה פחות מהרישוי השנתי שלה או הצמיגים שצריך להחליף לה. אז היא עומדת ואף קונה לא מתקשר. כואב הלב.

פורסם

הן לא נעלמו כלכך , רואים פה ושם , בעיקר של חבר'ה צעירים , אם כבר רכב שמתחיל להיעלם זה מיצובישי לאנסר 92 וגאלנטים ישנים שהיום יותר נפוצים בשטחים .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם
עתידות: לC5 דור ראשון, גורל זהה

 

כבר יצא לי לראות שתי C5 מאובקות ונטושות, אחת מהן חנתה ליד הבית שלי עוד לפני חודשיים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...