Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שאני רוצה סופר-מיני והתחלתי ממצב שכל הרכבים בקטגוריה על הפרק. התחלה פסלתי רכבים שלא נוחים לי מבחינת נהג (מאזדה 2 ו-i20/i30, למשל) ואלו שיש להן כנראה אחזקה יקרה. נשארתי עם שתי הנ"ל (כמה מפתיע? :) ).

 

בקיצור, אחרי שקראתי על הפיאסטה, הבנתי שאם אני לקוח פרטי, ככל הנראה לא כדאי לי להתעסק איתה בגלל הגיר הרובוטי הכביכול בעייתי. צודק?

 

כלומר, אני נשאר עם הסוויפט בלבד? או שיש לדעתכם אופציה נוספת שלא שקלתי?

 

נ.ב.

אני מחפש רכב שאפשר להשיג בתקציב של סביב 60K, עם שנתון של סביב 2008-2010. אז אם יש רכב סופר טוב בקטגוריה הזו, שלא בתקציב והשנתון המדובר, מיותר להזכיר. :)

פורסם

יש לך פונטו EVO ידניות משנתונים הדומים לפיאסטה ובגירסאות לא כ"כ עייפות (מנוע ה MultiAir בנפח 1.4 ליטרים, עם 105 כ"ס). זה בהנחה וידני בא בחשבון.

פורסם

שלום americium,

 

פורד פיאסטה מהשנים 2009 עד 2012 אינה מגיעה עם גיר רובוטי אלא עם גיר אוטומטי רגיל.

הדגמים הישנים יותר של הפיאסטה וכן הדגמים החדשים מ-2013 מגיעים עם גיר רובוטי, אך אני מבינה שלא זאת כוונתך.

 

לכל אחת מהמכוניות יש יתרונות וחסרונות, כך שהשאלה היא איזו אחת מהמכוניות מתאימה יותר לך.

סוזוקי סוויפט זריזה יותר והביצועים שלה טובים יותר. היא גם מעט זולה יותר לאחזקה. אבל היא פחות בטיחותית מהפיאסטה, למשל. בדגמים שעד 2010 אין בסוויפט בקרת יציבות (ESP). בפיאסטה יש גם יותר כריות אוויר, 7 כריות אוויר לעומת 2 או 4 שיש בסוויפט. לפיאסטה יש גם תא מטען מעט גדול יותר ומושב אחורי מרווח יותר.

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

 

אני יודע שאני רוצה סופר-מיני והתחלתי ממצב שכל הרכבים בקטגוריה על הפרק. התחלה פסלתי רכבים שלא נוחים לי מבחינת נהג (מאזדה 2 ו-i20/i30, למשל) ואלו שיש להן כנראה אחזקה יקרה. נשארתי עם שתי הנ"ל (כמה מפתיע? :) ).

 

בקיצור, אחרי שקראתי על הפיאסטה, הבנתי שאם אני לקוח פרטי, ככל הנראה לא כדאי לי להתעסק איתה בגלל הגיר הרובוטי הכביכול בעייתי. צודק?

 

כלומר, אני נשאר עם הסוויפט בלבד? או שיש לדעתכם אופציה נוספת שלא שקלתי?

 

נ.ב.

אני מחפש רכב שאפשר להשיג בתקציב של סביב 60K, עם שנתון של סביב 2008-2010. אז אם יש רכב סופר טוב בקטגוריה הזו, שלא בתקציב והשנתון המדובר, מיותר להזכיר. :)

פורסם

שלום מיטל,

 

תודה על התשובה המפורטת. אכן, בדקתי יותר לעומק ואני מבין שמדובר בתיבת טיפטרוניק (אוטומטית עם אפשרות להעברת הילוכים עצמאית).

 

אם כך, פיאסטה די בתמונה בחזרה.

×
×
  • תוכן חדש...