Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, מחר נגמר לי הטסט לאוטו, גולף 1800 שנת 95.

 

היום הוצאתי אישור בלמים ממוסך רון בתל אביב, ומחר עליי לנסוע להרצליה פיתוח על מנת לעבור קורס נהיגה מונעת, ולאחר מכן למשרד באותו אזור.

 

האם מישהו יכול להמליץ על מכון שיעביר אותי בקלות עם הרכב הזה באזור?.

 

תודה רבה מראש!

פורסם

משהו אחר באזור?

 

לקחתי כבר יום חופש אחד בגלל קורס רענון הנהיגה הזה, ואין ביכולתי לנסוע מחר רחוק.

 

משהו באזור הרצליה?, רמת השרון אולי?

פורסם

הלכתי, אמנם הרכב ישן אך הוא עבר את כל בדיקות המנוע, הביטוחת והזיהום בצורה יפה.

 

הכשילו אותי עם יישור גלגלים - קדמי אחורי.

 

המכונאים לא היו מסיברי פנים במיוחד.

 

מישהו יודע מה זה אומר וכמה עולה?.

פורסם

מה, יניב לא היה שם?

 

כיוון גלגלים קדמי זה שהגלגלים מתבדרים או מתכנסים יותר ממה שהחוק בארץ מתיר (+-3 מ"מ נדמה לי). לכוון אותם זו עבודה של שתי דקות, אבל עלולים לגבות ממך 200-250 ש"ח.

כיוון גלגלים אחורי לא זכור לי שבודקים בטסט, אבל אם צריך לתקן זה יכול להיות סיפור יקר כי כנראה שהסרן עקום.

פורסם
מה, יניב לא היה שם?

 

כיוון גלגלים קדמי זה שהגלגלים מתבדרים או מתכנסים יותר ממה שהחוק בארץ מתיר (+-3 מ"מ נדמה לי). לכוון אותם זו עבודה של שתי דקות, אבל עלולים לגבות ממך 200-250 ש"ח.

כיוון גלגלים אחורי לא זכור לי שבודקים בטסט, אבל אם צריך לתקן זה יכול להיות סיפור יקר כי כנראה שהסרן עקום.

 

תשמע לפי המראה שלהם הם הופתעו למדי מהמצב הסביר+ של האוטו(אוברהול כללי לפני 10k, גיר חדש לפני כחצי שנה, מערכת פליטה קומפלט חדשה, בולמים קדימה אחורה חדשים, ג'נטים חדשים aftermarket, צמיגים חדשים לפני כאלף קילומטר).

 

אז פשוט חיפשו על מה להכשיל בכח.

 

אני מתחזק את האופנוע שלי(drz400sm) לבד, ויש לי את רוב הכלים כולל ידית ממנט ופטיש אימפקט.

באיזה פרק העניין הזה מתואר בספר של קליימר?.

פורסם

אז פשוט חיפשו על מה להכשיל בכח.

 

זוכר מה כתבתי לך?

 

אותי הם הכשילו בטסטים (בהזדמנויות שונות):

חלון חשמלי אחורי יורד תקין ולא עולה (ז"א עולה לאט, בהפסקות, מנוע עייף).

זוג צמיגים שגם שגם הצמיגאי (האינטרסנט) לא הבין על מה ולמה (והציע ללכת להתווכח עבורי).

כיוון עוצמת אורות קדמיים בסובארו לגאסי (אין דבר כזה, עבר טסט חוזר בלי שנעשה כלום).

:turn-l:
פורסם

יש מישהו שיכול להתייחס לנושא העלות, מקום מומלץ לביצוע התיקון, או לחילופין תהליך העבודה לבד?

פורסם

אתה לא תעבור טסט אם תנסה לתקן לבד.

 

ההמלצה שלי - לך למוסך מהאיזור שיתקן את הדרוש תיקון ויעביר עבורך את הטסט החוזר.

 

לשאלתך הבאה - בקש הצעה ממוסך בני ברחוב גלגלי הפלדה.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...