Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

רכשתי לאחרונה ECLIPSE CD7200MKII.

 

נכנסתי ל X-OVER ובחרתי ב FRONT תדר 80 , מה הלאה? איך בוחרים HPF?

 

המגברים כרגע על FLAT.

 

ניסיתי לחפש ב"חיפוש" אך ללא הצלחה.

תודה

פורסם
קרא את דף המוצר ואת עמוד 75 בפרט:

http://www.eclipse-web.com/au/download/manual/manual/pdf/cd7200.pdf

 

קראתי אך לא הבנתי,יש לי מגבר שמגביר שתי סט קומפוננט ככה שנראה לי שאני אמור לעבוד על 4WHY , תקן אותי אם אני טועה.

 

כרגע יש לי FRONT , REAR ו WOOFER, כולם מכוונים על 80 וליד רשום PASS, האם אני עובד בצורה נכנונה? במידה לא אשמח לעזרה בנושא.

פורסם

כן אתה עובד נכון בחיתוכים אתה כרגע במצב של 4 רמקולים +סאב ,קרא עמוד 76 בנוגע לבחירת סלופ מתאים.

מעבר לזה יש הרבה כיוונים נוספים לעשות, בהצלחה.

פורסם

לא יודע מה הבעיה.

המגברים על flat ב hu בחרתי xover ושם בחרתי תדרים 80 וליד pass. אך יוצא מהסט הקידמי באס, מה עושים ?

תודה

פורסם

שאתה בוחר pass בקרוס אובר ז"א שהסלופ לא קיים, ובעצם הקומפוננט מנגנים full range.

 

סלופ- שיפוע ההנחתה החל מנקודת החיתוך, סלופ 6 db/dec ז"א הנחתה של 6 דציבל החל מנק החיתוך בכל דקאדה (ז"א שב70 הרץ העוצמה תרד ב6 db, זה מה שנקרא סלופ מסדר ראשון), זו הנחתה עדינה מאד, כמעט בלתי מורגשת, ולרוב לא בשימוש בחיתוך של קומפוננט.

 

לשם התחלה את הסטים תחתוך בשמונים הרץ עם סלופ 12 ואת הסאב בשמונים עם סלופ 18, תשחק עם זה קצת עד שמצא את הנק' והסלופ שנשמעים הכי טוב.

SCANSPEAK

פורסם

הקרוס מנחית החל מנק' מסויימת, זו נק' החיתוך, אם אתה חותך בשמונים זה לא אומר שאת 60 הרץ לא שומעים, שומעים אך בהנחתה מסויימץ, כמה הנחתה זה כבר תלוי בסלופ.

יש כמה אופציות בקרוס אקטיבי כמו שיש באקליפס.

 

בחירת נק חיתוך, ממנה והלאה (כתלות באם מדובר בפילטר HP או LP ) סיגנל בתדר יותר נמוך/גבוה יונחת.

בכמה יונחת- זה כבר תלוי בסלופ (מתלול, בעברית).

 

בתמונה המצורפת אתה יכול לראות פילטר מסוג LP -הלא הוא LOW PASS FILTER אשר מעביר רק תדרים נמוכים (מה שסאב אמור לנגן), נק' החיתוך הינה ב 80.1 HZ, וניתן לראות את השפעת הסלופ (זה השיפוע של הגרף), בסלופ יותר נמוך הסאב ינגן גם תדרים גבוהים יותר מ 80, בסלופ 24 כאמור ההנחתה יותר "מהירה" ויש תדרים שלא יבקעו מהסאב.

 

1111.jpg

 

בחירת הנק' והסלופ הם עניין של המגבר, תנאי ההתקנה ועוד כמה וכמה פרמטרים, נקודת התחלה טובה היא 80 וסלופ 12 לקומפוננטים, 80 וסלופ 18 לסאב, זה לא תורה מסיני ויש המון תלות ברכיבים/התקנה, תראה מה מסתדר לך הכי טוב.

