Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לחובבי המוסיקה - שומעים באוטו מוזיקה בפול ווליום? תקבלו קנס


elians
שימו לב! השרשור הזה בן 3736 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 363
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ובאיזה ווליום חוקי להשתמש? ואיך הנהג יידע להעריך נכונה?

 

את הדיוק יהיה לו קשה לדעת.

 

פשוט מנמיכים בשכונות ומונעים את כל הבלגן הזה.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף סוף מטפלים בנהגים ששומעים בפול ווליום . אף אחד לא צריך לשמוע את הזבל שבוקע מחוץ לאוטו !

הגיע הזמן שגם יחייבו את אותם הנהגים לעבור בדיקת שמיעה כי לא פעם

ראיתי אמבולנס שמנסה לעבור , והרכב עם הווליום ממשיך לנסוע כאילו שהסירנות בוקעות מהשיר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר הגדרה לפול ווליום? זאת אומרת מתי זה עובר את הגבול? כי פול ווליום של רכב ליסינג עם מערכת מקורית ופול ווליום של רכב מערכת איכותית זה לא אותו ווליום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סופסוף!

 

נמאס כבר לשמוע את כל הקשישים האלה בבאר שבע ששמים קול המוזיקה בפול ווליום עם חלונות פתוחים.

 

הם גם נוסעים לאט, מעכבים את התנועה, ושומעים את מוצרט, שופן, רחמנינוב (לא עלינו) ועוד, בווליום מחריש אוזניים.

 

 

הלוואי שהמשטרה תעשה מבצעים כאלה בכל הארץ.

אוסטרליה, אוסטרליה, ההיית או חלמתי חלום:?:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה וחולף רכב ליידי עם מוזיקה, שיהיה לו בכיף, מה אתם מקנאים? (סליחה שאני נשמע בן 18 ) מפריע לכם? תסגרו את החלון. כאשר באמת עוצר איזה ערס מציק בחניה של הבית שלי באיזה 2 בלילה ומדליק לי שיר איזה טראנס אני בכיף אזמין משטרה ואשמח אם יקבל כנס, אבל זה כי אין לי איך להמנע מזה.

 

אף אחד לא מקנא במוזיקה שאתה או חבריך שומעים בעוצמה ברכב.

יש איכות חיים שצריך לשמור עליה, לא כולם בני 18 ששומעים מוזיקה, יש אנשים שיש להם משפחה לפרנס וילדים להרדים.

אני בטוחה שאת הדוחות הם חילקו בחלק העירוני, ובשעה שבה מוזיקה בקולי קולות הופכת להיות מפגע סביבתי.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכת ששווה כסף ולא הסטנדרט שמגיע עם רמקולי קרטון מהיצרן.

אבל למה לזלזל ביצרן?

"מערכת ששוה כסף" :roflmao:

יש רכבים עם מערכת מיצרן שלבעלי "מערכת ששווה כסף" נישאר רק לחלום. סאב בגודל 60" ו10 מגברים לא הופכים "מערכת ששווה כסף" לאחת שנשמעת טוב.

יש רכבים שמצויידים במערכת שנשמעת מדהים עם הרבה רמקולים איכותיים ביותר הממוקמים בצורה הנדסית לאחר מחקר אקוסטיקה מעמיק על ידי מיטב מהנדסים ובחירת חומרים קפדני ביותר. זה נשמע יותר טוב מכל "מערכת ששווה כסף". כמות דציבלים זה לא סימן לאיכות. מי ששם מערכת מאוד חזקה, הוא שם את זה לא בשביל עצמו, אלא בשביל הסובבים: כדי לעשות רושם וקונצרטים בשכונות בשעה 3 בלילה - במערכות כאלה תמיד יש סאב מפלצתי שמפרק את הרכב.

