Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אסטרה ברלינה טורבו 1.6 טורבו 180 כ"ס, מתחילה להימכר בארץ


green
שימו לב! השרשור הזה בן 4004 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

משקל עצמי משוער? מה השטות הזאת? שיכתבו משקל של הרכב בלי נהג.

אגב, תחושה שלי שהברלינה כן שוקלת 100 ק"ג יותר מהפוקוס.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בגלל זה אני גם בטוח שהיא דווקא שוקלת כלכך הרבה.

אגב, גם הקרוז טורבו לא בדיוק עושה למאה ב-9.4 שניות כמו בפירסומים של שברולט.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה המחיר שמשלמים על תיבה פלנטרית רגילה עם ממיר מומנט. (שאגב מכוילת לחיסכון בדלק, ממש לא לביצועים - הילוך חמישי ב50קמש וכאלה..)

אין שום צל של ספק שעם תיבה כמו DSG/TCT/PowerShift הביצועים היו הרבה יותר טובים - אבל עם אמינות מוטלת בספק ואי-נוחות (יחסית) בפקקים.

 

זה מה יש.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה,

יש לנו במשפחה שברולט קרוז 1.6 אוטומטית.

יוצא לי לנהוג עליה פעם ב.. והאוטו ממש עגלה והבנתי שהוא צורך המון דלק (לא יצא לי לבדוק).

הם חשבו להחליף את השברולט אתמול. הייתם ממליצים לשדרג אותו בברלינה הזאת 1.6T? החיסכון בדלק יהיה משמעותי? או שאין נסיון

עם המנוע הזה יותר מידי? איך הברלינה מבחינת רכב ביחס לקרוז בלי קשר למנוע-גיר, יש פה התקדמות בכלל?

תודה לעוזרים!

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הינה, בשבילך שמלוב:

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-29750-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9C-%D7%90%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%A8%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1.aspx

 

9.8 ק"מ לליטר בתנאים מגוונים זה לא ממש חסכוני לדעתי, אלא אם כן ה-1.6 שלהם עושה 1 ל-8 כיום. אני משער שה-1.6T תצרוך יותר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טכנולוגיה מתקדמת, היום כבר מוציאים ממנועי 2 ליטר 300+ כ"ס, ולא מדבר על רכבים משופרים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד היא מגיעה עם גיר אוטומט היא ממש לא רלוונטית עבורי.

לצערי עם כל האהבה של לאופל, גירים אוטומטים הם לא יודעים לייצר כמו שצריך (גם מבחינת ניהוג וגם מבחינת אמינות).

אין ביקוש למשפחתיות ידניות, ובטח לא במחיר כזה, לכן לא מייבאים גירסה ידנית.

אופל מעולם לא ייצרה בעצמה תיבות אוטומטיות; כבת למשפחת GM העניפה, היא קיבלה תמיד תיבות אמריקאיות או יפניות של אייז'ן וורנר.

לאסטרה ברלינה תיבה זהה לזו של השברולט קרוז וסוניק, 6 הילוכים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

0-100 ב-9.2 שניות, זה קצת יותר איטי מהפוקוס 2.0 (9 שניות) שיש לה 170 כ"ס (תאורטית, בפועל 160 כנראה), ו-5 קג"מ פחות, אבל מצד שני גיר רובוטי כפול מצמדים שעובד לא רע כשהדוושה נעוצה בריצפה. המשקל נראה לי שאמור להיות דומה, לא בדקתי.

 

נמשיך את הויכוח?

 

הפוקוס עגלה עבור 170 כ"ס .נקודה.

 

9 שניות בשיפוע קל למטה.

 

אגב,נסה לבדוק אותי.

 

ולא עם הספידומטר האופטימי במיוחד של הפוקוס.... נסה עם איזה אפליקציה ותעלה את התוצאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא אמר שהפוקוס טיל בליסטי והאסטרה לא. הוא השווה ביניהן, ככה שהאסטרה מאכזבת ביחס לנתונים. זה הכל.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

180 כ"ס ב-5,500 סל"ד :roll: עבודה בעינים, איפה בדיוק הטורבו בה לידי ביטוי?

דומה לנתונים של הפוקוס בגירסת 2 ליטר או ל1.6 GDI הנוכחי של יונדאי , על הנייר יש הרבה סוסונים בפועל כדי להגיע אליהם צריך לאנוס את המנוע.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמשיך את הויכוח?

 

הפוקוס עגלה עבור 170 כ"ס .נקודה.

 

9 שניות בשיפוע קל למטה.

 

אגב,נסה לבדוק אותי.

 

ולא עם הספידומטר האופטימי במיוחד של הפוקוס.... נסה עם איזה אפליקציה ותעלה את התוצאות.

 

 

לא שיש על מה להתווכח כי הפוקוס באמת לא מרגישה כמו 170 כ"ס, אבל את ה-9 שניות שבמפרט היא עושה, וגם פחות מזה.

היינו בדיון הזה כבר :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=479283

 

שלי כרגע עושה בין 8.9 ל-9.5 במדידות חוזרות, לפני שנה היא הייתה עושה בין 8.1 ל-8.9, של אביעד עושה 8.5 והוא העלה צילום.

יש לי גם את כל התוצאות שמורות אם זה מעניין, אבל משהו ברכב שלי ספציפית השתנה, ואין לי מושג מה, או שזה קשור לגיר,

או לניהול מנוע שהתעדכן, אין לי מושג.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4004 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...