 

אל תשאיר את הקומפוננט על PASS, זה לא נעים להם.

והסאב לא אמור להיות על PASS גם כן.

SCANSPEAK

פורסם
הקרוס מנחית החל מנק' מסויימת, זו נק' החיתוך, אם אתה חותך בשמונים זה לא אומר שאת 60 הרץ לא שומעים, שומעים אך בהנחתה מסויימץ, כמה הנחתה זה כבר תלוי בסלופ.

יש כמה אופציות בקרוס אקטיבי כמו שיש באקליפס.

 

בחירת נק חיתוך, ממנה והלאה (כתלות באם מדובר בפילטר HP או LP ) סיגנל בתדר יותר נמוך/גבוה יונחת.

בכמה יונחת- זה כבר תלוי בסלופ (מתלול, בעברית).

 

בתמונה המצורפת אתה יכול לראות פילטר מסוג LP -הלא הוא LOW PASS FILTER אשר מעביר רק תדרים נמוכים (מה שסאב אמור לנגן), נק' החיתוך הינה ב 80.1 HZ, וניתן לראות את השפעת הסלופ (זה השיפוע של הגרף), בסלופ יותר נמוך הסאב ינגן גם תדרים גבוהים יותר מ 80, בסלופ 24 כאמור ההנחתה יותר "מהירה" ויש תדרים שלא יבקעו מהסאב.

 

[ATTACH]349429[/ATTACH]

 

בחירת הנק' והסלופ הם עניין של המגבר, תנאי ההתקנה ועוד כמה וכמה פרמטרים, נקודת התחלה טובה היא 80 וסלופ 12 לקומפוננטים, 80 וסלופ 18 לסאב, זה לא תורה מסיני ויש המון תלות ברכיבים/התקנה, תראה מה מסתדר לך הכי טוב.

 

אל תשאיר את הקומפוננט על PASS, זה לא נעים להם.

והסאב לא אמור להיות על PASS גם כן.

עשיתי בדיוק מה שאמרת והמצב השתפר משמעותי.

רגע תן לי להבין , הפילטר שדיברת עליו בהתחלה הוא הפילטר במגבר ? אין אפשרות באקליפס לבחור פילטר?

אם הבנתי נכון, מה בעצם קורה שבוחרים FLAT? מה מונחת?בעזרת הסלופ?

פורסם

כשבוחרים FLAT ז"א שאין חיתוך, שום דבר לא מונחת.

 

הפילטרים הללו קיימים גם במגבר וגם באקליפס, משתמשים או בזה או בזה, לא בשניהם.

 

אני מדבר על הפילטרים באקליפס- HPF לקומפוננטים (כם לקדמי וגם לאחורי), LPF לסאב.

SCANSPEAK

פורסם

היי,

 

הכן כן, אתה צריך לעבוד במצב של 4-SPEAKER.

כשאתה נכנס לX-OVER יש לך 3 קווים (קדמי, אחורי, סאב).

אתה לא יכול לבחור HPF או LPF במצב הזה, זה נעשה אוטומטית כשאתה חותך קומפוננט וסאב (בהתאם, סאב מקבל LPF, קומפוננט מקבל HPF).

כשבחרת ערוץ הנדרש (לדוגמא WOOFER - סאב) כפתור ימינה/שמאלה משנה תדר חיתוך, ולמעלה/למטה ישנה סלופ (PASS לא חותך, 6DB חיתוך חלש, 24DB חיתוך חד). כש אתה עושה את השינויים, אתה גם תרא על הצג שהגרף משתנה.

 

X-over2_fixed.jpg

 

בתמונה הזאת, אתה רואה בצד שמאל LPF של סאב ובצד ימין HPF של קומפוננט. באמצע זאת הנקודת חיתוך.

 

מקווה זה יעזור לך.

 

דימה.

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

×
×
  • תוכן חדש...