Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עבירת מהירות [ויעוץ מהמומחים]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם[או שלא] בנסיעתי הבוקר לחיפה נתפסתי נוהג במהירות של 138 קמש אחרי מחלף זיכרון יעקוב.המדידה נעשתה מאחורי הרכב בעזרת ממלז,השוטר הוריד לי 5קמש מהמהירות[133] הביא לי רישיון זמני ,הזמנה לבית משפט ואמר שאם אני רוצה לערער על השלילה [לחודש] אני צריך לבוא לקצין ולדבר איתו.ועכשיו השאלה למומחים ,איך אני יכול להקל את העונש ומה אני צריך להגיד לקצין כדי שיותר לי .......בתודה ענקית מראש

106 ראלי דור ראשון !!!

פורסם

לאוניד , פרוקובנה :) ( המבין יבין ) .

 

 

עכשיו בצורה רצינית יותר ... הדרך היחידה לצאת מכאלו מקרים זה עם עורך דין , כבר שמעתי הרבה סיפורים שעורכי דין הצליחו לבטל עבירות כאלו על פרטים טכניים קטנים .

 

אין כמעט סיכוי לעשות זאת לבד .

 

השאלה האם אתה מוכן להשקיע בזה את הסכום של העורך דין ?

פורסם

אז ככה אני נהג חדש עם רישיון קצת יותר משנה,,,ועוד דבר,השוטר עצר אותי ליד הכניסה לעתלית שזה כ10 ק"מ ממקום המדידה האם מותר לו לעשות דבר שכזה, איך הוא יודע שאני זה הרכב והוא לא היתבלבל כי הרי עד עתלית היו עוד הרבה מכוניות,, תודה רבה לכל העונים

106 ראלי דור ראשון !!!

פורסם
אז ככה אני נהג חדש עם רישיון קצת יותר משנה,,,ועוד דבר,השוטר עצר אותי ליד הכניסה לעתלית שזה כ10 ק"מ ממקום המדידה האם מותר לו לעשות דבר שכזה, איך הוא יודע שאני זה הרכב והוא לא היתבלבל כי הרי עד עתלית היו עוד הרבה מכוניות,, תודה רבה לכל העונים
אני נמצא כעת לפני משפט על אותה עברה כשר אני בדיוק באותו סטטוס של לאוניד פניתי לעורכי דין ונאמר לי שיש מצב להקטין את הקנס או את זמן השלילה שלאחר המשפט אך כל אלו יעלו לי בשכר תירחה של 1000 ש"ח אם לחשוב על זה טוב בגילנו שזה פחות או יותר 18+ אנחנו בצבא ובבית משפט מתייחסים לזה אז גם ככה יקטינו את הקנס...

באשר לזה שעצרו אותך כ10 ק"מ אחרי זה מאד תלוי אם הוא ביצא את המדידה או שוטף שלו ויש להם מספר רכב שלך אז אתה בבעיה אם זה מכשיר על עמוד שביצא את המדידה ובלי תמונה אתה יכול לצאת מזה....

ועוד שאתה בבעיה דיי גדולה יש לך 43 קמ"ש מעל המותר שזה מאד רציני 10 נ'ק +שלילה במשפט בין חודשיים לשלושה ו1000 ש"ח קנס זה הסטנדרט עכשיו מה יתנו לך תלוי בשופט או בפקיד בכניסה...

בהצלחה... חודש הבא אני יכתוב את תוצאות המשפט שלי ואז תיראה מה אתה יכול לצפות..

פורסם

בוקר טוב!

אני לא מומחה, אבל:

א. אמנם אקדח הלייזר יכול למדוד מהירות גם מרכב מתרחק (עיקרון דופלר) כשהוא נותן את המהירות במינוס (מסיבה זו קיימים קיטים למשבשים שכוללים גם עיניות מאחורה) אך מדידה זו אינה קבילה בביה"מש.

ב. זה שהוא עצר אותך אחרי 10 ק"מ נשמע מופרך, אבל יש לך אפשרות להוכיח את זה (צריך להיות כתוב בדו"ח) אז אני לא מאמין שהוא שמר על קשר עין איתך במהלך ה-10 ק"מ וללא קשר עין אז אין אפשרות להוכיח שזה אתה.

 

צבי.

פורסם

תודה רבה עזרתם לי מאוד,אבל בכל זאת אשמח לשמוע עוד תגובות והצעות מבעלי ניסיון.בנוסף על כך אשמח לקבל כמה טלפונים של עורכי דין במחיר סביר[בכל זאת ילד בן 18 דל תקציב]

106 ראלי דור ראשון !!!

פורסם

העלה לכאן סריקה או נוסח של הדברים שכתב השוטר בדו"ח .עניין שמירת קשר העין הרציף הינו קריטי כאן.

 

 

נסה את האתרים :

http://www.topspeed.co.il

http://www.ispeed.co.il

 

עו"ד יעלה 2K ש"ח לפחות, אבל כיוון שיש כאן אולי סיכוי לצאת ללא הרשעה ההשקעה כדאית לטעמי.

 

התייעצות ראשונית לא תעלה לך , ותיתן לך נתונים נוספים.

 

בהצלחה.

פורסם

הוא לא נתן לי דוח,אלא רק רישיון זמני והזמנה למשפט שבה רשום שנהגתי 133 באיזור של 90 וזהו

106 ראלי דור ראשון !!!

×
×
  • תוכן חדש...