Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן הייתי ביום פתוח באקדמית תל אביב יפו, בהרצאה של מדעי ההתנהגות, הציגו לנו טבלה עם נתוני קבלה של כמה בוגרים מכל אוניברסיטהומכללה בארץ התקבלו לתואר שני בפסיכולוגיה. אם אני לא טועה, האקדמית תל אביב יפו היא המכללה היחידה שהוציאה לתואר שני מספר הגיוני של בוגרים (בערך 90). כל שאר המכללות לא עברו את ה20 לדעתי.

פורסם

נתונים מסוג זה עלולים להיות בעייתיים - המכללה תציג אותם בצורה שנוחה לה. צריך לדעת מה המכנה (כמה בוגרים היו, כמה ביקשו להתקבל לתואר שני) וכן צריך לראות את גרף הנתונים על פני מספר נשים.

פות"ש - האם חשבת על לימודי רפואה ובהמשך התמחות בפסיכיאטריה (אם כי ברפואה יש סיכוי גבוה מאד שתשנה את דעתך לגבי ההתמחות במהלך הלימודים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ליאור: תודה רבה

 

עומר: היית ביום פתוח באקדמית תל אביב יפו ועשו לכם מצגת שגרמה לאקדמית תל אביב יפו להראות טוב יותר משאר המוסדות בארץ? why am I not surprised? :roll:

 

ספריאל: רפואה זה לא בשבילי, מה גם שפסיכיאטריה זה לגמרי לא בשבילי, אני פחות מכוון לאבחן אנשים ולרשום להם תרופות. אני מכוון ללאבחן אנשים ולחפור להם במוח :lol:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

כמובן שהמצגת מגמתית, אבל מכל המכללות לאקדמית יש את השם הטוב ביותר בלימודי פסיכולוגיה, אם אני לא טועה זו גם המכללה היחידה שמאושרת להעניק תואר שני בפסיכולוגיה, גם קלינית, והמוסד היחידי בארץ שמלמד פסיכולוגיה רפואית. (ולהבהרה-אין לי שום קשר למוסד ואין לי כוונה לשווק אותו, רק מייעץ לפותח השרשור מניסיוני האישי בתור אחד שנמצא באותה דילמה).

פורסם

גם ברופין לצורך העניין יש תואר שני, כך שלא צריך להאמין לכל דבר שהם אומרים. תבחרו את המכללה לפי טיב המרצים, ולפי נוחות לוגיסטית. את הראשון אפשר לברר עם תלמידים שלומדים כעת.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

גם באוניברסיטת חיפה יש תואר שני.

ויש גם שלישי.

ויש גם תעודת הסמכה בשני תחומים שהשמות שלהם ארוכים מידיי כדי שאני אזכור אותם ככה. :oops:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

השאלה היא לא רק מאיזו מכללה התקבלו לתואר שני, אלא גם עם איזה ממוצע. אונ' ממוצעת תדרוש מבוגר מכללה ממוצע יותר גבוה מבוגר אונ' כלשהי.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...