Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות עגלה נגררת אך אין לי וו גרירה באוטו, באיזה מקום ירכיבו לי אחד כזהף ואיפה זה יהיה הכי זול?

 

תודה רבה לכל עוזר.

פורסם

שלום.

 

זול איין יש רק באגדות...

אני אתן לך שתי כתובות ואתה תחליט מה טוב לך.

א) ציקי ברח' הברון הירש ברמת-גן

ב) בכביש ראשל"צ מצומת בית- דגון לכיון רמלה (לא זוכר את שמו)

רק שתדע לאחר התקנת תפוח גרירה אתה חייב שקילה ורישום במשרד הרשוי בחולון.

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

קודם כל אתה צריך תפוח גרירה , ולא וו.

דבר שני , אם תרצה המלצות - ציין מיקום בארץ , כי יש אחד מעולה באילת ואחד תותח בנהריה. אתה בטוח שאתה רוצה לבחור?

 

דבר שלישי - הנושא נידון לפני ימים ספורים , בצע חיפוש. (השרשור נשאר פתוח כדי שתוכל ציין מיקום , הודעות שיחזרו על דברים שכבר נאמרו בפורום יגרמו לנעילתו :idea: ).

פורסם

תודה רבה, ירושלים ואיזור המרכז יהיו מצויינים עבורי.

אם אפשר בבקשה לדעת בנוסף כמה יעלה לי העסק הזה פחות או יותר.

 

 

קודם כל אתה צריך תפוח גרירה , ולא וו.

דבר שני , אם תרצה המלצות - ציין מיקום בארץ , כי יש אחד מעולה באילת ואחד תותח בנהריה. אתה בטוח שאתה רוצה לבחור?

 

דבר שלישי - הנושא נידון לפני ימים ספורים , בצע חיפוש. (השרשור נשאר פתוח כדי שתוכל ציין מיקום , הודעות שיחזרו על דברים שכבר נאמרו בפורום יגרמו לנעילתו :idea: ).

פורסם

יש בנתניה מקום מוסמך וגררים וניגררים

פעם אחרונה שביררתי :

הוו +התקנה +אגרת רישוי + הרישוי עצמו = 750 שקל

 

ואתה מקבל את האוטו בלי ריצות וכאב ראש , הם דואגים לרישוי ולכל מה שצריך.

אם זה מתאים לך דבר איתי בפרטי אני יסביר לך איך להגיע אליו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...