Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב שלום, במסגרת הפרוייקט הבלתי נגמר שלי עלתה כמובן סוגיית ההנמכה.

החברה היחידה שמצאתי שעדיין מייצרת קפיצים נמוכים לביאנקי y10 היא pi springs מאנגליה.

המחיר לא רע בכלל אפילו כולל המשלוח, הבעיות הן:

1) מכס, לא מצאתי תשובה חד משמעית. אם אני אזמין זה יגיע אליי הבייתה או יעצור בנתבג?

2) מי אלה pi springs וכמה הם נחשבים איכותיים? בכל זאת מדובר בקפיצים.

3) אני יודע שאמורות להיות אופציות לרכישת קפיצים נמוכים בארץ, מי מהיבואנים יוכל לארגן הזמנה מיוחדת?

 

תודה לכולם

איטלקיות שובבות שעושות בלאגן :lol:

Autobianchi Y10

Fiat Punto GT

פורסם

משיחה עם המכס ומשרד התחבורה הבנתי ככה:

במידה ואתה מזמין כל חלק לרכב, ללא קשר לעלות שלו, הוא נתקע במכס.

אתה יכול לשחרר אותו רק עם אישור אישור ממשרד התחבורה, ותשלום דמי מכס ומע"מ.

אישור ממשרד התחבורה אתה מקבל תוך 5 ימים מהרגע שבו אתה שולח להם טופס לבקשת אישור יבוא בצירוף אישור ממוסך שהחלק תואם לרכבך.

את האישור שאתה מקבל ממשרד התחבורה אתה שולח למכס, בתוספת של תשלום משהו כמו 50% אחוז מערך המוצר כולל מחיר המשלוח שלו.

ורק אז אתה יכול לשחרר אותו מהמכס.

 

אין לי נסיון אישי עם יבוא קפיצים מחו"ל. הכתוב מתבסס על טלפונים למשרד התחבורה ולמכס.

הבנתי שלא כל חבילה בודקים, יש חבילות שעוברות חלק, ושמעתי על כמה אנשים שהביאו קפיצים בלי להתעסק עם המכס בכלל.

אישית, לא הייתי לוקח את הסיכון.

 

ממליץ לך לעשות מחקר מקיף בעזרת גוגל ולאתר קוילאוברים מהחברות הגדולות שמיוצרים במיוחד עבור הביאנקי שלך.

תבדוק בכלל מה האפשרויות, תיעזר בפורומים ייעודיים. אמנם איני מכיר את שוק האפטרמרקט של הביאנקי, אך תופתע לגלות שקיימים יותר מותגים משחשבת.

 

במידה ותמצא מוצר שתואם את רצונך, ממליץ לך להתייעץ עם טופ ארפיאם, הם יוכלו לעזור לך להביא את המוצר לארץ.

Honda civic EJ6

פורסם

שלום.

אני ייבאתי מאיטליה בזמנו (לפני שנה וחצי בערך) קפיצי הנמכה של OMP לדלתא שלי ללא שום בעיה.

אפילו לא נאלצתי לשלם שום תוספת.

לגבי החברה המייצרת,

לא שמעתי עליה אף פעם אך אל תמהר לפסול.

תנסה לחפש בגוגל מידע.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

בפיאט פורום האנגלי טוענים שהם לא רעים בכלל. איתמר צפה ה״פ

איטלקיות שובבות שעושות בלאגן :lol:

Autobianchi Y10

Fiat Punto GT

×
×
  • תוכן חדש...