 

אצל יצרני פרמיום לרוב יש מבחר אפשרויות לשים מערכת מקורית מסוגים שונים עם החל מ7 רמקולים ועד ל20+ (בתוספות מחיר של אלפי דולארים). כאשר כל רמקול ממוקם בצורה מתוכננת לפי טווח תדרים שלו. חומרי ריפוד ובידוד נבחרים בקפידה, מומחה אקוסטיקה מתאימים מערכת לחלל הרכב עם מכשירי מדידה מתקדמים מאוד תוך התחשבו בבליעת סאונד על ידי ריפוד. התוצאה שמוסיקה ברכב כזה נשמעת כמו לשבת בקונצרט אמיתי. כמובן מערכות כאו בעוצמות סבירות ולא כדי להחריש אוזניים לכל השכונה ב3 בלילה.

 

מבצע מבורך. זה ממש לא נעים שצריך לשמוע "תזמורות חתולים" (תדמיינו עשרה חתולים בו זמנים באופן לא מסונכרן צורחים מיאוו) בפול ווליום ברמזורים ושכונות ועוד בליווי בום, בום, בום. גם אם מוסיקה הזאת הייתה יכולה להשמע טוב, בעקבות אופן שמנסים להחדיר אותה היא גורמת ישר לאנטי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שחובב מוסיקה מזרחית ולפעמים פול ווליום ברכב, אני יכול לומר לכם שההבדל אין מערכת ללא סאב לבין מערכת עם סאב גדולה מאוד!

 

לא פעם נתקלתי בסאבים מפלצתיים שפשוט עושים רעש אדיר שבקושי שומעים את השיר עצמו.

זה מה שעושה את המערכת לכל כך מרעישה ובעייתית.

 

מהנסיון שלי, עם מגבר בלי סאב, שומעים די חזק, אבל ממש לא "קריעת אוזניים לאנשים ברמזור" או משהו.

 

מה שכן, אם אתה סוגר את החלונות זה כבר משהו.

לפעמים ברמזור אני מנמיך ממש ואיך שמתחיל נסיעה מגביר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא מקנא במוזיקה שאתה או חבריך שומעים בעוצמה ברכב.

יש איכות חיים שצריך לשמור עליה, לא כולם בני 18 ששומעים מוזיקה, יש אנשים שיש להם משפחה לפרנס וילדים להרדים.

אני בטוחה שאת הדוחות הם חילקו בחלק העירוני, ובשעה שבה מוזיקה בקולי קולות הופכת להיות מפגע סביבתי.

 

ל'

 

אני לא מכיר יותר מדי הורים שמרדימים את הילדים שלהם באמצע הדרך מהעבודה / גן או סתם ככה בשעה 16:00 בכביש.

ולא מדברים על לקנא במוזיקה, הכוונה היא שבן אדם רוצה לשמוע בכיף, אני לא מתכוון בעצמי לווליום מטורף שמרעיד כבישים.

* משפחה לפרנס? WAT?

 

בשעות לא שעות, ווליום גבוה מהרכב ברור שלדעתי צריך לתת קנס. בוודאי שאם אני אשמע מישהו בשעה 2 לפנות בוקר עם סאבוופר שמעיר אותי משינה אני יאחל לו קנסות כבדים.

 

אבל למה לזלזל ביצרן?

"מערכת ששוה כסף" :roflmao:

יש רכבים עם מערכת מיצרן שלבעלי "מערכת ששווה כסף" נישאר רק לחלום. סאב בגודל 60" ו10 מגברים לא הופכים "מערכת ששווה כסף" לאחת שנשמעת טוב.

יש רכבים שמצויידים במערכת שנשמעת מדהים עם הרבה רמקולים איכותיים ביותר הממוקמים בצורה הנדסית לאחר מחקר אקוסטיקה מעמיק על ידי מיטב מהנדסים ובחירת חומרים קפדני ביותר. זה נשמע יותר טוב מכל "מערכת ששווה כסף". כמות דציבלים זה לא סימן לאיכות. מי ששם מערכת מאוד חזקה, הוא שם את זה לא בשביל עצמו, אלא בשביל הסובבים: כדי לעשות רושם וקונצרטים בשכונות בשעה 3 בלילה - במערכות כאלה תמיד יש סאב מפלצתי שמפרק את הרכב.

