Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את המכונית רכשתי לפני כ-4 שנים כי אני אוהב את ההתעסקות של הבנייה של הקיט.

על הדרך נרכשו לה מנוע חזק יותר, סרבו היגוי חזק (אם אני לא טועה איזור 11-13 ק"ג עם גלגלי שיניים ממתכת) וכן מערכת רדיו חדשה של FUTABA מדגם T6EXHP עם 6 ערוצים שמתאימה גם למסוקים וטיסנים.

 

המכונית נסעה בערך 4-5 פעמים, שטח היא לא ראתה מעולם כיוון שכאמור נרכשה בשביל הכיף של הבניה.

זו מכונית שטח מגניבה לגמרי, היא לא בנויה למהירות, היא בנוייה לעבירות, יש לה גיר עם 3 הילוכים (כולל HIGH\LOW), יש לה כרגע נעילת דפרנציאל בסרן אחורי (אפשר לנעול גם קדמי ואפשר לפתוח את הדיפרנציאלים), יש לה בולמי זעזועים עם קפיצי עלים, בקיצור- רכב שטח עם שלדת סולם כהלכה.

 

לפני כשנתיים שלחתי אותה לאחי הגדול בתקווה שהוא יהנה ממנה אבל מאז היא רק מעלה אבק אצלו.

 

הערות:

1.המכונית תמסר עם פאק סוללה למכונית אם כי למען ההגינות אומר שיש סבירות שהפאק מת כי לא היה בשימוש (לא יקר לקנות חדש).

2.יש לי גלגלים גדולים ויקרים עם נעילת צמיגים, במידה ואחי ימצא אותם הם ימסרו לקונה במתנה (עלו כ-100$).

3.מערכת הרדיו תקינה לחלוטין, הבעיה היחידה היא שאחי השאיר את הסוללות בפנים והן כנראה נזלו, צריך לנקות שם את כל העסק אבל המערכת עצמה- תקינה וכאמור לא עבדה יותר מ-4-5 פעמים (מערכת לא זולה, עלתה מעל 400$).

 

כשרכשתי את הכל שילמתי קרוב ל-2600-2800 שקלים על הכל.

כיוון שאני לא מחפש להתעשר מזה, רק לפנות מקום בבית אחי ועל הדרך שמישהו יהנה ממכונית מגניבה- 350$\1200 שקלים וזה שלכם.

 

מי שרוצה לדעת מפרט של המכונית מוזמן לקרוא:

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXMVP1&P=0

 

מי שרוצה לראות איך מכונית דומה נוסעת מוזמן לצפות:

http://www.youtube.com/watch?v=K7RLCEy5ny8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ככה נראית המכונית והשלט כיום:

1078929_10151610632654962_824518301_o.jpg

 

1072459_10151610632514962_1908870196_o.jpg

 

 

 

1079017_10151610632589962_322438726_o.jpg

 

 

920396_10151610632874962_598996633_o.jpg

 

מי שמעוניין- ה"פ בבקשה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...