Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפצל מתח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, קניתי מפצל מתח ביחד עם שעון מתח ולא רשום עליו חברה או דגם כלשהו.

במכשיר יש שתי כניסות של 0 גייג' ו2 יציאות של 8 גייג' ועוד שתים של 4 גייג'.

רציתי לדעת אם זה מכשיר מוכר ואם לא אז האם זה יכול להשפיע לרעה?

כרגע הכבל + הראשי של 4 גייג' והוא מתפצל לשני כבלים של 8 גייג' הכבלים פשוט מלופפים יחד.

תודה לעוזרים מראש.

המערכת שלי: Hu: Alpine CDA 9887 / Sub: dd audio 3512f

Front Component: Hertz mlk 165 / Rear Component: Boston Acoustics Sr60

4Channel Amp: mosconi 100.4 / Mono Amp: Celectra da2k

פורסם

יש כל מיני מכשירים, וכן קיימים מפצלים כאלה שמראים את המתח העובר דרכם.

האם זה יכול להשפיעה לרעה? לא, בתנאי שהוא תקין.

לא הבנתי מה זה אומר הכבלים מלופפים יחד.

פורסם

קודם כל אני מצטער מאוד שכחתי להעלות את התמונה אז מן הסתם אתם לא יכולים לדעת במה מדובר אז הנה התמונה.

והכוונה במלופפים יחד היא בדיוק כמו שזה נשמע הסיומת של הכבל 4 גייג' הראשי מתחברת לשני הסיומות של הכבלים 8 גייג' שכל אחד הולך למגבר.

אני קניתי את המפצל הזה כי זה נראה לי חיבור יותר בריא.

IMG124.jpg

IMG125.jpg

IMG126.jpg

המערכת שלי: Hu: Alpine CDA 9887 / Sub: dd audio 3512f

Front Component: Hertz mlk 165 / Rear Component: Boston Acoustics Sr60

4Channel Amp: mosconi 100.4 / Mono Amp: Celectra da2k

פורסם

אה בסדר, לא הבנתי אותך בתהחלה מה ז"א מלופפים (חשבתי הם מלופפים כשאתה משתמש במפצל ולא הבנתי איך זה ייתכן).

אין ספק שהמפצל הזה הרבה יותר טוב מאשר ללפף שני כבלים אחד לשני, במיוחד כשמדובר בכבלים עבים.

פורסם

תודה רבה שניכם עזרתם לי מאוד אני היום כבר אחבר את המפצל.

המערכת שלי: Hu: Alpine CDA 9887 / Sub: dd audio 3512f

Front Component: Hertz mlk 165 / Rear Component: Boston Acoustics Sr60

4Channel Amp: mosconi 100.4 / Mono Amp: Celectra da2k

פורסם

חיבור רדיו דיסק ניתן לבצע רק ע"י ליפוף, כי הכבלים דקים ולא עובר בהם זרם גבוה.

לעומת זאת כבלים עבים קשה ללפף בצורה טובה, וסביר להניח שיעבור בהם זרם גבוהה אז זאת סכנה לשריפה או התחשמלות.

כבלים עבים הרבה יותר קשה לאבטח עם איזולירבנד והרבה יותר קשה "ללפף" אותם בצורה נורמאלית!

ואני לא חושב שהמפצל הוא זה שישמור מהכבל הדק להתחמם, בכללי לא שמים כבלים דקים להחזקת המערכת - חשבתי שזה ברור..

 

נ.ב פשוט כנראה לא הבנת אותי נכון מהתגובה שלי אז הסברתי את עצמי, לא חלקתי עלייך.

ואין ספק שתחת זרם גבוה פיזור החום בכבל עבה הרבה יותר טוב מכבל דק :)

×
×
  • תוכן חדש...