 

אצל יצרני פרמיום לרוב יש מבחר אפשרויות לשים מערכת מקורית מסוגים שונים עם החל מ7 רמקולים ועד ל20+ (בתוספות מחיר של אלפי דולארים). כאשר כל רמקול ממוקם בצורה מתוכננת לפי טווח תדרים שלו. חומרי ריפוד ובידוד נבחרים בקפידה, מומחה אקוסטיקה מתאימים מערכת לחלל הרכב עם מכשירי מדידה מתקדמים מאוד תוך התחשבו בבליעת סאונד על ידי ריפוד. התוצאה שמוסיקה ברכב כזה נשמעת כמו לשבת בקונצרט אמיתי. כמובן מערכות כאו בעוצמות סבירות ולא כדי להחריש אוזניים לכל השכונה ב3 בלילה.

 

מבצע מבורך. זה ממש לא נעים שצריך לשמוע "תזמורות חתולים" (תדמיינו עשרה חתולים בו זמנים באופן לא מסונכרן צורחים מיאוו) בפול ווליום ברמזורים ושכונות ועוד בליווי בום, בום, בום. גם אם מוסיקה הזאת הייתה יכולה להשמע טוב, בעקבות אופן שמנסים להחדיר אותה היא גורמת ישר לאנטי.

 

לקחת את מה שאמרתי צעד מה זה רחוק - איפה בדיוק בישראל אתה רואה רכב שנקנה בצורה פרטית עם מערכות שמעבר לסטנדרט של היצרן כמו שתיארת? ובנוסף אתה עונה על פרמטר אחר לחלוטין ממה שהתכוונתי.

וסתם לשם ההשוואה שלך, במשפחה שלי X6 הכי מאוזברת שניתן להזמין, ביבוא אישי, עם מערכת סראונד מטורפת, שומעים מעולה, אבל הרמקולים ממש לא עומדים בקצב. ואל תדאג הוא שילם כמות כסף נכבדה מאוד על התוספת "המהונדסת" של מיטב הגרמנים (לא שחלילה אני מפקפק, המערכת באמת טובה אבל לא בשווי של 15000 ש"ח תוספת).

כשבן אדם כמוני קונה מערכת נחמדה שעולה +- 4000/5000 ש"ח למטרת הנאה ולא למטרת הרס אוזניים שלי ושל הסובבים אותי (כמובן שעם חלון סגור אני עושה מה בא לי), אני לא מוצא פואנטה לבוא ולקנוס אותו כשהוא שומע מוזיקה בווליום יחסית גבוה לעומת אחרים (לא לכולם יש סאב ברכב), וכמובן מתחשב בסביבה ומוריד את הווליום ברמזור אדום, או בעצירה כלשהי ליד שכונות.

 

אבל עזוב את זה שעדיין אין הגבלה מהותית לכמות ה"ווליום" שלדעת השוטר אינה תקינה ועל זה אתה צריך לקבל קנס כלשהו.

מאיפה בן אדם נורמלי יודע מה הגבול?

 

סתם לדוגמא, אתמול אני מגיע ממרכז ראשון לציון, באחד הרמזורים איזה פלוץ עם מאזדוש, פול ווליום הרמקולים נקרעים, ללא סאב, שומע לי את POISON בצורה שאני עם המגבר הסאב והרמקולים הנחמדים היינו בהלם ממה שהלך לידי. לבחור כזה - כן הייתי מעיר לאחר שתפס את כל תשומת הלב מהתחנה המרכזית הישנה.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה!

 

מלבד מה שמוזיקה חזקה מפריעה למשתמשי הדרך האחרים ולדרים בקרבת הדרך, הם גם יוצרים הסחת דעת מאוד משמעותית ומסוכנת בנהיגה.

