Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופציה 1:

מגבר: mb quart onx4.125

קומפ': morel dotech ovation 6

כרגע ללא סאב והציפיה לקנות סאב בעוד חצי שנה.

עלות: 2550

 

אופציה 2:

מגבר: hifonics bre100.4

קומפ': REF6530CS Infinity.

סאב: ROCKFORD r2sd212 (+תיבה דקה).

עלות: 2500

 

אופציה 3:

אופציה 2 בהחלפת המגבר:

החלפה של המגבר ל POWER BASE asa400.4

עלות: 2250.

 

אשמח לשמוע חוות דעת, על המוצרים ועל המחיר.

האים שווה להשקיע ב1 ולהיות ללא סאב לבינתיים,

והאים אופציה 3 תתן לי את אותו המענה כמו אופציה 2? כלומר, האים אני ישמע הבדל בתוצאה הסופית?

 

תודה רבה, שגיא.

פורסם

דבר ראשון אין צורך להקפיץ את ההודעה כ"כ.

ולדעתי, לגבי שלושת האופציות: לא, לא, ושוב לא.

 

לגבי מגבר- תתקצב לך בסביבות האלפייה למגבר ארבעה ערוצים טוב ומשומש, וצא לחיפוש קצר בפורום המכירה, יד שניה יתן לך אופציה להוציא ציוד הרבה יותר טוב במחיר הרבה יותר משתלם.

 

לגבי קומפוננט- תעשה לעמצך טובה ואל תרוץ קנות דוטק לפני שייצא לך לשמוע כמה סוגים של קומפוננטים, אחרי זה תחליט מה אתה מעדיף, עצה זו תמנע ממך למכור את הקומפוננט בעוד חודש חודשים (ככה תמנע מחיפוש סט חדש, ומההפסד הכרוך במכירת ציוד משומש).

 

לגבי סאב לדעתי זה חובה, לא חייב משהו מפוצץ, ואפשרי לחכות עם זה עד שהתקציב יגדל.

 

בהצלחה!

 

וזכור- החיפזון מהשטן.

SCANSPEAK

×
×
  • תוכן חדש...