Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בהתחשב בזה שיש אנשים שמוכרים סוזוקי אלטו 2010 במחיר של 30 K, לקנות רכב ישן ב-9 שנים מאותו סגמנט נשמע לי קצת פסיכי.

 

יש לא מעט דברים שיכולים פשוט לשבוק חיים ברכב בן 12 שמתחיל לזוז ברחבי העיר, שקצרה היריעה מלפרט אותם.

 

סיכוי טוב שאת כל ההפרש בין קניה של האטוס הזו לבין קניה של אלטו בת 3 תוציא על תיקונים במשך שנתיים שלוש שתחזיק את היונדאי.

אלטו אוטומטית ב 30K ?

עכשיו אני קונה 3..

החזקתי 4 שנים אטוס ויש לי רק זכרונות טובים ממנה, כל עוד משתמשים בה בהתאם לייעודה, כלומר עירוני בלבד.

גם מבחינת בטיחות האטוס סבירה בהחלט, ובניסוי הריסוק התקני קיבלה 3 כוכבים, בדיוק כמו האלטו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

היתה לנו אטוס 2001 אוטומטית כמעט 7 שנים, הרכב היה אמין- אין ספק, צריכת הדלק שלו לא היתה משהו ראוי לציון, הטיפולים היו זולים, החיסרון הכי גדול שלה היה בכוח! נסענו איתה לאילת והיא היתה בסדר, אך כשנסענו איתה לירושלים בעליות עם דוושה לחוצה עד הסוף האוטו לא עבר את ה- 60 קמ"ש, קצת מבאס.

בתא המטען הצלחנו אפילו לדחוף עגלת תינוק, הישיבה הגבוהה היתה יתרון, חוץ מזה האבזור היה בסיסי.

בסופו של דבר האוטו השיב נשמתו לברת הביטוח אחרי תאונה קשה.

NASCAR = Non Athletic Sport Created Around Rednecks

פורסם

עשיתי בדיקה בסוף השבוע ונראה שניתן להשיג יונדאי גטס 2007 עם 100-120 אלף קילומטר ב 25 אלף שקל. לכן לקנות רכב שכפול בשנים ב - 18 זה אולי באמת לא הדבר הנכון לעשות. בנוסף, רוב הנסיעות שלי לא יהיה בעיר אלה יותר מעיר לעיר בסופי שבוע.

 

אני יעשה קצת שיעורי בית בפוסטים קודמים על רכבים סבירים ב 25.000 אלף ש"ח שמתאימים לצריכים שלי ואיפה מומלץ לחפש אותם. תודה בנתיים לכל העוזרים!

×
×
  • תוכן חדש...