Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער בקשר לאיכות התמונות

בעיה רבת שנים משתמש בכל סוגי וגדלי מצלמות ולא מצליח(אשתי מנהלת ייבוא של מצלמות כבר20שנים)

פורסם

למיטב ידיעתי החרם לא היה על רנו, אלא של רנו עלינו, עקב הלחץ של ארגון "החרם הערבי".

ניתוק הקשרים של רנו עם "קייזר פרייזר" היה בעקבות החרם, ולא ההיפך (או לפחות כך חשבנו אז. יתכן שיש מידע נוסף ומעניין...).

בתקופה זאת (59 עד 66, לערך) מכוניות "רנו" הגיעו לארץ ביבוא אישי בלבד, ע"י אנשים פרטיים.

 

כרגיל, כשמדובר בפוליטיקה הדברים סבוכים. ראשית, הרכבת רנו בישראל לא היתה כדאית (חישובי ערך הדולאר הנחסך הביאו לתוצאות מגוחכות ממש). עובדה זו היתה ידועה לממשלה כבר ב- 1957, וכשרנו החליטה על סיום היחסים, אכן מסיבות של העדפת השוק הערבי (רשמית זה אירע בספטמבר 1959, בפועל קיטים לא נשלחו החל מאביב אותה שנה) נדמה שההתרגשות בישראל היתה מחושבת מאוד. משרד החוץ, על כל פנים, אסר על יבוא רנו, והאיסור הזה עמד בתוקפו בצורה די נחרצת עד 1963. אז החלה "זליגה" של מכוניות מיובאות באופן סדיר. נחזור לאילין ולרנו, הוא תבע את הצרפתים על הפרת החוזה, וגם זכה. את המפעל שחשבו להקים באלכסנדריה בנו בסופו של דבר החבר'ה מטורינו.

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
מחזיר אותי ארבעים שנה אחורה, לתקופה שבה קניתי את הדופין הראשונה שלי. מאז היו לי כמה עשרות כאלה מכל השנתונים, כל משכורת צבאית הייתי קונה אחת, משפץ בסוף השבוע ומוכר לחברה. השכנים רצו לזרוק אותי מהרחוב כי הדופינים שלי תפסו את רוב החניה ברחוב. בשיא היו ארבע עשרה דופינים בחניה.

 

14 דופין??

זה מזכיר לי שלפני איזה 10-12 שנים היה מישהו בקרית אונו עם לפחות 15 מכוניות של סיטרואן BX!, הייתי רואה חנייה שלמה מלאה בBX, זה היה משהו מטורף והזוי!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

×
×
  • תוכן חדש...