 

בנוסף, צליל חזק לא מאפשר לשמוע את קולות הדרך, שהינם היזון חשוב לנהג: צפירה מאחור, קולות חריקת צמיגים של רכב השועט מאחוריך, סירנה מתקרבת במהירות מהצד, קול מנוע של אופנוע שעוקף אותך במהירות.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר יותר מדי הורים שמרדימים את הילדים שלהם באמצע הדרך מהעבודה / גן או סתם ככה בשעה 16:00 בכביש.

ולא מדברים על לקנא במוזיקה, הכוונה היא שבן אדם רוצה לשמוע בכיף, אני לא מתכוון בעצמי לווליום מטורף שמרעיד כבישים.

* משפחה לפרנס? WAT?

בשעות לא שעות, ווליום גבוה מהרכב ברור שלדעתי צריך לתת קנס. בוודאי שאם אני אשמע מישהו בשעה 2 לפנות בוקר עם סאבוופר שמעיר אותי משינה אני יאחל לו קנסות כבדים.

 

"אני בטוחה שאת הדוחות הם חילקו בחלק העירוני, ובשעה שבה מוזיקה בקולי קולות הופכת להיות מפגע סביבתי."

 

העתקתי חלק חשוב ממה שכתבתי שכנראה לא שמת לב אליו.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקחת את מה שאמרתי צעד מה זה רחוק - איפה בדיוק בישראל אתה רואה רכב שנקנה בצורה פרטית עם מערכות שמעבר לסטנדרט של היצרן כמו שתיארת? ובנוסף אתה עונה על פרמטר אחר לחלוטין ממה שהתכוונתי.

וסתם לשם ההשוואה שלך, במשפחה שלי X6 הכי מאוזברת שניתן להזמין, ביבוא אישי, עם מערכת סראונד מטורפת, שומעים מעולה, אבל הרמקולים ממש לא עומדים בקצב.

יש רכבים עם מערכות מקוריות שנשמעות כמו חצוצרה מהת$ת, במיוחד בדגמים יותר עממיים. לכן מי שאוהב לשמוע מוסיקה, זה מתבקש להחליף מערכת למשהו יותר סביר.

 

גם מערכות סטנדרטיות של חלק מיצרנים בכלל לא רעות, למשל מערכות צנועות במרצדס E שבאו עם 7 רמקולים כולל סאב מקורי נשמעת נפלא. היא לא סופר חזקה, אבל מאפשרת לשמוע מוסיקה בכיף בכל הטווח של תדרים.

בדגמים יותר מפוארים של מרצדס בתור סטנדרט באות מערכות עוד יותר טובות וכמובן מי שרוצה - יש כמה אופציות מאוד נחמדות בתוספת מחיר.

 

אני מופתע ממה שאתה רושם כי בבמוו מערכות מעולות. אני חושב שעכשיו בתור אופצייה הרכבים משווקים על מערכת מדהימה של הרמן קרדון. לא שמעתי את המערכת של X6, אבל מערכת הרמן קרדון שבאה מיצרן בסדרה 5 שמעתי והיא נשמעת מדהים. אני לא שומע בפול ווליום, אבל בווליום סביר ששמעתי המערכת פשוט הדהימה אותי - ממש אפשר לשמוע קונצרט. ביחד עם בידוד טוב של הרכב זה תענוג רצוף.

 

 

כשבן אדם כמוני קונה מערכת נחמדה שעולה +- 4000/5000 ש"ח למטרת הנאה ולא למטרת הרס אוזניים שלי ושל הסובבים אותי (כמובן שעם חלון סגור אני עושה מה בא לי), אני לא מוצא פואנטה לבוא ולקנוס אותו כשהוא שומע מוזיקה בווליום יחסית גבוה לעומת אחרים (לא לכולם יש סאב ברכב), וכמובן מתחשב בסביבה ומוריד את הווליום ברמזור אדום, או בעצירה כלשהי ליד שכונות.

