Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשבוע בחניה פגע בי רכב שנסע ברוורס. הנזק דלת קדמית אחורית וכנף אחורית. בפועל 1/3 רכב פחחות וצבע. לאור נזקי אקלים קלים ונרחבות התיקון שוקל להוסיף צבע כללי. מדובר בצבע תכלת מטאלי.

אין פחחות נוספת למעט התאונה. מה סדר גודל מחיר ההשלמה יכול להיות?

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

צביעה כללית לרכב, ללא פחחות, מתחילה מאזור ה-2,000 ש"ח והלאה, בהתאם לאיכות הצביעה שתדרוש.

 

ציין מהיכן אתה בארץ ולאיזו רמה של עבודה אתה מצפה וננסה לעזור לך למצוא בעל מקצוע מתאים.

פורסם

אבא שלי שילם 5k על צבע, כמעט ללא פחות.

אני בדובלו צבעית גג,מכסה מנוע וכנף שילמתי כ 1300 שקל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מחפש עשבודה טובה.

מבחינת פחחות יש מכה קטנטנה על אחת הדלתות.

לא מצפה לפירוק מקצה לקצה לרמת הכסא.

אבל מחפש עבודה שתחזיר לאורך זמן.

להבנתי יש כל מני קיצורי דרך אם עושים חידוש צבע אז זה פחות מסובך משינוי.

בכל מקרה לא מדובר על עבודת פרימיום אלא משו טוב לחדש צבע בן 7 שנים.

  • ספונסר פורום
פורסם

אין קיצורי דרך. אם לא מדובר על שינוי צבע אז אין צורך בפירוק של חלקי המרכב וצביעה בתפרים, כי גם אם פספסו איזו נקודה לא יהיה הפרש מורגש בצבע. ההבדל הוא בפרטים הקטנים. קיצור דרך נפוץ הוא למשל לא לפרק את חלקי הפלסטיק (ידיות, פסי קישוט וכו') מהרכב ורק לעטוף אותם בנייר דבק. זה עלול לגרום, בטווח הבינוני, לקילופים בצבע. פירוק והרכבה של חלקי הפלסטיק עולה כסף, גם בגלל העבודה וגם בגלל שלעיתים הם נשברים בזמן הפירוק. וכאן נכנסת ההעדפה של הלקוח - האם לחסוך על העבודה או לבצע אותה בצורה יסודית אך יקרה יותר.

  • אחראי פורום
פורסם

אתה יכול להשקיע בפירוק ידיות, פסי קישוט וספי חלונות,

כי כל המסגרות והחיבור בין מתכת VS פלסטיק הם המועדים יותר לקילופים אם לא נעשו כמו שצריך.

צביעה איכותית עם פירוק של מה שציינתי יכול להתחיל מ-6000 ₪ אך בלי פחחות מהותית.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...