Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

ניסיתי למצוא באינטרנט תשובות לגבי שמן גיר ובאף אחד מהן לא מצאתי תשובה החלטית !

 

יש לי פונטו 2003 ידנית SX ,הרכב אצלי מ150000 ולא ניראה לי שהחליפו לו מתישהוא שמן גיר אם ביכלל !

 

ברצוני לדעת ,

 

לעשות החלפה יזומה ? ארגיש שיפור בתנועת הגיר ? מומלץ ? טווח מחירים ?

 

תודה ולילה טוב !

פורסם

אין בעיה שזה לא נפוץ , שאלתי אם אני אחליף ארגיש שיפור ? וגם בצד המכאני הרי לנוזל גיר יש סגולות שנעלמות עם הזמן , אשמח לקבל פירוט נרחב יותר ,

 

 

תודה

פורסם

אני גם החלפתי, ההחלפה הייתה ממש זולה ורע לא יצא מזה, אז מה אכפת לי?

שיפור הורגש לטובה אבל לא בצורה משמעותית מידי.

פורסם

בעבר, היה לי רכב ידני רכב ידני שרציתי "לפנק" אותו בשמן גיר סינטטי.

 

זה גרם לאחר מספר חודשים להרס הגיר,(החמישי היה קופץ תוך כדי נסיעה). נאלצתי להחליף גיר.

 

לדעתי זו פעולה לא נחוצה ולעיתים מסוכנת,השמן בידני מחזיק מאות אלפי ק"מ ועד כמה שידוע לי אין הוראות יצרן על החלפה.

×
×
  • תוכן חדש...