אין לי שום בעיה עם לקנות מערכת ולהנות ממוסיקה, אם כבר אז להיפך, עבור מי שאוהב את זה: אני רק מברך את זה - אבל רק במידתיות שלא מפריעה לסובבים.

 

בנוסף, צליל חזק לא מאפשר לשמוע את קולות הדרך, שהינם היזון חשוב לנהג: צפירה מאחור, קולות חריקת צמיגים של רכב השועט מאחוריך, סירנה מתקרבת במהירות מהצד, קול מנוע של אופנוע שעוקף אותך במהירות.

אני נוהג ללא מוסיקה או רדיו וקשוב לרעשים מסביב (בעבר הייתי שומע דיווחי תנועה, אבל הם מספרים על פקק כאשר אני כבר עומד רבע שעה בפקק). זה מאפשר לנהוג בצורה מרוכזת יותר וגם בעקבות זאת בסאלון יש פחות רעש ובנסיעות ארוכות זה פחות מעייף. נסיעה עם מוסיקה גורמת להתאמץ לשמוע מה קורה מסביב וזה גם מעייף. את המוסיקה שלי אני שומע ממה שנמצא מתחת למכסה מנוע. עבורי לנהוג ללא מוסיקה זה פחות מעייף מאשר לנהוג עם מוסיקה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה הגדולה היא עם האזנה למוזיקה בווליום מאוד גבוה, שנמצאה גם במחקרים כמסוכנת. האזנה לרדיו בשקט לא אמורה להפריע, אבל כל אחד וחלוקת הקשב שלו. כמובן שבמצבים שבהם נדרש מקסימום ריכוז ואף דריכות (ערפל, רחובות צרים, גשם שוטף, שלג) אכבה את הרדיו או אפסיק שיחה עם נוסעי הרכב.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם רשמו כנסות על דציבלים גבהים?

איך הם מדדו אותם? היה להם מכשיר המודד את העוצמה ומשווה אותה לעוצמה ''מותרת''?

הרי זה לא קרה בפועל, היה אפשר לעצור כל אחד שהדליק רדיו רגיל על פול ווליום, זה כמו ששוטר יעצור רכב עם אגזוז לחץ בטענה שהוא רועש והנהג יטען שאין לשוטר דרך למדוד את הרעש ולהציג ''עד איזו רמה חוקי''.

ואמבולנס או רכב אחר עם סרנה המחריש אוזניים (בדציבלים שבאמת יכולים להזיק), הדוסים של נחמן מאומן שקופצים על טנדרים עם מגבר ענק הם גם צריכים לקבל כנס?

 

שלא יבינו אותי כאן לא נכון, אני חושב שהרעיון נחמד למגר את התופעה במידה מסויימת, אבל בתנאי שמישהו נפגע ממנה.

במידה וחולף רכב ליידי עם מוזיקה, שיהיה לו בכיף, מה אתם מקנאים? (סליחה שאני נשמע בן 18 ) מפריע לכם? תסגרו את החלון. כאשר באמת עוצר איזה ערס מציק בחניה של הבית שלי באיזה 2 בלילה ומדליק לי שיר איזה טראנס אני בכיף אזמין משטרה ואשמח אם יקבל כנס, אבל זה כי אין לי איך להמנע מזה.

 

:mm_yeah: מסכים איתך ב100 אחוז

 

מקס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(בעבר הייתי שומע דיווחי תנועה, אבל הם מספרים על פקק כאשר אני כבר עומד רבע שעה בפקק)

 

אם הייתי מקבל שקל כל פעם שזה קרה לי, הייתם רואים אותי ב4C.

אני לא אמור לסגור חלון כשעובר מישהו עם מוסיקה רועשת, הוא אמור לסגור את החלון ברכב שלו, כדי לא להפריע לי ולאחרים. חוצפה שלא תיאמן.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3736 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...