Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור הוא כזה, לפני כשבוע עברנו לבית שאנחנו בונים כבר שנתיים (ובעבר, לפני כמה שנים, גרנו ממש באותו מקום,

לצמוד לבית החדש). מאז ומתמיד חנינו באיזה מקום, וגם עכשיו אני חונה באותו מקום - על המדרכה גדולה, כשיש מרווח

בין שני הצדדים למעבר של אנשים - של יותר ממטר וחצי, כפי ששוטר אמר שאפשר.

 

עכשיו, לפני כמה ימים, איזה "מותק" של גברת החליטה לסגור אותי, וחנתה תוך שהיא חוסמת אותי, חונה על מעבר חצייה,

וצמוד לתחנת אוטובוס. שורה תחתונה, עברה על בערך 4-5 חוקי תנועה כאלה ואחרים.

 

הערתי לה, היא ענתה טיפה ואז נכנסתי בה חזק תוך שאני אומר לה שתגיד תדה שלא הזמנתי משטרה על כל העבירות שביצעה

באותו מעשה. כל זה קרה לפני יומיים שלושה.

 

היום בבוקר שוטרת צעירה העירה על החנייה לאבי, שהסביר לה ששוטר אמר שהחנייה תקינה, והלילה התקשרו אליי ממגרש

הרוסים (כנראה המשפחה מקושרת...) והעירו לי שוב, והבהרתי שאני פועל בסדר גמור ושאיני מתכוון לזיז את הרכב; הוא מצידו

שלח ניידת.

 

הניידת הגיעה לפני כמה דקות והשוטר הבין שמישהו מנסה להתנכל לי. אני לא יכול לדעת אם זאת הגברת שפנתה למשטרה כמה

פעמים, כי אין לי שום הוכחה, אבל יש נסיבות מחשידות שפתאום מתלוננים.

 

בכל אופן, השוטר הגיע, דיברתי איתו, הוא ראה שחנייה תקינה ואמר שיותר יתעלם מהקריאות האלה.

 

עכשיו, מה אתם ממליצים לעשות? מצד אחד, אני לא אזוז בגלל שאיזה שכן מחורבן מתלונן עליי שלא בצדק, במיוחד שהמקום פה

לא עמוס חניות פרטיות וכולם חונים איפה שרוצים (ואני חונה לפי השוטר כחוק), מאידך, אני לא יודע אם עלול לגיע שוטר אחר

ולתת לי דו"ח בצדק או שלא, וסוגייה שאולי הכי מטרידה אותי, אני לא יודע אם השכנים האלה עלולים לפגוע לי ברכב בזדון

(מי שזה לא יהיה).

 

אני שוקל להתקין מצלמה שתשקיף על החנייה, רק כדי לוודא שאף אחד לא משחית לי את הרכב.

 

מה הייתם עושים?

נוהג בפיג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2007.

פורסם

אני מציע לך לגשת ולדבר איתה ולא בשעת כעס , כי אז כל אחד זורק דברים לאויר שלפעמים הוא לא מתכוון.

אתה הולך לגור שם כמה שנים בשביל מה לעשות פרנציפ אחד לשני וללכת עם הראש בקיר?

החיים לא שחור לבן, ותאמין לי שלפעמים גם אם אתה צודק ב100% צריך לדעת להתפשר ולוותר,

בקיצור מה שאני בא להגיד ,תנסה בטוב.

אביב8)

פורסם

ממתי חניה על המדרכה היא חוקית?

מותר להחנות על המדרכה רק במידה ויש תמרור שמורה זאת.

שוטר שאמר לך החניה היא חוקית פשוט הטעה אותך.

יכול להיות שהמשטרה לא תאכוף את העבירה מכיוון שיש מקום רב שנותר להולכי הרגל או שאין הפרעה ממשית אבל חוקית החניה הזאת ממש לא.

פורסם

אני במקומך בהחלט הייתי מתקין מצלמה,היו הרבה מקרים של השחטה מכוונת של שכנים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה אתה מחפש בעיות? ואולי זה לא אותה שכנה אלא שכן אחר שצריך לעבור שם עם עגלת תאומים ובגלל החניה "החוקית" שלך צריך כל פעם לרדת לכביש? אתה מחכה שיעשו לך נזק לרכב?

תבין את הרמז ותשקיע עוד 5 דק' בחיפוש חניה או הליכה.

 

אצלי בשכונה לדוגמא יש מחסור חמור בחניות והיה הסכם בין ועד השכונה לבין העירייה שלא יינתנו דוחות על חניה על מדרכה. יום אחד עבר שם פקח וחילק לכולם קנסות של 500 ש"ח ושום מכתבים ותחנונים לעירייה לא עזרו.

מחר כשיגררו לך את הרכב מה תגיד? אבל השוטר יוסי הרשה לי?

פורסם

לחבר'ה פה שמתייחסים לבעיה הנורמטיבית של חניות במקומות בעייתיים - זה לא ממש הסיפור. אין חניות בשכונה, עובדתית. אלה בתים מפעם כשלא דרשו חניות.

 

הסיפור הוא לא שאני מפריע למישהו, כיאני לא, הסיפור הוא כנראה נקמה אישית, בטח על רקע החניה באזור. אני הרע במיעוטו, אם כבר.

 

ושוב מדגיש, לא יודע אם זאת אותה גברת, אבל נסיבתית אני לא חושב כרגע על מישהו אחר. הרכב פשוט לא מפריע לאיש, וזה אחרי אישור שוטר.

נוהג בפיג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2007.

פורסם

לך אליה, תגיד לה שהעניין נבדק והוא חוקי וגם היא יכולה לחנות שם אם יהיה פנוי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

יש לך מזל שהיא לא כל כך חכמה, היא התקשרה למשטרה שאותה עבירות חנייה אינן מעניינות (כל עוד אין הפרעה ממשית).

אם הייתה מתקשרת לעירייה, סביר להניח שהיה מגיע פקח (לא) נחמד שהיה נותן לך דוח על סך 500₪ שכן חנית עם 4 גלגלים על המדרכה כשאין תמרור המורה כי זה מותר.

 

העצה אם להמשיך לחנות כך או לא תלוייה לדעתי בעיקר בעיר בה אתה מתגורר ומידת הפעילות שלה במתן דוחות חנייה.

אם אתה גר בת״א או בבני ברק למשל, מאוד לא הייתי ממליץ לך להמשיך לחנות כך כשיש שכנה שכניראה חמה על האוטו שלך.

×
×
  • תוכן חדש...